Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Je bent inderdaad wel erg snel omhoog gegaan met vooral je squat als ik het zo zie, echt lekker! Is denk wel een goede motivatie om zo door te blijven gaan
Food is an important part of a balanced diet. ~Fran Lebowitz
Je bent inderdaad wel erg snel omhoog gegaan met vooral je squat als ik het zo zie, echt lekker! Is denk wel een goede motivatie om zo door te blijven gaan
Danku is zeker een goede motivatie
Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!
Dus je vriendin heeft nu een 2e hernia als ik het goed begrijp? Mooi klote man, en ook sterkte voor je vriendin natuurlijk. Een hernia is al klote maar zeker op een jonge leeftijd:/
Ik heb al een mri gehad, maar ik heb 3 november een afspraak om nog een mri te eisen.
De 1e mri bleek alleen van mijn onderrug gemaakt te zijn, terwijl ik een mri van mijn hele rug verwachtte.
Gezien de symptomen is een beknelling in het lumbale gedeele(ond de 4e/5e wervel) ook logischer dan het thorocale gedeelte(middenrug rond de 10e wervel) maar ik wil alles uitsluiten aangezien de klachten en pijn niet bepaald minder worden.
Dat wordt een leuke discussie, aangezien die neuroloog erg vol is van zijn diagnose en daarom niet de hele rug heeft gedaan.
Ach, we zien wel.
Dus je vriendin heeft nu een 2e hernia als ik het goed begrijp? Mooi klote man, en ook sterkte voor je vriendin natuurlijk. Een hernia is al klote maar zeker op een jonge leeftijd:/
Ik heb al een mri gehad, maar ik heb 3 november een afspraak om nog een mri te eisen.
De 1e mri bleek alleen van mijn onderrug gemaakt te zijn, terwijl ik een mri van mijn hele rug verwachtte.
Gezien de symptomen is een beknelling in het lumbale gedeele(ond de 4e/5e wervel) ook logischer dan het thorocale gedeelte(middenrug rond de 10e wervel) maar ik wil alles uitsluiten aangezien de klachten en pijn niet bepaald minder worden.
Dat wordt een leuke discussie, aangezien die neuroloog erg vol is van zijn diagnose en daarom niet de hele rug heeft gedaan.
Ach, we zien wel.
Wat doen ze bij je vriendin nu verder?
Dat is lekker dan merk zowiezo dat iedereen in dat wereldje overtuigd en vol is van zichzelf!
Er gaan nu weer een aantal behandelingen volgen bij de Osteopaat en weer terug bij de neuroloog en dan maar verder kijken..
Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!
CBD Gummies Tiger Woods From reducing tension and promoting rest to relieving ache and enhancing sleep, cbd has speedy received a popularity as a natural...
Baroque Chantelle 13 is a stunning representation of elegance, luxury, and timeless fashion. This exquisite ensemble is crafted with premium fabrics,...
Semaglutide injection for weight loss has emerged as a revolutionary treatment for individuals with type 2 diabetes and obesity, offering hope for enhanced...
Semaglutide injection is a glucagon-like peptide-1 receptor agonist (GLP-1 RA) primarily designed for managing type 2 diabetes but also widely recognized...
Cenforce est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du sildénafil, l'ingrédient actif...
Vidalista est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du tadalafil, l'ingrédient actif...
Comment