Ketosis Dieet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
    Post jij eerst je foto's maar voordat je iedereen gaat aanraden vet te eten.
    Vet levert nou eenmaal de meeste calorieeen dus is niet zomaar de beste keuze!
    ik heb de foto's al gepost...ze zijn op page 2

Comment

Ok gezien. Je kunt (zeker voor bodybuilding begrippen) nog wel wat droger worden, en je moet de rommel in je keuken es een keer opruimen
      Geniet, en drink met maten!

Comment

hahah droger worden zeker....let niet op me keuken was vanplan het te gaan blurren maar dacht mensen gaa denken dat ik photoshopte

heb vandaag eindelijk me handen op een iets accurate BF meter kunnen zette en inderdaad geen 11.8 maar 13.1 BF maar tog van 20 naar 13 in 4.5 vind ik wel wat ^^

ook heb ik cardio gedaan op een lege maag (heerlijk) en maar liefst 659.nogwat (op de teller) kcal verband dat is letterlijk 1de van me dagelijkse behoefte

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
          hahah droger worden zeker....let niet op me keuken was vanplan het te gaan blurren maar dacht mensen gaa denken dat ik photoshopte

heb vandaag eindelijk me handen op een iets accurate BF meter kunnen zette en inderdaad geen 11.8 maar 13.1 BF maar tog van 20 naar 13 in 4.5 vind ik wel wat ^^

ook heb ik cardio gedaan op een lege maag (heerlijk) en maar liefst 659.nogwat (op de teller) kcal verband dat is letterlijk 1de van me dagelijkse behoefte

Kijk, dat zijn mooie prestaties. 13,1 is een mooi BF. Toch dacht ik dat je rond de 15% zat toen ik je foto bekeek, maar dat kan ook de belichting zijn. Hoe vaak per week deed je cardio op een lege maag?
          Geniet, en drink met maten!

Comment

hou het meestal op 1x in de week MAX 2keer
            en elke vrijdag een full body depulation workout en ik heb gekozen voor 300 schema (damn wat is die zwaar)

met dit dieet is teveel cardio niet toegestaan en een HIIT is ook niet toegestaan. je mag het wel doen maar met mate (dan denk ik hoe moe zal mate nu wel niet zijn )

Comment

Waaaaaarrrr vind ik een url met veel info?

Comment

heel veel googlen ahahah

ik kan je ook een link geven van een forum op bodybuilding.com forum is begonnen in 2003 en is tot de dag van vandaag nogsteeds active forum heeft mij ook veel geholpen

MAAR
                weet niet of ik link mag plaatsen

Comment

Uiteraard mag je die link plaatsen.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                    Uiteraard mag je die link plaatsen.

dit topic geeft heel heel heel erg veel info over ketosis dieet

Step By Step Keto Diet Plan! - Bodybuilding.com Forums

er is een member die eileen daar let goed op der post Zit is al 7 jaren aan keto. Het is zeer leerzaam

Comment

Het stuk over de voeding reeds gelezen en de refeed snap ik volledig, maar hoe richt je nou de andere dagen aan. Heb je een voorbeeld eetschema voor me?

Comment

als je even 20 min kan wachten post ik me schema
                        hij is nog niet helemaal upgedate

heb hem verwerkt tot week 3

Comment

Bij deze me xls log

zoals je gaat merken staat alles in het engels (en gebroken engels omdat ik bepaalde namen niet weet)

het rekenwerk (voedingsbehoeftes) heb ik in lbs gedaan implaats van kg
                          omdat ik het op de lbs manier geleerd hebt (meeste artikels zijn altijd in het engels)
                          wat je ook gaat merken is dat ik alles weeg

Schema is nog niet afgewerkt
                          week 4 en begin 5 moet nog erin komen
                          mijn progressie moet er nog in komen
                          en me trainingschema moet verder afgewerkt worden

laat mij idd weten wat je van vindt
                          Attached Files

Comment

kan er nog niks van vinden want ik ben nieuw met de materie. Blijf het maar vaag vinden geen carbs, maar ga dit zeker een keer doen

Comment

wat kan je niet vinden??
                              wat je moet eten of?

Comment

ik moest zeggen 'wat ik er van vind'. Ik reageerde daar wat vreemd op idd, sorry

Ik bedoelde dus te zeggen dat ik er geen mening over kan vormen omdat dit het eerste ckd-eetschema is wat ik ooit heb gezien. Echter interessant vind ik het wel!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X