Originally posted by Iguana
View Post
Pain is Temporary
Collapse
X
-
BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
-
Originally posted by pescatore View PostWil eigenlijk ook weleens Phat doen, zie en lees alleen maar goeie ervaringen maar 5 dagen man dan moet ik andere dingen gaan laten dus jammer maar helaas.
Vandaag begon voor mij mijn phat schema. Ik heb er erg veel zin in. Mijn doel dit jaar is om 1x180 te kunnen squatten, 1x120 te kunnen benchen en 1x225 te kunnen deadliften. Ik ga binnenkort even schoenen passen en dan bestel ik deze jongens
PHAT week 1, UB Power
Dumbbell Press
5x37,5
6x37,5
6x37,5 geen spotter gevraagd en het ging allemaal prima. volgende keer 3-5x 40, bijna terug bij mn pr (8x40)
Dips
10xbw
10xbw heb meer dan een jaar geen dips gedaan dus dit is even wennen
Military Press
10x40
10x45 perongeluk 1 set te weinig gedaan
Pendlay Row
5x100
5x100
5x100 ging zonder al te veel moeite, volgende week sowieso verzwaren
Rack chins
12x
12x laatste 2 wel met slordige vorm
chin ups
8x
8x laatste 2 met hulp
CGBP
12x60
12x65
10x70
EZ-Bar Curl
12x35
12x35
10x35
De training ging goed en ik had ook een prima tempo. Ik ben nergens helemaal voluit gegaan omdat dit wordt afgerapen. Mocht ik dat wel doen dan zal ik waarschijnlijk in no time op zijn gebrand. Voeding is nog steeds 3000kcal iedere dag met 225gr eiwit, 300gr kh en 100gr vetBP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Originally posted by Gus View PostBedankt maatje! Het gaat inderdaad lekker, bijna terug op mn pr niveauEinigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!
Comment
-
Originally posted by Eeldesports View PostGa jij ook rekening houden met de nijmeegse 4 daagse qua dieet? Dat je de alcoholische versnaperingen incalculeert ?
Net benen getraind, kwam een oud klasgenoot tegen die veel aan olympic lifts doet. Zag er impressive uit, zou ik ook wel willen leren.
PHAT week 1, LB Power
Net terug van een slopende quad en hams training. Ik ging echt helemaal HAM op de weights, die overigens nieuw zijn. Het was warm en ik werd een beetje misselijk maar ik kon mijn mind toch pushen om door te zetten. Om progressie te zien moet je de knop om kunnen draaien en dat heb ik dan ook gedaan. De nieuwe powercage is mijn beste vriend geworden tijdens de training. Dit is mijn domein. Ik ben nergens tot spierfalen gegaan, zat dus overal nog wat in. Ik ga nog niet helemaal tot de max totdat ik echt goed in het programma zit. Dit wordt ook zo aangeraden
Squat
5x110
5x115
4x115
Front Squat
10x60
10x65
10x70
Leg Extension
??x80
??x80 klote technogym apparaat gaat niet verder dan 80 en door de katrollen voelt het alsof je maar 5kg duwt
Romanian Deadlift
5x130
5x130
5x130
Ham/Glute raise
12x
10x
Seated Leg Curl
10x65, wederom een technogym apparaat waardoor het gelijk slecht aan voelde. deze ga ik nooit meer doen. kwam er na de training ook pas achter dat ik voor hams maar 1 auxiliary oefening hoef te doen
Seated Calf Raise
Met 37,5kg dumbbells op een bankje zitten en de voeten op een stepbankje zetten.
3x tot failureLast edited by Gus; 11-07-2014, 20:02.BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Originally posted by quibus View PostGuus misschien lees ik verkeerd maar je doel is toch kracht?
Waarom zou je dan zelfs alcohol incalculeren en doe je bv een ud2?
Dat constante gedieet strookt toch niet echt met pl?
Of mis ik wat?
Ja komt ie....Verder lekkere trainingI'm not special, but not the same as you.
Because I do things you will never do.
SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)
Comment
-
Is ook wat Kroc zegt hè ('uitvinder' van de Kroc rows ). Binnen het powerlifterscircuit valt nog mega-veel winst te boeken puur op het gebied van voeding, hetgeen bij bb'ing inmiddels vaak al met chirurgische precisie wordt uitgeplant voor een atleet.
Comment
-
Originally posted by Gus View Post
Ik drink nooit en als ik dit wel zou doen dan zou ik het zo veel mogelijk incalculeren. Heb geen alcohol nodig om een goede avond uit te hebben!
Originally posted by quibus View PostGuus misschien lees ik verkeerd maar je doel is toch kracht?
Waarom zou je dan zelfs alcohol incalculeren en doe je bv een ud2?
Dat constante gedieet strookt toch niet echt met pl?
Of mis ik wat?
Ja komt ie....Verder lekkere training
Mooie trainingen inderdaad Gus.DIVIDE ET IMPERA
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
6 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...8 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment