Originally posted by Pitje
View Post
Milestone lifts
Collapse
X
-
lol, wat een interessant topic lol.
Misschien een leuk idee, lol, om de liften lol te vermenigvuldigen met je leeftijd lol, en die dan te delen door het aantal jaren lol dat je op dit forum zit, de uitkomst daarvan tel je op bij de uitkomst van de vorige post en die deel je door je lbm lol..
lol.........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........There is no failure except in no longer trying
Comment
-
Originally posted by rain View PostSteffie… als jij een profielpic post, dan zet ik percentages erbij. Lol.
Fair enough? Lol.
Wel met een nader te bepalen voorwerp in je hand.
B&F whey bv…. als bewijs.
Anyway challenge accepted, zal wel pas iets voor begin volgende maand zijn, nu nogal krap bij kas dus aankoop bij B&F moet even wachten...Squat 8x62,5 - bench press 8x55 - deadlift 6x105 - overhead press 7x44
Comment
-
Originally posted by okidoki71 View Postlol, wat een interessant topic lol.
Misschien een leuk idee, lol, om de liften lol te vermenigvuldigen met je leeftijd lol, en die dan te delen door het aantal jaren lol dat je op dit forum zit, de uitkomst daarvan tel je op bij de uitkomst van de vorige post en die deel je door je lbm lol..
lolSquat 8x62,5 - bench press 8x55 - deadlift 6x105 - overhead press 7x44
Comment
-
Originally posted by okidoki71 View Postlol, wat een interessant topic lol.
lol
Comment
-
@Steffie, daar is Wilks dus voor, jouw 'formule' met je lifts lineair uit te drukken in functie van je gewicht is ook niet correct want is sterk in het voordeel van zeer lichte mensen.
Het is voor mensen van 70kg makkelijker om 100kg te benchen (score: 143%) dan het is voor iemand van 110kg om 157kg te duwen (score:143%).
Onlangs was er volgens dit principe in mijn gym een benchwedstrijd, de volledige top 5 was lichter dan 85kg, met als winnaar iemand van 70kg die iets rond de 130kg kon benchen dacht ik.
Verder vind ik dit topic nutteloos, ik veronderstel dat je zelf aan de lichte kant bent en je ego wat in stand wil houden door de gewichten die anderen duwen te relativeren op z'n "ja als ik 110kg zou wegen kan ik het ook".
Niet dus. Gewoon focking sterke boys hier
Comment
-
Originally posted by steffie268 View PostZelfs wikipedia geeft geen zekerheid of nu enkel de grote 3 in rekening moeten worden gebracht of dat bijv. overhead press ook moet worden geteld...
Comment
-
Originally posted by Theodore Rex View Post@Steffie, daar is Wilks dus voor, jouw 'formule' met je lifts lineair uit te drukken in functie van je gewicht is ook niet correct want is sterk in het voordeel van zeer lichte mensen.
Het is voor mensen van 70kg makkelijker om 100kg te benchen (score: 143%) dan het is voor iemand van 110kg om 157kg te duwen (score:143%).
Onlangs was er volgens dit principe in mijn gym een benchwedstrijd, de volledige top 5 was lichter dan 85kg, met als winnaar iemand van 70kg die iets rond de 130kg kon benchen dacht ik.
Verder vind ik dit topic nutteloos, ik veronderstel dat je zelf aan de lichte kant bent en je ego wat in stand wil houden door de gewichten die anderen duwen te relativeren op z'n "ja als ik 110kg zou wegen kan ik het ook".
Niet dus. Gewoon focking sterke boys hier
Heb pas vandaag over de Wilks-calculator gehoord en ben net via wikipedia te weten gekomen dat lineair vergelijken inderdaad in het voordeel is van lichtere lifters, iets wat ik dus ook nog niet wist...
Ik ben nog bezig te googlen hoe die wilks-calculator precies werkt want totnogtoe wordt nergens aangegeven of enkel de grote drie moeten worden gerekend of ook overhead press oid...
Ik begrijp nu alleszins eindelijk wél dat ook vergelijken van die percentages dus weinig steek houdt, had niemand dit van het begin kunnen uitleggen?
btw nu ik de percentages van sommige andere leden ken ben ik idd zwaar onder de indruk wat heb ik nog een lange weg af te leggen, maar het motiveert me wel keihard om te zien tot wat een lichte lifter in staat moet zijn want het is natuurlijk niet mijn ambitie om eeuwig te blijven onderdoenLast edited by steffie268; 09-05-2016, 13:48.Squat 8x62,5 - bench press 8x55 - deadlift 6x105 - overhead press 7x44
Comment
-
Originally posted by Pitje View PostDaarom noemde ik je deze Symmetric Strength ook. Dan kun je ook zien dat je squat voor een beginner nog tekort schiet.Squat 8x62,5 - bench press 8x55 - deadlift 6x105 - overhead press 7x44
Comment
-
Originally posted by Pitje View PostDaarom noemde ik je deze Symmetric Strength ook. Dan kun je ook zien dat je squat voor een beginner nog tekort schiet.
@steffie
succes met je lifts en ambities. Mocht je ons hier wilen volgen, de meeste houden gewoon een logje bij.
PS: Overigens was mijn gewicht niet 57,3. Dat was een flauwe grap.All time PRs: 195/135/232,5
Meet PRs: 185/132,5/232,5
Comment
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment