Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Hiervoor trainde ik ma-di en do-vr.
Volgens mij is het SL schema voor 3x pw . Als ik om de dag heenga is het technisch gezien 3.5x pw .
Vandaag kwam overigens iemand naar me toe om te vertellen dat het bijzonder onverstandig was om borst en rug op dezelfde dag te pakken. Toen ik hem vroeg om dat dan eens uit te leggen, kreeg ik het traditionele splitverhaal te horen....maar niet teveel aandacht aan besteed want alles wat ik vertelde was bullshit..
Altijd leuk die mensen die op je letten...
All time PRs: 195/135/232,5
Meet PRs: 185/132,5/232,5
tsjah ik vind het opzich niet erg als iemand iets komt vragen of even kijkt. Kun je soms wel wat van leren, maar dit is een persoon die heeft een hobby gemaakt van mensen aanspreken en vooral verbeteren/vertellen hoe ze het wel moeten doen. Dat is iets waar ik me dood aan kan irriteren. Vind het prima als je iemand een keer een nuttige tip geeft als je ziet dat iemand aan het klungelen is.
Maar als ik opmerkingen zou moeten geven aan iedereen die wat fout doet in mijn ogen, dan kan ik de hele training wel bezig blijven.
Het allermooiste vind ik nog dat zulke mensen vaak zo hypocriet als fuck zijn.
Ja die gasten lopen echt overal rond. Vind het altijd mooi dat er mensen zijn die denken alle kennis in pacht te hebben en het via die weg moeten verkondigen. Ieder zijn eigen ding denk ik altijd. Heb er ook ooit een nuttige bijdrage aan over gehouden! Een kerel die bij mij rondliep in de gym was zelf oud-powerlifter en verkocht zijn riem tegen een goedkoop prijsje aan mij.
All time PRs: 195/135/232,5
Meet PRs: 185/132,5/232,5
Valt reuze mee. Gewoon erop blijven letten dat je actief je kont naar achteren duwt wanneer je naar beneden zakt.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Vandaag rotweer, maar even naar de gym om toch even actief te zijn.
Heb wat calf raises, shrugs en 15 min core oefeningen gedaan.
Ook een paar km hard gelopen en ik zag laatst iemand foamrollen.
Dit wilde ik ook wel proberen dus had even snel wat opgezocht op internet.
Kolere zeg wat doet dat pijn aan de quads en onderrug. De onderrug ben ik heel voorzichtig mee geweest want dit is mn zwakke plek, hier moet ik ook meer onderzoek naar doen. Heb relatief korte spieren in mm onderrug dus vaak stijf en last van (iedereen in de familie).
Wil dus gaan onderzoeken of foamrollen wellicht iets aan dit probleem kan doen.
Bench
wu 10x20/8x40/6x60 en schouderoefeningen
5x77.5
5x77.5
5x77.5
5x77.5
5x77.5
Bench voelde wat stroef aan, de 4e en 5e set voelden pas goed aan. Volgende keer nog meer tijd besteden aan warmup.
Grappig, zo bak ik mijn vis ook. 6 stukken bevroren koolvis of kabeljauw in de pan.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Grappig, zo bak ik mijn vis ook. 6 stukken bevroren koolvis of kabeljauw in de pan.
Haha ja ik vergeet het altijd te ontdooien, dus dan maar zo in de pan, werkt ook prima. Hoeft voor mij geen culinair hoogstandje te zijn en aan eten beleef ik zowieso weinig plezier omdat het zo vaak moet.
Maargoed preppen scheelt mij elke dag 8 stukken brood extra smeren dus dat is een goede verandering geweest
CBD Gummies Tiger Woods From reducing tension and promoting rest to relieving ache and enhancing sleep, cbd has speedy received a popularity as a natural...
Baroque Chantelle 13 is a stunning representation of elegance, luxury, and timeless fashion. This exquisite ensemble is crafted with premium fabrics,...
Semaglutide injection for weight loss has emerged as a revolutionary treatment for individuals with type 2 diabetes and obesity, offering hope for enhanced...
Semaglutide injection is a glucagon-like peptide-1 receptor agonist (GLP-1 RA) primarily designed for managing type 2 diabetes but also widely recognized...
Cenforce est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du sildénafil, l'ingrédient actif...
Vidalista est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du tadalafil, l'ingrédient actif...
Comment