Hier dus mijn nieuwe log. Ik ben vandaag begonnen met stronglifts stronglifts 5x5.
Even een stukje voorgeschiedenis voor degenen die meekijken/geinteresseerd zijn.
Vanaf November 2014 aan het trainen. Split, UB/LB en PHUL gedaan.
Nu wil ik toch eens FB proberen omdat ik hier goede verhalen over hoor, hoop dat het mij genoeg krachtwinst gaat boeken om later betere gains te maken met BB, maar ik vind het PL gebeuren persoonlijk ook leuker om te doen dan het hypertrophy gebeuren.
Stats:
Bench 1x105
Squat 1x120
DL 1x155
Lengte 2.03 m
Gewicht 95kg
VP rond 13.5
Schema is simpel, 3x pw
Workout A:
Squat 5x5
Bench press 5x5
Barbell row 5x5
Dips 5x5
Workout B.
Squat 5x5
Overhead press 5x5
Deadlift 1x5
Chin ups 5x5
Ook zal ik aan het einde vd trainingen een enkel core oefening doen omdat ik in het verleden gemerkt heb dat mm core zwak was en sinds ik daar aan gewerkt heb ben ik van mn squat plateau afgekomen en is de progressie daarop niet gestagneerd.
Gisteren terug gekomen van 8 dagen Turkije, laatste 3 dagen goed ziek geweest en helemaal leeggelopen, dus ook 2 kg kwijtgeraakt.
Vind het dus niet heel erg om even rustig aan te beginnen.
Doel is om in week 4/5 op mn huidige max te komen.
Squat 5x55
Bench 5x67.5
Barbell row 5x50
Dips 5xBW-41 kg
Hanging leg raise 3x12
Bij de dips heb ik enigzins last van mn schouders , ik merk dat dit iets minder wordt als ik mn ellebogen naar binnen breng. Iemand tips hiervoor.
Even een stukje voorgeschiedenis voor degenen die meekijken/geinteresseerd zijn.
Vanaf November 2014 aan het trainen. Split, UB/LB en PHUL gedaan.
Nu wil ik toch eens FB proberen omdat ik hier goede verhalen over hoor, hoop dat het mij genoeg krachtwinst gaat boeken om later betere gains te maken met BB, maar ik vind het PL gebeuren persoonlijk ook leuker om te doen dan het hypertrophy gebeuren.
Stats:
Bench 1x105
Squat 1x120
DL 1x155
Lengte 2.03 m
Gewicht 95kg
VP rond 13.5
Schema is simpel, 3x pw
Workout A:
Squat 5x5
Bench press 5x5
Barbell row 5x5
Dips 5x5
Workout B.
Squat 5x5
Overhead press 5x5
Deadlift 1x5
Chin ups 5x5
Ook zal ik aan het einde vd trainingen een enkel core oefening doen omdat ik in het verleden gemerkt heb dat mm core zwak was en sinds ik daar aan gewerkt heb ben ik van mn squat plateau afgekomen en is de progressie daarop niet gestagneerd.
Gisteren terug gekomen van 8 dagen Turkije, laatste 3 dagen goed ziek geweest en helemaal leeggelopen, dus ook 2 kg kwijtgeraakt.
Vind het dus niet heel erg om even rustig aan te beginnen.
Doel is om in week 4/5 op mn huidige max te komen.
Squat 5x55
Bench 5x67.5
Barbell row 5x50
Dips 5xBW-41 kg
Hanging leg raise 3x12
Bij de dips heb ik enigzins last van mn schouders , ik merk dat dit iets minder wordt als ik mn ellebogen naar binnen breng. Iemand tips hiervoor.
Comment