Originally posted by Buddha
View Post
wie wil/kan me helpen?
Collapse
X
-
Originally posted by Buddha View Postik heb niet echt een schema, ik probeer wel 5keer te lopen in een week (30a40min). Ik doe gewone set-ups, train met halters voor m'n biceps.. heb ook een tijdje met haters getraind voor m'n borstkast, ik ontwikkelde wel spieren maar dat laagje vet bleef erover en de spieren maakte ze enkel groter lijken.
dus, dsat is mijn probleem, ik heb niet echt een schema ik doe alles maar zowat door elkaar, maar dit helpt niet. daarom heb ik jullie hulp nodig.., suggesties voor oefeningen die ik kan doen, wanneer ik die kan doen, wat ik beter wel en niet eet..
Ook al gebruik je ze niet echt in training.
Je bent al afgevallen met een voeding manier van lik mn reet en zonder enig gebruik van een goede training.
Je kloot maar wat aan, om het maar gewoon te zeggen..
Als jij het aanpast zal de rest ook niet zo moeilijk meer zijn.
Ik zeg ga ervoor en doe er wat aan, en dat doe je niet door een foto te plaatsen maar door je zelf in te zetten voor je doel..
Zorg dat je bewust bent van wat je eet en in totaal binnenkrijgt, dus leer er zoveel mogelijk over in de sticky's.
Het is de enige en juiste manier van je bf verlagen en je lichaam verbeteren.
Dat is toch wat je wil?
Comment
-
-
Uit eigen ervaring kan ik je aanraden om te starten met Starting Strenght (SS). Schema: Starting Strength (Novice) | BStrong
Hiermee train je met compounds (oefeningen die meerdere spiergroepen tegelijk aanpakken). Voor mij was dit een fijn schema om de 'belangrijkste' oefeningen onder de knie te krijgen. Het is ook perfect om massa/kracht mee op te bouwen.
Iets anders: freeletics (is meer voor afvallen en fit voelen)
Afvallen ga je het meest doen met een goed voedingsschema. Lees je even goed in via de sticky's hoe je een dergelijk schema moet opstellen.
Feit is dat als jij je houdt aan het voedingsschema en een trainingsschema gebruikt welke goed in elkaar zit en dit zeg voor een langere periode constant aanhoudt dan komt de progressie vanzelf.
Comment
-
Originally posted by knulletje01 View PostJe vergeet even voor het gemak, dat als je meer spiermassa hebt je ook makkelijker en sneller af kunt vallen.
Ook al gebruik je ze niet echt in training.
Je bent al afgevallen met een voeding manier van lik mn reet en zonder enig gebruik van een goede training.
Je kloot maar wat aan, om het maar gewoon te zeggen..
Als jij het aanpast zal de rest ook niet zo moeilijk meer zijn.
Ik zeg ga ervoor en doe er wat aan, en dat doe je niet door een foto te plaatsen maar door je zelf in te zetten voor je doel..
Zorg dat je bewust bent van wat je eet en in totaal binnenkrijgt, dus leer er zoveel mogelijk over in de sticky's.
Het is de enige en juiste manier van je bf verlagen en je lichaam verbeteren.
Dat is toch wat je wil?
Sorry daarvoor, maar tis goed bedoeld hoor.
Comment
-
Originally posted by Knulletj1205244Naar aanleiding van wat Rainman zegt tegen brillant, ben ik hier misschien ook wat te direct.
Sorry daarvoor, maar tis goed bedoeld hoor.
(Te)Direct zijn is alleen maar goed, de spreekwoordelijke 'schop onder de kont',maar continue alleen maar een sarcastische reactie plaatsen zonder enige onderbouwing of advies, heb ik niks mee.
Dus dat juist jij je verontschuldigt, had absoluut niet gehoeven imo, aangezien jij wel altijd opbouwende kritiek geeft.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by rainman View Post(Te)Direct zijn is alleen maar goed, de spreekwoordelijke 'schop onder de kont',maar continue alleen maar een sarcastische reactie plaatsen zonder enige onderbouwing of advies, heb ik niks mee.
Dus dat juist jij je verontschuldigt, had absoluut niet gehoeven imo, aangezien jij wel altijd opbouwende kritiek geeft.
Waarbij ik weleens denk, wil ik zo aangesproken worden als newbie?
Nee waarschijnlijk niet, vandaar mijn excuus to TS.
Comment
-
Originally posted by brillant View Postwas ook niet sarcastisch bedoelt maar komt dat hij over al hahah achter zijn comments zet ,nam ik aan dat hij alles niet zo serieus nam
Ik ben enorm blij dat jullie mij willen helpen, echt waar! Maar, ik moet ergens beginnen, niet? Ik heb een enorme motivatie om er aan te beginnen, en ik neem dit dan enorm serieus.., reacties al de jouwe schrikken mij eigenlijk echt af.., maar als het niet de bedoeling was, geen probleem!
en die 'haha', ik lach gewoon graag!
alvast iedereen bedankt om me te helpen, jullie maken mij gelukkig!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...1 hour ago -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment