Rex's Summerlog 2014

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Eerste keer power straps gebruikt vandaag bij rack pulls, vorige training gaf grip op bij 100kg, nu zonder problemen 110kg. Tevreden van dus! Kan zwaarder binnenkort maar wil niet te snel gaan om te zien of vorm goed blijft.

    Rug
    Rack Pull 5x6x110kg

    Seated Single-Arm Cable Row 6x5x20kg
    Lat Pulldown 5x6x60kg
    Barbell Deadlift to Row 3x10x55kg
    Dumbbell Incline Lever Pull 2x15x16kg
    Single-Arm Lat Pulldown 1x30x20kg

    Comment


    • #47
      Het valt mij op dat je geen gewone squats en ook geen deadlifts doet. Mag ik vragen waarom niet?
      Ik doe een gok

      Comment


      • #48
        Squat zit er niet in omdat er geen squat rek is. Heb ze een tijd in smith gedaan, maar verkies toch alternatieven als split squats / jump squats.

        Laatste tijd herstellen benen traag van training / HIT, daarom deadlifts vervangen door rack pulls om minder quads mee te nemen.

        Comment


        • #49
          Benen & Schouders

          Leg Press 5x6x130kg

          Split Squat 3x10x32kg
          Single-leg Glute Bridge 3x10xbw
          Glute Ham Raise 2x15xbw
          Single-leg Leg Extension 1x30x35kg

          Military Press 6x5x35kg
          Dumbbell Side Raises 3x10x8kg
          Dumbbell Front Raises 3x10x8kg
          Dumbbell Shrugs 3x10x32kg
          Victory Press 2x15x14kg
          Alternating Upright Row 1x30x16kg

          Dropset Rear Raises Cable Horizontal Rechtopstaand (om het in 't Rainmans te zeggen)

          Comment


          • #50


            Beviel het wel ,rechtopstaand#kabel#reardelt#bolletje?
            DIVIDE ET IMPERA

            Comment


            • #51
              Originally posted by rain View Post
              Beviel het wel ,rechtopstaand#kabel#reardelt#bolletje?
              Als je het een aantal keer zegt bekt ie wel lekker.
              "Rear-Raises-Cable-Horizontaal-Rechtopstaand-Bolletje"


              En ja man, hij beviel zeker! Zoals je zei, niets compenseren met lats/biceps, puur schouders.
              Is ook zo'n oefening waarbij je mind-muscle volledig kan gaan focussen op delts omdat je 'm zo lekker voelt opspannen. fking Jedi-mindtricks!

              Training vandaag: Armen & Kuiten.
              Gewichten niets speciaals, hoog volume gedaan omdat ik er zin in had.

              Qua voeding beetje schuldig gevoel. Laatste week was al wat minder en vandaag en gisteren telkens een gigantische cheatmeal gehad, telkens een volledig brood + beleg naast gewone voeding (dus vandaag en gisteren telkens 5000kcal totaal).
              Laat ik het voor m'n geweten maar een refeed noemen.
              Zit weer in studieperiode, zal wel iets met elkaar te maken hebben, vrijdag examen.
              Last edited by Theodore Rex; 19-08-2014, 23:42.

              Comment


              • #52
                Chest
                Bench Press
                wu
                10x65kg
                8x67.5kg
                5x67.5kg
                Decline DB Bench Press 3x12x18kg
                Machine Chest Press 3x10x55kg
                Machine Flyes 3x10x47.5kg
                Flat Svend Press 3x15x10kg
                Top Cable Flyes 3x12x30kg

                Training moest vlug gaan dus zeer weinig rust tussen sets.

                Comment


                • #53
                  Vandaag rustdag.
                  Evaluatiemoment.
                  Fysiek is goed, gewicht schommelt rond de 78kg. Sinds juni veel progress gemaakt.

                  Ervaar de laatste tiental dagen wel wat fysieke klachten:
                  Recuperatie gaat trager, zeer rap zweten tijdens inspanning, vreetbuien, gezwollen klieren in nek, verlaagd libido (!), moeilijk inslapen, weinig concentratie.
                  Dit lijken me allen symptomen van een hormonaal probleem? Bloed laten testen?

                  Train nu zo'n drie maanden wel zeer intens, nauwelijks rustdagen + hoog volume KT & veel HIT/Cardio.
                  Tijd voor een week rust?

                  Comment

                  Sidebar top desktop

                  Collapse

                  Actieve discussies

                  Collapse

                  Working...
                  X