Weer een prima training gehad. vind benen trainen op het moment echt het fijnste wat er is. Met mijn vorige training periode had ik altijd een hekel aan benen trainen. Maar goed na een lange werkdag (op het werk is het 30 graden en word verwacht bepaald tempo altijd te hanteren.) toch een fatsoenlijke training er uit kunnen werpen voor mijn gevoel.
Squat
3x8x35kg
RMDL
3x8x35kg
Leg Press
3x15x73kg hadden 12 reps gemoeten ging alsnog makkelijk
Leg curl
3x12x36kg kan echt niet wennen aan de machine in de sportschool
Seated calf raise
1x15x25kg
1x15x45kg
1x15x75kg
1x15x115kg had het gevoel dat ik niet helemaal in de juiste houding zat dus ging nog echt makkelijk volgende keer even iemand er bij vragen.
Voor de rest prima training ben blij dat ik weer in de sportschool ben en rustig kan gaan verhogen. ook al wil ik graag weer meer knallen en zwaarder gaan maar zal toch echt aan de houding en mijn rug moeten denken.
Heb ik voor de voeding mensen onder ons ook een vraag. Wat is handig om na het trainen te eten/drinken? ik sport tegenwoordig na het eten en ben rond 7 klaar in de sportschool en eet mijn laatste hapjes pas om 9 voor het slapen gaan. Is het een idee om eiwitten te nemen kort na de training op het moment is dit alleen een banaan.
Maar durf dus ook niet weer teveel eiwitten te nemen omdat ik ook al 2L melk weg drink plus weightgainer gebruik.
alvast bedankt
Squat
3x8x35kg
RMDL
3x8x35kg
Leg Press
3x15x73kg hadden 12 reps gemoeten ging alsnog makkelijk
Leg curl
3x12x36kg kan echt niet wennen aan de machine in de sportschool
Seated calf raise
1x15x25kg
1x15x45kg
1x15x75kg
1x15x115kg had het gevoel dat ik niet helemaal in de juiste houding zat dus ging nog echt makkelijk volgende keer even iemand er bij vragen.
Voor de rest prima training ben blij dat ik weer in de sportschool ben en rustig kan gaan verhogen. ook al wil ik graag weer meer knallen en zwaarder gaan maar zal toch echt aan de houding en mijn rug moeten denken.
Heb ik voor de voeding mensen onder ons ook een vraag. Wat is handig om na het trainen te eten/drinken? ik sport tegenwoordig na het eten en ben rond 7 klaar in de sportschool en eet mijn laatste hapjes pas om 9 voor het slapen gaan. Is het een idee om eiwitten te nemen kort na de training op het moment is dit alleen een banaan.
Maar durf dus ook niet weer teveel eiwitten te nemen omdat ik ook al 2L melk weg drink plus weightgainer gebruik.
alvast bedankt
Comment