Pursuing The Vision

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Begonnen met 10/3 voor grote compounds op 65% van 1RM.

Week 2 bulk
    Full body
    Rust: 60-120 seconden

Deadlift, 90 sec rust

10 x 3 140kg
    Easy, merkte wel meer vermoeidheid richting de 10e set.

Bench press, 60 sec rust
    3 x 3 70kg
    Speed sets, ging aardig

Neutral grip chin up, 2-3 min rust
    2 x 3 bw+40kg
    1 x 1-2 bw+50kg (2e rep niet helemaal hoog genoeg)
    1 x 3 bw+40kg

Overhead press, 60 sec rust
    3 x 3 50kg
    Speed sets

Front squat, 90 sec rust
    3 x 3 80kg
    Speed sets

Commentaar:
    Lekkere training, 10/3 voelt verder goed. Voelt goed om volume op de grote lifts te verhogen.
    Moet nog even nadenken op welk tempo zal ophogen. Zal met 2,5-5kg per week gaan.

Frequentie van grote lifts is dus 10x3 en daarna 3-5x3 speed sets.

Benieuwd wat dit me gaat opleveren over een aantal maanden.
    Last edited by Iron Mind; 10-11-2014, 22:49.
    "Straight outta gym"

Comment

• Hehe dus jij ook stiekem aan het powerliften geslagen
      veel succes
      BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Originally posted by Gus View Post
        Hehe dus jij ook stiekem aan het powerliften geslagen
        veel succes
        Haha, powerliften is een groot woord, maar ik vind het wel steeds leuker om op de grote lifts wat meer gewicht te verplaatsen in de lagere repranges . Verwacht hiermee weer wat "makkelijker/sneller" sterker door te worden. Plus extra volume op de grote lifts en evt. minder op de kleinere oefeningen is nooit verkeerd in principe
        "Straight outta gym"

Comment

• Split in de biceps, bitches! Misschien wat fantasie nodig voor het plaatje, maar dat ligt aan kwaliteit van IG

Instagram

Heujjjjjjjjjjjjj.

"Straight outta gym"

Comment

• Hehe, sorry IM, maar ik heb inderdaad fantasie nodig. Wil je niet demotiveren (al lukt dat bij jou toch niet).
            Zal wel aan de kwaliteit liggen inderdaad.
            Stats: 74kg at 11%
            Vision: 85kg at 8%

Comment

• Originally posted by gripmaster View Post
              Hehe, sorry IM, maar ik heb inderdaad fantasie nodig. Wil je niet demotiveren (al lukt dat bij jou toch niet).
              Zal wel aan de kwaliteit liggen inderdaad.
              Hehe, ja. Komt dan door de uploadkwaliteit. Achja fuck it . Hehe, inderdaad, I won't be stopped, I can't be.. stopped

Net rustdag routine afgewerkt alleen niet geposeerd. Doe ik morgenvroeg wel.

10 minuten core werk
              10 minuten ab werk
              45 minuten gefoam rolld, alles afgewerkt behalve biceps, triceps en hamstrings.

Nu snurken en morgen weer trainen
              "Straight outta gym"

Comment

• Week 2 bulk
                Delts, hams
                Rust: 0,5-1,5minuut

Overhead press

10 x 3 52,5kg
                Easy

Db front raise + db side raise
                3 x 8-10 8kg ea + 3 x 8-12 5-6kg ea

Reverse fly machine
                3 x 8-12

Upright row breed + rear delt pull
                4 x 8-10 30-40kg + 4 x 8-12 20-30kg

Barbell shrug
                3 x 20 60kg

RDL in de smith
                1 x 6 90kg
                3 x 10 80kg

Lying leg curl
                4 x 8-12

Commentaar:
                Niet lekker getraind, vooral erg moe. Heel vreemd, paar keer het idee gehad dat ik "out" zou gaan tijdens de overhead press en op een of andere manier echt achterlijk moe en futloos.

Ik heb mijn sets er maar doorgeduwd, maar ik zat er niet lekker in. Kon me ook slecht concentreren.

Gewicht vanochtend 81,2kg, wtf. Gewicht wil nog niet echt toenemen ondanks de kcal toename, maar het is nu even zaak om niet te snel op te hogen. Voel me verder prima en nog aardig sterk ondanks dit lichte gewicht.

Over dat natty gebeuren ik denk dat ik aardig uitkom qua de formule lengte in cm - 100 = wedstrijd gewicht voor een contest. Denk dat als ik inderdaad nu verder zou cutten tot wedstrijd shape dat er zo'n 76-78kg overblijft. Doet er verder niet toe, maar vond het wel grappig om er even bij stil te staan. Vanavond rug, triceps, zin in
                "Straight outta gym"

Comment

• Week 2 bulk
                  Rug, triceps
                  Rust: 0,5-1,5 minuut

Pull up

3 x 5-6 bw

One arm machine row
                  3 x 8-12 8-10 gewichten

Wide neutral grip pulldown
                  3 x 8-20

V-bar pulldown
                  2 x 8-12

V-bar row
                  3 x 6-8 30-45kg aan schijven

Straight arm pulldown

3 x 8-12

Close grip bench press
                  3 x 3 90kg

One arm cable pushdown
                  3 x 6-10 25-35kg

Rope pushdown
                  3 x 10-15

Commentaar:
                  Voelde me nog steeds moe en snel uitgeput. Nog even en dan is het weekend, lekker hoor. Training ging verder op zich wel aardig.

Kreeg weer wat complimenten hoe goed droog ik weer ben en mijn vooruitgang die bij anderen ook is opgevallen de afgelopen 1-2 jaar dat ik in de gym loop waar ik nu loop. Kreeg vragen op hoeveel bf% ik sta en ik heb geen idee. Ik gok zelf om en nabij 10%. Lower abs en benen, glutes kunnen nog droger, maar de voor de rest is het allemaal wel goed te zien qua lijnen. Kerstboom zit er bijv. al aardig goed in met juiste belichting, quads, hams en kuiten ook.

10% is in mijn eigen ogen wel reëel, misschien wel iets lager, misschien wel iets hoger. Maar goed. Het blijft ook maar een getalletje natuurlijk

Morgen de zwaarste training van de week. Quads, calves en adductoren.
                  Last edited by Iron Mind; 13-11-2014, 23:10.
                  "Straight outta gym"

Comment

• Training van gisteren, presses op low reps. Daarna cable fly om het af te maken.

Week 2 bulk
                    Pecs, biceps en onderarmen
                    Rust: 1-1,5minuut

Bench press

10 x 3 80kg
                    Sets voelde steeds lichter naarmate de 10e set in de buurt kwam

Incline bench press
                    3 x 4-5 80-90kg

Incline cable fly
                    6 x 8-12 25-40kg

EZ curl
                    3 x 6-12 10-20kg aan schijven

Incline db curl, verschillende richtingen, supineren
                    3 x 8-12 8-12kg ea

Seated hammer curl
                    3 x 8-12 10-12kg ea

One arm cable curl
                    3 x 8-12 25-30kg

Reverse wrist db curl
                    4 x 5-15 4-8kg ea

Behind back wrist curl
                    4 x 15 40kg

Commentaar:
                    Lekker getraind. Die 10x3 is wel erg wennen. Ik verwacht dat ik daarom zo moe ben. Volume op de grote compounds is namelijk 3x zo hoog qua sets. Vermoed dat ik me daarom de hele week al zo slap voel. CZS heeft het er zwaar mee vermoed ik. Misschien een extra reden om extra voet op de rem te houden voor mezelf en me lichaam die tijd te gunnen en eerst te luisteren naar mijn lichaam.

Merk wel dat naarmate ik de eerste 3-5 sets heb gehad dat het ondanks de 60-90sec rust me wel prima af gaat, maar het gewicht is ook nog licht natuurlijk.

Zou op dit tempo over 8 weken nieuwe PR's moeten zetten, dat zou net in het nieuwe jaar zijn. Dus ik ga van 10 weken uit, aangezien ik er straks 2 weken niet ben met de kerstvakantie.

Nu quads, kuiten trainen
                    en een repost van mijn log naam, omdat het kan:
                    Zhasni BODYBUILDING - Pursuing The Vision - YouTube
                    "Straight outta gym"

Comment

• dat had ik ook in het begin.. de eerste setjes voelde het zwaarst aan, maar dat veranderd nog wel.. nu is het de eerste 2/3 zijn zwaar, vervolgens gaat het wel en dan worden ze heel zwaar

Comment

• Originally posted by generation_iron View Post
                        dat had ik ook in het begin.. de eerste setjes voelde het zwaarst aan, maar dat veranderd nog wel.. nu is het de eerste 2/3 zijn zwaar, vervolgens gaat het wel en dan worden ze heel zwaar
                        Precies, dat verwacht ik ook dat er gaat gebeuren. Eerste 2-3 sets, fuck wat zwaar. 4-7 sets ah, lekker gaat top. 8-10e set. Fuck, kill me.

Week 2 bulk
                        Benen, exclusief hams.
                        Rust: 0,5-1,5minuut

Front squat

10 x 3 80kg
                        Ging prima

One leg bulgarian split squat
                        3 x 8-10 28kg ea

Front squat in de smith
                        1 x 12 40kg
                        2 x 6 50kg
                        1 x 10-12 40kg
                        Fuck my life

Leg extension
                        3 x 8 13 gewichten

Calf raise machine
                        4 x 8-12 8-12 gewichten

Seated calf raise

4 x 8-12 40-45kg

Toe raise + adductor machine
                        4 x 8-12 1-3 gewichten + 4 x 8-20 full stack

Commentaar:
                        Opperdepoppetjes, kapot.
                        Quads niet helemaal over de top naar de klote getraind i.v.m. morgen. Aanspannen is namelijk niet te doen als de spierpijn te heftig is, maar dat zie ik morgen dus wel. Nu chillen, studeren en morgen de meet. Fucking veel zin in. Zal soort van halve junkdag worden met shakies en chinees buffet in de middag, avond.
                        "Straight outta gym"

Comment

• Hmm rare shit is er gaande.
                          Vanochtend gewogen en zelfs nog lichter dan vorige week. Gister niet eens low-carb gehad.
                          Ik eet nu meer kcal en lijk enkel nog meer af te vallen. Ik merk, zie dit vooral aan lagere buikspieren. Het vet hier lijkt wel nog steeds minder te worden. Vanaf volgende week anders toch maar weer +200kcal doen op trainingsdagen, rustdagen hetzelfde. Het was namelijk de bedoeling om weer langzaam te gaan aankomen

Nu zometeen naar de meet, zin in. Even eten zometeen en rest van de dag overleven op shakies en chinees.
                          Last edited by Iron Mind; 16-11-2014, 11:18.
                          "Straight outta gym"

Comment

• The LTDFLE | BodyRecomposition - The Home of Lyle McDonald

Dit is denk het geval...

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
                              Hmm, makes sense. Op de goede manier gecut dus de afgelopen 6 weken, extra bevestiging dat ik het goed gedaan heb. Droger, voller, harder dan ooit en dat op de meeste kcal die ik ooit gegeten heb tijdens een cut. Voelt goed

Thanks voor de link, maatje. Goed je weer eventjes gesproken te hebben.
                              "Straight outta gym"

Comment

• Zo de trainingsmeet zit erop, gisteren ook niet echt gerekend als echte trainingsdag, maar meer als leermoment. Weer wat dingen opgestoken en tips&tricks opgestoken bij wat oefeningen die ik dan zelf weinig doe. Dus dat is nooit weg.
                                Altijd leuk om te zien dat de basiskennis wel uit de boeken te halen is, maar dat de echte fijne trucjes pas komen als je simpelweg dingen blijft uitproberen en kennis tot je neemt van de ervaren mensen. En vooral dat laatste kan enorm schelen. Iemand met erg veel ervaring kan je gewoon tips en trucjes aanleren waar je anders zelf maanden, jaren voor nodig zou hebben gehad om dat jezelf eigen te maken die kennis.

Mooie tas met goodies gekregen, 2 mooie shirts, 2 shakers, 1 reep, 1 protein cookie pakje en nog wat spulletjes.

Veel nieuwe gezichten gezien en een aantal nieuwe namen leren kennen, ik heb niet bij iedereen de forum naam eraan kunnen linken, maar dat geeft niet. Diegene die mijn log lezen, kunnen mij ook altijd gewoon pmen als zij mij gezien, gesproken hebben. Ik vind dat enkel leuk, aangezien we toch allemaal dezelfde passie delen.

Volgende keer ben ik er sowieso weer bij. En het poseren vond ik vooral erg top en ik merk echt dat ik profijt heb van het 2x wekelijks poseren tijdens rustdagen waarbij ik alle poses doorloop. Ik stond nu al een stuk minder te zweten en het ging me nu meer soepeltjes af dan voorheen. Nog wel veel werk aan de winkel, maar toch. Een klein beginnetje is er al.

Maarten, Lisanne, Jerry en Lieke. Bedankt voor de organisatie. Ik heb een erg leerzame en vooral leuke dag gehad. Hopelijk jullie ook

Dan nu een leuke verrassing voor mezelf. Ik had Maarten gevraagd mijn bf% te laten meten, aangezien de persoon die bij mij altijd meet achterlijk laag uitkomt. Maarten had bij mij gemeten en mijn triceps, rug waren het vetst t.o.v. de rest en na een aantal keer opnieuw meten kwam Maarten toch echt op 6,2% bf uit.

Ik had wel verwacht dat ik best laag zou zitten, maar 6,2% had ik niet gedacht, maar aan de andere kant. Zoveel vet zit er ook weer niet op. Onderrug, triceps, lower abs en benen dan. De rest is droog genoeg in principe. Gewicht vanochtend 81,7kg (zelfs na die halve junkdag) en nu dus weer rustig gaan bouwen. Kcal geleidelijk omhoog en de spiegel in de gaten houden, aangezien ik de afgelopen 2 weken enkel nog meer afgevallen ben ondanks dat de kcal omhoog gegaan zijn.
                                "Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X