Vind je dat niet een beetje weinig bicep oefeningen voor een bicep training? Ik weet het niet hoor, als je grotere biceps wilt en een training er speciaal voor uit trekt zou ik minstens 7 of 8 bicep oefeningen doen
Mijn eerste log
Collapse
X
-
Originally posted by Gus View PostVind je dat niet een beetje weinig bicep oefeningen voor een bicep training? Ik weet het niet hoor, als je grotere biceps wilt en een training er speciaal voor uit trekt zou ik minstens 7 of 8 bicep oefeningen doen
Comment
-
Originally posted by FitnessEcto View PostJe hebt toch wedstrijden gedaan? Zou je iets over de prestaties willen vertellen? Wat is je doel voor de komende jaren?
Dan is het realistischer om een classic fysiek te bouwen, mooie rondingen goede shape, haalbaar
Comment
-
Vanavond dus benen !!!
Hier alvast een benenshot is niet van vandaag. Maar ook niet van weken terug. Bovenlichaam lijkt wat klein maar wilde mijn been hier ook goed laten zien
IMG_0260.JPG
Comment
-
-
Originally posted by Protasius View Posttof dat je gaat loggen,
wat zijn je ervaringen met deca? hoor nogal veel verschillende meningen erover als bulk steroid
zal je zeker volgen (y)
Comment
-
Vandaag dus een beentraining. Deze zal ik op voorhand vertellen is dan ook totaal anders dan dat de meeste gewent zullen zijn. Ik houd echt van maximale pomp.
Sqauts
opwarmen me 60kg 15 reps 2 sets
gevolgd door nu komt ie
sets 10 reps 10 gewicht 100kg
Met maximaal 15-20 seconden rust.
Legg press
set 1 150kg 15reps
set 2 200kg 10reps
set 3 300kg 8reps
set 4 alle schijven die ik kan vinden ongeveer 400kg voor een 6 reps setje
Benen helemaal vol en pijnlijk
legg extensions
beginnen bij 100kg max aantal reps en dan steeds met 15kg verlagen en weer max aantal reps tot echt 50kg en er niks meer kan.
Dit was echt een qaud training hamstrings en kuiten train ik apart omdat na deze 3 oefeningen ik helemaal vol zat en dan nog hamstring had weinig zin.
Ik ga nu ook echt voor massa niet voor definitie, voor mij werkt echt het oppompen maximale pomp bereiken dat zorgt bij mij voor massa iig voor m'n andere spiergroepen dan dus nu checken hoe het gaat voor benen.
Comment
-
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...56 minutes ago -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment