Vanochtend 86,7kg, dus gewicht begint eindelijk weer wat te droppen. Verder bezig met elke dag 10 minuten poseren voor het slapen gaan en routine een paar keer herhalen. Eigen routine is helaas maar 1 minuut, want ik heb wel meer poses dan dat ik kan laten zien in de 1 minuut. Maar goed. Concept routine en muziek staan. Muziek blijft wel prima, misschien dat ik nog wat ga aanpassen qua poses en volgorde. Maar verder is het gewoon diehard blijven oefenen en perfectioneren.
Genoeg slapen gaat goed. In principe vanuit stage gelijk naar de gym om vervolgens daar in 1,5-2,5uur weer klaar te zijn. En dan bij thuiskomst nog wat rustig eten en kan ik zeker voor 23.00 in bed liggen dus dat gaat allemaal goed
Nog iets minder dan 5 weken te gaan en kijken of ik volgende week zaterdag onder de 10mm zit
Genoeg slapen gaat goed. In principe vanuit stage gelijk naar de gym om vervolgens daar in 1,5-2,5uur weer klaar te zijn. En dan bij thuiskomst nog wat rustig eten en kan ik zeker voor 23.00 in bed liggen dus dat gaat allemaal goed
Nog iets minder dan 5 weken te gaan en kijken of ik volgende week zaterdag onder de 10mm zit
Comment