Originally posted by Levi
View Post
The new chapter - Log Levi
Collapse
X
-
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
-
Originally posted by inferno_0666 View PostDe reden waarom ik het vraag is het gewicht van die stang. Een olympische stang hoort 20kg te wegen en geen 15kg. Een beetje sportschool heeft stangen van 20kg en niet die warenhuis stangen van 15kg.
Comment
-
Vandaag weer lekker getraind.
Moest mezelf ff oppeppen om deze eruit te knallen:
squad 1x5 75kg
squad 1x5 75kg
squad 1x5 75kg
squad 1x5 75kg (note: bij de laatste 2 trok me knie wat naar binnen).
squad 1x5 75kg (note; bij de 4de keer trok me knie weer naar binnen en bij de laatste trok ik het totaal scheef.)
Weer 2,5kg eraf halen?
Overheadpress 1x5 40kg
Overheadpress 1x5 40kg
Overheadpress 1x5 40kg
Overheadpress 1x5 40kg
Overheadpress 1x5 40kg
DL: 1x5 80kg damn dat was ook ff aanpoten, maar het is gelukt
Op naar week 7. Ik heb aankomende week een weekje vakantie. Moet toch lukken om ff een paar dagen uit te zoeken om te trainen.
Comment
-
Laatste training was 70 kg squat toch? Hoe kom je nu bij 75 dan?
Anyway, als je dat soort problemen hebt dan is dat een technisch probleem. In dit geval bijna 100% dat je heupen naar 1 kant openstaan. Dit kun je voorkomen door je glutes aan te spannen voor je omlaag gaat de eerste rep.
Mss handig een keer filmpje te maken met je telefoon.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Klopt, omdat ik vorige keer de 72,5 niet haalde ben ik naar 70 gegaan. Nu wilde ik het verder oppakken anders loop het gehele schema door elkaar. Het kan ook net niet de dag zijn en de andere dagen kan je wat sterker zijn. Zal het iig gewoon met 2,5 opbouwen.
Ik had inderdaad ook dat gevoel. Volgende week ff een video maken om te zorgen dat het goed blijft gaan. Thnx voor je bericht.
Comment
-
Week 7, begon gelijk kut.
Squad ipv 77,5 75 kilo gedaan.
1x5 75kilo
1x5 75kilo
1x5 75 kilo
1x4 75 kilo (voelde met rechter knie nog). Heb geprobeerd de gluten aan te spannen, maar moet ik nog ff op oefenen.
1x4 75 kilo.
Bensch 1x5 50 kilo
Bensch 1x5 50 kilo
Bensch 1x5 50 kilo
Bensch 1x5 50 kilo
Bensch 1x5 45 kilo
Barbell 1x5 53 kilo
Barbell 1x5 53 kilo
Barbell 1x5 53 kilo
Barbell 1x5 53 kilo
Barbell 1x3 53 kilo werd erg zwaar.
Misschien komen de resultaten van vandaag wel door me voeding die vandaag totaal niet op orde was! All blames on me for that. Er moet nog meer structuur in komen. Vandaag ook gestopt met roken. Krijg er toch minder honger van en het is gewoon niet goed. Worden zware weken, maar hopenlijk kom ik er sterker uit.
Comment
-
Stats van vandaag:
Squad 1x5 75kg
Squad 1x5 75kg
Squad 1x5 75kg
Squad 1x5 75kg
Squad 1x5 75kg
Zou eigenlijk 80kg moeten zijn. Hopelijk lukt dat volgende week
Overhead 1x5 45kg
Overhead 1x5 45kg
Overhead 1x5 45kg
Overhead 1x5 45kg
Overhead 1x5 45kg
DL 1x5 85Kg.
Ging voor me gevoel goed wel erg buiten adem. Op naar zaterdag
Comment
-
Vandaag weer lekker trainen. Ben momenteel nog bezig om echt een vast eetschema te maken. Ik wissel nu vlees, vis, etc af maar merk toch dat ik nog iets meer fruit moet eten en meer afwisselende groentes en dat ik soms wat vis bij de supermarkt vergeet. Hoop dan nog op iets meer houvast gewoon elke dag het lijstje volgen.
De uitvoer van de oefeningen kan beter, dus daar ligt de focus op vandaag.
Stack nog even uitgebreid met BCAA caps voor het trainen en Dextrose na het trainen.Last edited by Levi; 31-08-2015, 14:06.
Comment
-
-
Originally posted by pescatore View PostHou je nou gewoon aan het plan. Dit heeft echt geen enkele zin en daarnaast hou ik er geen rekening mee qua kcal.
Allright doe ik. Had gelezen dat na je training de suikerspiegel laag was, waardoor je deze met dextrose weer op een gemid niveau kon krijgen? Dacht dat juist goed was.
Ga ik het iig schrapen.
Comment
-
Originally posted by Levi View PostAllright doe ik. Had gelezen dat na je training de suikerspiegel laag was, waardoor je deze met dextrose weer op een gemid niveau kon krijgen? Dacht dat juist goed was.
Ga ik het iig schrapen.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
-
Vandaag:
squad 1x5 80 kg
squad 1x5 80 kg
squad 1x5 80 kg
squad 1x5 80 kg
squad 1x5 80 kg
Kon iets beter qua techniek.
Overhead press 1x5 42,5 kg
DL veel beter dan vorige keer. 1x5 85 kilo.
Loop al met al iets achter op schema, maar nog steeds progressie een stuk beter dan eerst
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment