Sarcasme is ok, maar dit is nieuwe leden wegtrollen..
alcohol en afslanken
Collapse
X
-
Originally posted by Iguana View PostJammer dat er niet normaal geantwoord kan worden..
Tuurlijk kun je een biertje drinken, zal alleen wat langer duren allemaal
Het is idd niet het bier wat aanzet, maar het eten ernaast van bier houdt je wel enorm veel vocht vast en krijg je een plofkop hehe.
Die ontiegelijke pijn aan je dak de volgende dak, komt door al dat
gezeik waar door je veel vocht verliest, wat eigenlijk water is, dus ook zuurstof.
Plus het feit dat je je eigen helemaal leeg zeikt van bier,net als bij water.
Dus het lijkt me dat je geen vocht vast houdt.
probeer maar uit met deze carnavals dagen haha
Maar net wat je zegt dat vreten achter af en tussen door
Comment
-
Je lichaam raakt in paniek dus gaat al het vocht opslaan vasthouden!
Ga maar es de sauna in dag nadat je hard gezopen hebt haha, ik heb ook altijd mega plofkop als ik weekend goed doorgehaald heb!!
Originally posted by MI666 View PostIk ga een heel met je mee, maar is het niet zo dat je van van bier uitdroogt?
Die ontiegelijke pijn aan je dak de volgende dak, komt door al dat
gezeik waar door je veel vocht verliest, wat eigenlijk water is, dus ook zuurstof.
Plus het feit dat je je eigen helemaal leeg zeikt van bier,net als bij water.
Dus het lijkt me dat je geen vocht vast houdt.
probeer maar uit met deze carnavals dagen haha
Maar net wat je zegt dat vreten achter af en tussen doorIn adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Ik heb altijd een beetje het idee dat mensen die zo'n topic starten eigenlijk graag willen horen dat het helemaal niets uitmaakt en dat ze lekker door moeten drinken.
Want als er wordt gezegd dat het bijvoorbeeld progressie in de weg kan staan, is het opeens altijd "maar een wijntje" ofzo.
Of iemand (weleens) drinkt of niet, moet iemand zelf weten, maar ga niet verwachten dat er meegepraat wordt."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by Beaudien View PostIk heb altijd een beetje het idee dat mensen die zo'n topic starten eigenlijk graag willen horen dat het helemaal niets uitmaakt en dat ze lekker door moeten drinken.
Want als er wordt gezegd dat het bijvoorbeeld progressie in de weg kan staan, is het opeens altijd "maar een wijntje" ofzo.
Of iemand (weleens) drinkt of niet, moet iemand zelf weten, maar ga niet verwachten dat er meegepraat wordt.
Je slaat de spijker precies op zijn kop
Comment
-
Dat mensen echt serieus ingaan op mijn opmerkingen dat 5 bier 2 kilo vet aanzet.. Ik dacht dat het vrij duidelijk was dat het sarcastisch was, maar blijkbaar schat ik mensen weer te hoog in..
Af en toe wordt ik gewoon een beetje moe van al die topics die over alcohol gaan. Mensen willen gewoon een bevestiging hebben dat drinken niet slecht voor je is.. Een soort van vrijbrief van ga maar lekker zuipen..
Natuurlijk staat het je progressie in de weg. Denk is logisch na. Ik heb geen zin om alles uit te leggen waarom, maar bekijk dit filmpje maar is:
YouTube - Alcohol and BodybuildingFailure is your friend
Comment
-
-
Nu ik in de weer ben met glucosespiegels en insuline qua leesvoer stuitte ik op een interressant stukje over diabetici type 2.
Bij onderzoek onder 35.000 volwassenen die er een gezonde levenstijl er op na houden (veel sporten/niet roken/gebalanceerd eten/voorkomen van overgewicht) is gebleken dat bij het nuttigen van 1 alcoholconsumptie (bij vrouwen) en 2 alcoholconsumptie (bij mannen) de kans op het krijgen van diabetici type2 met 40% verkleind wordt........Dit betreft dan wel sterke drank, geen likeurtjes of bier.....
Dus gezien het feit dat bij matig gebruik van alcohol op oudere leeftijd de kans op hart/vaatziektes verkleind en nu ook blijkt dat het bij volwassenen de kans op het krijgen van diabetici type 2 met 40% verkleind mag toch wel worden aangenomen dat de voordelen van gematigde alcoholconsumptie het winnen van de nadelen......bij volwassenen dan wel hé..
Ook zou alcohol (sterke drank dan wel, geen bier) de glucosespiegel in je bloed verlagen, wat dus goed is om mee naar bed te gaan....maw, matige alcoholconsumptie helpt dus bij het afvallen......
Combined effect of alcohol consumption and lifestyle behaviors on risk of type 2 diabetes1,2,3
- Michel M Joosten,
- Diederick E Grobbee,
- Daphne L van der A,
- WM Monique Verschuren,
- Henk FJ Hendriks, and
- Joline WJ Beulens
- 1From the TNO Quality of Life Business Unit Biosciences Zeist Netherlands (MMJHFJH); the Division of Human Nutrition Wageningen University Wageningen Netherlands (MMJ); the Julius Center for Health SciencesPrimary Care University Medical Center Utrecht Utrecht Netherlands (DEGJWJB);the Center for NutritionHealth (DLvdA) Center for PreventionHealth Services Research (WMMVJWJB) National Institute for Public Healththe Environment Bilthoven Netherlands.
- ↵2 Supported by “Europe against Cancer” Programme of the European Commission; the Dutch Ministry of Public Health, Welfare and Sports (formerly Ministry of Welfare, Public Health and Culture); the Dutch Cancer Society; ZonMW the Netherlands Organisation for Health Research and Development; and the World Cancer Research Fund.
- ↵3 Address correspondence to JWJ Beulens, Julius Center for Health Sciences and Primary Care, University Medical Center Utrecht, Room STR 6.131, PO Box 85500, 3508 GA Utrecht, Netherlands. E-mail: [email protected].
Background: It has been suggested that the inverse association between alcohol and type 2 diabetes could be explained by moderate drinkers’ healthier lifestyles.
Objective: We studied whether moderate alcohol consumption is associated with a lower risk of type 2 diabetes in adults with combined low-risk lifestyle behaviors.
Design: We prospectively examined 35,625 adults of the Dutch European Prospective Investigation into Cancer and Nutrition (EPIC-NL) cohort aged 20–70 y, who were free of diabetes, cardiovascular disease, and cancer at baseline (1993–1997). In addition to moderate alcohol consumption (women: 5.0–14.9 g/d; men: 5.0–29.9 g/d), we defined low-risk categories of 4 lifestyle behaviors: optimal weight [body mass index (in kg/m2) <25], physically active (≥30 min of physical activity/d), current nonsmoker, and a healthy diet [upper 2 quintiles of the Dietary Approaches to Stop Hypertension (DASH) diet].
Results: During a median of 10.3 y, we identified 796 incident cases of type 2 diabetes. Compared with teetotalers, hazard ratios of moderate alcohol consumers for risk of type 2 diabetes in low-risk lifestyle strata after multivariable adjustments were 0.35 (95% CI: 0.17, 0.72) when of a normal weight, 0.65 (95% CI: 0.46, 0.91) when physically active, 0.54 (95% CI: 0.41, 0.71) when nonsmoking, and 0.57 (95% CI: 0.39, 0.84) when consuming a healthy diet. When ≥3 low-risk lifestyle behaviors were combined, the hazard ratio for incidence of type 2 diabetes in moderate alcohol consumers after multivariable adjustments was 0.56 (95% CI: 0.32, 1.00).
Conclusion: In subjects already at lower risk of type 2 diabetes on the basis of multiple low-risk lifestyle behaviors, moderate alcohol consumption was associated with an ≈40% lower risk compared with abstention.
trek je conclusie.........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........There is no failure except in no longer trying
Comment
-
Dat is ook een reden waarom ik lekker aan de sterke drank ga hooguit 1-2x per maand als ik volwassen ben (lees voorbij de 30-40), maar nu probeer ik 1x per 3 maanden te houden als het niet minder was.. Me record was tenslotte 4 maanden geloof ik en als ik drink zijn het hooguit 3-5 bier"Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by Waterpoloboy View PostDat is ook een reden waarom ik lekker aan de sterke drank ga hooguit 1-2x per maand als ik volwassen ben (lees voorbij de 30-40), maar nu probeer ik 1x per 3 maanden te houden als het niet minder was.. Me record was tenslotte 4 maanden geloof ik en als ik drink zijn het hooguit 3-5 bier.........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........There is no failure except in no longer trying
Comment
-
Als je hooguit een of twee glazen alcohol per gelegenheid drinkt zal je niet snel veel vet aanzetten. Soms kan een beetje alcohol zelfs goede effecten hebben voor je lichaam. Zoals een verhoging van het goede type cholestorol: HDL.
Meer dan dat, of meerdere keren per week 2 glazen alcohol, zal altijd negatieve gevolgen hebben op je resultaten.
Als je drinkt, tel dit altijd op in je dagelijkse calorie-gebruik zodat je niet boven je behoefte komt. Met 7Kcal per gram telt alcohol snel op.
Ook je vetverbranding stopt tijdelijk wanneer je alcohol drinkt. Omdat je lichaam geen mogelijkheid heeft om alcohol op te slaan, i.t.t. vet,eiwit,koolhydraten. maakt ze het verwerken van de alcohol de belangrijkste prioriteit. Zolang je lever bezig is met de alcohol te verwerken, zal het gebruik/verbranding van vetten/eiwitten/Koolhydraten tijdelijk worden onderdrukt. De vetverbranding wordt het meest onderdrukt. Bron: (BFFM Tom Venuto)
Dit wil zeggen dat zolang alcohol in je systeem zit, meer van het eten dat je eet opgeslaan zal worden als vet.
Alcohol zorgt ook voor een tijdelijke vermindering je natuurlijke Testosteron :s
Conclusie: Probeer zo weinig mogelijk tot geen alcohol te drinken. Maak er zeker geen gewoonte van om te drinken. Of om thuis tijdens het avondmaal te drinken (voedsel wordt dan sneller opgeslaan als vet). Ikzelf drink alleen soms tijdens het uitgaan. En als je drinkt tijdens het uitgaan, probeer om genoeg water binnen te krijgen zodat je niet uitdroogt, en eet niet meer, je lichaam heeft het al moeilijk genoeg om de alcohol te verwerken. Nog vet en snelle koolhydraten erbij is instant kill. (drink daarom ook geen zoete alcohol-drankjes, cocktails)
nog een tip: Kijk eens om 2u/3u rond in de gemiddelde kroeg/bar/café/ Je zult niet veel BBers of fitness modellen zien. Gebruik die bierbuiken als motivatie om zelf niet te drinken. En vroeger naar huis te gaan voor je broodnodige rust
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment