Dank je, sinds mijn begin in november zie ik ook al duidelijk verschil, alleen zijn mijn armen altijd al wat aan de dunne kant geweest, ik zit overigens de laatste 2/3weken steeds op de 97 kg, ben iets in kcal teruggegaan omdat ik toch merkte dat ik wat vet bijkwam rondom mn middel.
Zeker interessant die periodisering, ik weet dat ik ergens op een punt ga komen waar ik weinig tot geen progressie meer kan boeken, ik hoop dat dit nog even duurt, maar als het zover is, zal ik je zeker een keer benaderen.
Ik ben niet van plan om te blijven hangen terwijl er andere manieren zijn.
Ik zal eerst mijn voeding weer rustig gaan verhogen om toch die 100kg te bereiken, daarna zit er een kans in dat ik een korte periode ga cutten, al moet ik hier nog wat meer energie in steken voordat ik hier mee begin
Zeker interessant die periodisering, ik weet dat ik ergens op een punt ga komen waar ik weinig tot geen progressie meer kan boeken, ik hoop dat dit nog even duurt, maar als het zover is, zal ik je zeker een keer benaderen.
Ik ben niet van plan om te blijven hangen terwijl er andere manieren zijn.
Ik zal eerst mijn voeding weer rustig gaan verhogen om toch die 100kg te bereiken, daarna zit er een kans in dat ik een korte periode ga cutten, al moet ik hier nog wat meer energie in steken voordat ik hier mee begin
Comment