Dieet log Dave

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

goed bezig ! naar welk gewicht wil je uiteindelijk? (bij benadering want je zal wellicht meer geinteresseerd zijn in vet percentage en zicht in de spiegel zoals ik )

Comment

Originally posted by Spectral View Post
      goed bezig ! naar welk gewicht wil je uiteindelijk? (bij benadering want je zal wellicht meer geinteresseerd zijn in vet percentage en zicht in de spiegel zoals ik )
      Hey spectral, ja klopt, het gaat mij om het zicht in de spiegel idd, ik hoop rond de 87/90 kilo uit te komen of iets dergelijks, klein buikje vind ik ook niet erg, maar wat het nu is, is gewoon te veel. dus gewoon door blijven trainen en eten dan komt het wel goed hoop ik! jij bent ook goed bezig zie ik! gaat het voor de rest ook soepel ? makkelijk vol te houden enzo ?

Comment

ja toch wel, voor mij is een proteinedieet een ideaal dieet. Ik hou niet zo van aardappelen en brood, hetgene waar de meeste mensen het moeilijk mee hebben. Ik heb ook totaal geen last van weinig energie. Fiets elke morgen 45minuten met 145 gemiddelde hartslag en ben gisterenavond een uur gaan lopen met een gemiddelde hartslag van 170. Geen last van weinig energie dus.

Kan begrijpen dat niet iedereen er voorstander van is of het kan volhouden maar voor mij is het perfect. Ik heb ook al net zoals jij een dieet gevolgd waar je gewoon onder onderhoud gaat zitten en dat werkt ook heel goed als je er voor gaat maar daar kwam de sleur er voor mij persoonlijk sneller in.

nog een 7-tal kilo schat ik en ik ben er vanaf, de laatste kilo die ik verloren ben is de definitie er echt aan het door komen

Comment

oke gaaf, en wat bedoel je precies met een proteinedieet. wat eet je dan zoal op een dag ?

mijn dag ziet er ongeveer zo uit

8:00 brinta, whey, melk en halve banaan
          10:30 havermout pannenkoeken
          13:15 kwark met walnoten
          17:30 rijst met kip en groente
          20-21 rijst met kip en groente

Comment

proteinedieet is zoals de naam het zegt, puur proteinen uit voeding halen. Goede vetten heb je ook nog nodig maar koolhydraten heel erg weinig. De theorie is om onder de 40kh per dag te blijven.

's morgens eet ik dus +-200gr ei-eiwit.
            's middags een bak groenten (+-500gr) met zalm of iets dergelijks voor de goede vetten en ook de proteinen natuurlijk.
            's avonds gewokte groenten (met olfijolie, wederom voor de goede vetten) en een stuk kip.

je gaat dus eigenlijk een pak onder je behoefte zitten (ik zit op 900-1000kcal per dag ongeveer). En je gaat minder spieren verbranden omdat je je lichaam toch proteinen in overvloed geeft. Meeste mensen hebben last van energie door het gebrek aan koolhydraten maar ik heb er weinig tot zelfs geen last van.

voordelen voor mij zijn:
            - Ik eet enorm graag vlees dus ik kan een vrij groot stuk kip eten bij mijn avondeten.
            - Ik hou niet zo van aardappelen en brood, rijst vind ik dan weer wel jammer.
            - Ik kan vlak voor het slapengaan al eens 'zondigen' door een pak kaas open te trekken en 2-3 sneden kaas naar binnen te werken, of een pakje kippewit naar binnen werken. Ik zit zodanig onder mijn behoefte dat er veel kan (zolang het gezonde voeding is en geen kh bevat) en ik nog altijd zal afvallen
            - je ziet zeer snel en constante resultaten, iets dat ik nodig heb

Comment

heel interessant dit! heb je dan geen honger over heel de dag ?

Comment

de ketonen die vrijkomen zorgen voor een onderdrukking van het hongergevoel. En ook went je lichaam er gewoon een beetje aan. Ik kan momenteel ook totaal niet meer zoveel eten als vroeger. Het enige waar ik wat schrik voor heb is het terug opbouwen naar een normaal voedingspatroon als ik stop.
                Als je er meer wilt over weten raad ik je aan om het rapid fat loss (van Lyle Mcdonald denk ik) eens te doorlezen. Ik heb die tip gekregen van Dynobet.

Comment

Ja maar dat is engels, en me engels is niet zo perfect.. :P

Comment

Vandaag gewogen en woog 103.9 kg toch weer wat eraf! lekker doorgaan zo!

Comment

Goedemorgen allemaal, vanochtend stond er 103.4 op de weegschaal, toch weer 500 gram eraf, gaat lekker zo. Na het logje van Spectral te hebben gelezen, en een beetje onderzoek gedaan te hebben naar RFL heb ik gevraagd aan dyno voor een schema, dit heb ik gevraagd omdat ik dan zeker weet dat het ook daadwerkelijk klopt! Lekker doorgaan zo en volgende week beginnen met RFL waarschijnlijk!

Comment

Goededag allemaal, 103.6 vanochtend op de weegschaal. komt omdat ik me even niet helemaal aan het schema hebt gehouden. Maar.. Ik ga beginnen met een aangepast dieet die Dynobet voor mij gemaakt het, het zogenaamde Rapid Fat Loss Dieet van Lyle Mcdonald. Heb er zin in, supplementen vandaag binnen gekomen dus morgen gaan we knallen! Enigste wanneer ik me hier niet aan zal houden is zaterdag vanwege Koningsdag, maar ga me eigen niet vol lopen stoppen met snacks! heb ik toch al niet zn behoefte aan. Maar zal hier en daar wel een biertje drinken!

Hoop dat jullie blijven volgen en hou het ook voor me zelf op de hoogte, ik blijf elke dag mijn gewicht posten! dus we gaan kijken wat er van terecht komt!

Goeie dag iedereen!

Comment

Succes Dave.
                          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Thanks! Nou vanochtend begonnen met 500 gram kwark, weet soms niet hoe ik het weg moet krijgen, zoveel is het hahah!

Even voor mijn weten, wat doet 1mg l-tyrosine precies dynobet of andere ? Zou iemand mij hierbij kunnen helpen!

En nog even een dingetje, kan ik inplaats van heel de dag door water drinken ook een keer groene thee met lemon drinken van pickwick of is dit beter van niet ?

Comment

Goed bezig.
                              Natuurlijk kan je een keer groene thee drinken, geen probleem.
                              DIVIDE ET IMPERA

Comment

Uhm, zat even te kijken, mijn abbonement bij de sportschool kan ik bijna opzeggen/ laten doorlopen, en zou graag thuis wat willen opzetten qua toetsellen, ook omdat ik het niks vind in de sportschool m.b.t. de drukte en het wachten tot dat je bij de apparaten kan. Is soms echt niet leuk meer zo druk.

Ik wil iets leuks kopen voor thuis, wil er een full body schema met kunnen afwerken die dyno in mijn voedingsschema heeft verwerkt!

Dit is mijn schema :

Bankdrukken OF chest press
                                Barbell Row OF machine row
                                Low incline Db press
                                Chin ups OF Lateral pulldown
                                Shoulder press OF Militairy press
                                Squat OF Leg press
                                Leg extensions
                                Barbell glute bridge OF leg curl.
                                Calf raises
                                Biceps curl
                                Triceps pushdown
                                Side raises

weten jullie waar ik het best voor kan kijken dan op marktplaats of iets dergelijks, wil niet te veel toestellen in huis halen, dus het zou goed van pas komen als er meerdere dingen afgewerkt kunnen worden op 1 toestel. Zoizo een rekje dumbells moet er komen, maar wat zouden jullie mij nog meer aan kunnen raden ? Ik heb al wat gezien op marktplaats bijv. Maarja elk advies is meegenomen!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X