Beste forumleden,
Graag wil ik zelf ook een trainingslogje bijhouden. Dit is voornamelijk voor mezelf om mijn progressie te blijven monitoren, en natuurlijk ook voor de eventuele tips en trucs die ik van jullie kan krijgen.
Ik ben een beginner, sinds medio november (toen was ik 86kg) begonnen met trainen.
Mijn doel ik massa aankomen (dit jaar 100kg)
Mijn stats nu:
2.03m
96kg
vetpercentage weet ik niet
Ik heb de eerste 7 weken een splitschema gevolgd, maar ben nu sinds 3 weken bezig met het ub/lb schema van Dynobet.
Ik zet hier eerst even neer wat mijn huidige gewichten zijn die ik in ieder geval 1 set van 8 reps kan
Trainingsdag 1:
Back squat - 80 kg
Romanian deadlift - 90 kg (kan ik zwaarder maar ben hier nog wel wat zoekende in de juiste uitvoering)
leg press - 60 kg (staat op het apparaat begingewicht 70 kg maar weet niet of ik dat erbij moet rekenen)
leg curl - 60 kg
Seated calf Raise - 80 kg (gaat eenvoudig)
Barbell rollout - 3 sets van 12 reps
Trainingsdag 2:
bankdrukken - 70 kg
(weighted) chin ups 6 setjes van 3 reps (blijft toch zwaar, ik strek mijn armen volledig hierbij, ik zie dit niet bij anderen maar heb hier mijn vraagtekens bij)
Incline dumbell press 22kg
Dumbell row 26 kg
Rear laterals cable 2 kg
Close grip benchpress 45 kg (ook nog ie**************** zoekende naar juiste techniek om goed mijn triceps te pakken) als deze aan het begin van mijn training zou komen, kon deze wel zwaarder
biceps hammer curls 12 kg
Trainingsdag 3:
Back squat 80 kg
Romanian deadlift 90 kg
Front squat 40 kg (ook focus op techniek, liever iets minder zwaar)
Standing calf Raise 70 kg
(weighted) back extension 3 sets bw
Side bends 22 kg
Trainingsdag 4:
Bankdrukken 80 kg
(weighted) Pull ups 6x 3
Overhead/ militairy press 40 kg
T-bar row 50? ben ik even kwijt
schrugs dumbell 22 kg
Close grip benchpress 45kg
biceps ez bar curls 25 kg
Dit is ongeveer waar ik nu sta, ik ten opzichte van een aantal weken geleden al sterk verbeterd.
Ik train om de dag maar ben vooral op LB dagen goed kapot na de squats, ASS to the GRASS!!
Graag wil ik zelf ook een trainingslogje bijhouden. Dit is voornamelijk voor mezelf om mijn progressie te blijven monitoren, en natuurlijk ook voor de eventuele tips en trucs die ik van jullie kan krijgen.
Ik ben een beginner, sinds medio november (toen was ik 86kg) begonnen met trainen.
Mijn doel ik massa aankomen (dit jaar 100kg)
Mijn stats nu:
2.03m
96kg
vetpercentage weet ik niet
Ik heb de eerste 7 weken een splitschema gevolgd, maar ben nu sinds 3 weken bezig met het ub/lb schema van Dynobet.
Ik zet hier eerst even neer wat mijn huidige gewichten zijn die ik in ieder geval 1 set van 8 reps kan
Trainingsdag 1:
Back squat - 80 kg
Romanian deadlift - 90 kg (kan ik zwaarder maar ben hier nog wel wat zoekende in de juiste uitvoering)
leg press - 60 kg (staat op het apparaat begingewicht 70 kg maar weet niet of ik dat erbij moet rekenen)
leg curl - 60 kg
Seated calf Raise - 80 kg (gaat eenvoudig)
Barbell rollout - 3 sets van 12 reps
Trainingsdag 2:
bankdrukken - 70 kg
(weighted) chin ups 6 setjes van 3 reps (blijft toch zwaar, ik strek mijn armen volledig hierbij, ik zie dit niet bij anderen maar heb hier mijn vraagtekens bij)
Incline dumbell press 22kg
Dumbell row 26 kg
Rear laterals cable 2 kg
Close grip benchpress 45 kg (ook nog ie**************** zoekende naar juiste techniek om goed mijn triceps te pakken) als deze aan het begin van mijn training zou komen, kon deze wel zwaarder
biceps hammer curls 12 kg
Trainingsdag 3:
Back squat 80 kg
Romanian deadlift 90 kg
Front squat 40 kg (ook focus op techniek, liever iets minder zwaar)
Standing calf Raise 70 kg
(weighted) back extension 3 sets bw
Side bends 22 kg
Trainingsdag 4:
Bankdrukken 80 kg
(weighted) Pull ups 6x 3
Overhead/ militairy press 40 kg
T-bar row 50? ben ik even kwijt
schrugs dumbell 22 kg
Close grip benchpress 45kg
biceps ez bar curls 25 kg
Dit is ongeveer waar ik nu sta, ik ten opzichte van een aantal weken geleden al sterk verbeterd.
Ik train om de dag maar ben vooral op LB dagen goed kapot na de squats, ASS to the GRASS!!
Comment