wie wil/kan me helpen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Buddha View Post
    Ik eet zo weinig mogelijk zuivel producten, maar ik kan ze niet vermijden..
    Vis en eieren dus wel? Of ook niet?
    Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
      Vis en eieren dus wel? Of ook niet?
      eieren wel, vis niet

Comment

Originally posted by Buddha View Post
        ik heb niet echt een schema, ik probeer wel 5keer te lopen in een week (30a40min). Ik doe gewone set-ups, train met halters voor m'n biceps.. heb ook een tijdje met haters getraind voor m'n borstkast, ik ontwikkelde wel spieren maar dat laagje vet bleef erover en de spieren maakte ze enkel groter lijken.
        dus, dsat is mijn probleem, ik heb niet echt een schema ik doe alles maar zowat door elkaar, maar dit helpt niet. daarom heb ik jullie hulp nodig.., suggesties voor oefeningen die ik kan doen, wanneer ik die kan doen, wat ik beter wel en niet eet..
        Je vergeet even voor het gemak, dat als je meer spiermassa hebt je ook makkelijker en sneller af kunt vallen.
        Ook al gebruik je ze niet echt in training.

Je bent al afgevallen met een voeding manier van lik mn reet en zonder enig gebruik van een goede training.
        Je kloot maar wat aan, om het maar gewoon te zeggen..
        Als jij het aanpast zal de rest ook niet zo moeilijk meer zijn.
        Ik zeg ga ervoor en doe er wat aan, en dat doe je niet door een foto te plaatsen maar door je zelf in te zetten voor je doel..
        Zorg dat je bewust bent van wat je eet en in totaal binnenkrijgt, dus leer er zoveel mogelijk over in de sticky's.
        Het is de enige en juiste manier van je bf verlagen en je lichaam verbeteren.
        Dat is toch wat je wil?

Comment

en je doet op dit moment je naam eer aan ,een beetje serieuzer zou best wel op zijn plaats zijn.
          Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Originally posted by brildt View Post
            en je doet op dit moment je naam eer aan ,een beetje serieuzer zou best wel op zijn plaats zijn.
            Waar slaat dat nou weer op? Hij wilt toch advies en veranderen .

Sarcastisch doen is makkelijk. Geef advies of reageer niet.
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Uit eigen ervaring kan ik je aanraden om te starten met Starting Strenght (SS). Schema: Starting Strength (Novice) | BStrong

Hiermee train je met compounds (oefeningen die meerdere spiergroepen tegelijk aanpakken). Voor mij was dit een fijn schema om de 'belangrijkste' oefeningen onder de knie te krijgen. Het is ook perfect om massa/kracht mee op te bouwen.

Iets anders: freeletics (is meer voor afvallen en fit voelen)

Afvallen ga je het meest doen met een goed voedingsschema. Lees je even goed in via de sticky's hoe je een dergelijk schema moet opstellen.

Feit is dat als jij je houdt aan het voedingsschema en een trainingsschema gebruikt welke goed in elkaar zit en dit zeg voor een langere periode constant aanhoudt dan komt de progressie vanzelf.

Comment

Originally posted by knulletje01 View Post
                Je vergeet even voor het gemak, dat als je meer spiermassa hebt je ook makkelijker en sneller af kunt vallen.
                Ook al gebruik je ze niet echt in training.

Je bent al afgevallen met een voeding manier van lik mn reet en zonder enig gebruik van een goede training.
                Je kloot maar wat aan, om het maar gewoon te zeggen..
                Als jij het aanpast zal de rest ook niet zo moeilijk meer zijn.
                Ik zeg ga ervoor en doe er wat aan, en dat doe je niet door een foto te plaatsen maar door je zelf in te zetten voor je doel..
                Zorg dat je bewust bent van wat je eet en in totaal binnenkrijgt, dus leer er zoveel mogelijk over in de sticky's.
                Het is de enige en juiste manier van je bf verlagen en je lichaam verbeteren.
                Dat is toch wat je wil?
                Naar aanleiding van wat Rainman zegt tegen brillant, ben ik hier misschien ook wat te direct.
                Sorry daarvoor, maar tis goed bedoeld hoor.

Comment

Originally posted by Knulletj1205244
                  Naar aanleiding van wat Rainman zegt tegen brillant, ben ik hier misschien ook wat te direct.
                  Sorry daarvoor, maar tis goed bedoeld hoor.

(Te)Direct zijn is alleen maar goed, de spreekwoordelijke 'schop onder de kont',maar continue alleen maar een sarcastische reactie plaatsen zonder enige onderbouwing of advies, heb ik niks mee.
                  Dus dat juist jij je verontschuldigt, had absoluut niet gehoeven imo, aangezien jij wel altijd opbouwende kritiek geeft.
                  DIVIDE ET IMPERA

Comment

ok sorrie voor mijn commentaar was ook iets te

Comment

was ook niet sarcastisch bedoelt maar komt dat hij over al hahah achter zijn comments zet ,nam ik aan dat hij alles niet zo serieus nam

Comment

Comment

Zand erover,… ..zei de begrafenisondernemer.
                          Maar nieuwe leden snappen niet alles en moeten niet afgeschrikt worden.

Vandaar..
                          DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rainman View Post
                            (Te)Direct zijn is alleen maar goed, de spreekwoordelijke 'schop onder de kont',maar continue alleen maar een sarcastische reactie plaatsen zonder enige onderbouwing of advies, heb ik niks mee.
                            Dus dat juist jij je verontschuldigt, had absoluut niet gehoeven imo, aangezien jij wel altijd opbouwende kritiek geeft.
                            Ik snap je wel, maar lees ook mn stukjes terug.
                            Waarbij ik weleens denk, wil ik zo aangesproken worden als newbie?
                            Nee waarschijnlijk niet, vandaar mijn excuus to TS.

Comment

dit is wat bn onderscheid van dbb, goed bezig mannen

Comment

Originally posted by brillant View Post
                                was ook niet sarcastisch bedoelt maar komt dat hij over al hahah achter zijn comments zet ,nam ik aan dat hij alles niet zo serieus nam
                                Moest ik niet serieus zijn, zou ik dit hier niet doen? Ik heb gewoon geen idee van wat er hier allemaal gezegd wordt op dit forum, daarom dat ik juist om suggesties vraag..
                                Ik ben enorm blij dat jullie mij willen helpen, echt waar! Maar, ik moet ergens beginnen, niet? Ik heb een enorme motivatie om er aan te beginnen, en ik neem dit dan enorm serieus.., reacties al de jouwe schrikken mij eigenlijk echt af.., maar als het niet de bedoeling was, geen probleem!
                                en die 'haha', ik lach gewoon graag!
                                alvast iedereen bedankt om me te helpen, jullie maken mij gelukkig!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X