Dieet log Dave

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Dave17 View Post
    Thanks! Nou vanochtend begonnen met 500 gram kwark, weet soms niet hoe ik het weg moet krijgen, zoveel is het hahah!

Even voor mijn weten, wat doet 1mg l-tyrosine precies dynobet of andere ? Zou iemand mij hierbij kunnen helpen!

En nog even een dingetje, kan ik inplaats van heel de dag door water drinken ook een keer groene thee met lemon drinken van pickwick of is dit beter van niet ?
    Je kan in plaats van water ook met mate zwarte koffie, thee (zonder suiker), Zero frisdranken, en dergelijke nemen. Maar beperk dit tot enkele glazen per dag en neem voor de rest water.

L-tyrosine is een precursor voor meerdere neurotransmitters en hormonen (catecholamine, epinephrine, norepinephrine, thyroxine). Het helpt je vooral met je gemoedstoestand gedurende het dieet. Ook heeft het voordelen voor de stofwisseling (omdat L-tyrosine een effect heeft op de thyroxine productie).

Verder werkt het synergetisch met de caffeine die je ook neemt. Hierdoor zul je je minder loom voelen en actiever zijn gedurende de dag (= meer verbranding). Op een zeer streng dieet hebben veel mensen de neiging om minder actief te worden in de vorm van NEAT (non exercize activity thermogenesis). Dat zul je met de caffeine en L-tyrosine deels tegengaan.

Bij het dieet wat jij volgt voegt dit supplement naar mijn mening absoluut iets toe.
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Oke dankje Dyno voor de informatie! weer wat geleerd!

Comment

Ik heb 2 dagen mijn gewicht niet gepost, maar het was vanochtend 103.6. Die dag ervoor was het 104.2 weet niet hoe dit komt ? maar heb niks geks gedaan. Nouja dus in 1 dag toch weer terug naar 103.6 ben benieuwd wat het me morgen oplevert!

Vandaag even een half uurtje last gehad van beetje duizelingen, misschien dat dit komt doordat ik nog verder in mijn koolhydraten ben gezakt. Nu gaat alles weer prima lekker door gaan zo!

Comment

Gewicht fluctueert vaak. Een mooi voorbeeldje hiervan zie je in de bijgevoegde afbeelding. Ondanks dat gewicht steeds omhoog en omlaag gaat, zie je dat de trend (gele lijn) dalend is en dat de persoon in kwestie (ik) af aan het vallen is.

Vandaar dat ik je al eerder zei, hecht niet teveel waarde aan losse metingen, maar probeer te kijken naar het grotere geheel (trend).
          Attached Files
          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Oja nog even iets, ik moet werken vanavond van 21:30 tot laat in de nacht zal tot 2/3 uur zijn.. ik moet mijn laatste maaltijd net nemen voordat ik naar bed gaat. Is dit dan om 2/3 uur of moet ik dit nemen als ik weg ga richting mijn werk rond 21:00 uur ?

edit: Ow had je berichtje nog niet gelezen dyno! nee hecht me er niet te veel waarde aan! het komt uiteindelijk allemaal goed !

Comment

Wat jou prettiger lijkt.

Comment

Oke top, dan neem ik dit liever om 21:00 uur. Aangezien ik heel de avond in de auto zit, komt dit voor mij gunstiger uit! Nog 1 dingetje, ik had je een mailtje gestuurd, maar voor jou denk ik makkelijker om hier te reageren, die extra kipfilet, moet ik die met of zonder me komkommer en tomaat nemen ?

Comment

de tomaat en komkommer blijven gewoon hetzelfde.

Comment

Goedemorgen allemaal, iedereen goeie konningsdag gehad ?

Zaterdag ochtend op de weegschaal, en was van 103.6 naar 102.5 gegaan. Dus het gaat lekker met het nieuwe RFL dieet. Gister en vandaag op de weegschaal, en woog beide dagen 103.4 weer. Ik denk dat dit komt door konningsdag, maar dit had dyno ook gezegd dat ik een paar dagen wat zwaarder zal zijn omdat ik wat biertjes heb gedronken op konnigsdag. We gaan er deze week weer keihard tegen aan!

Comment

Netjes toch . En idd als ik bijvoorbeeld alcohol heb gehad of patat of iets dan ben ik ook een paar dagen (meestal 2 a 3) weer wat zwaarder (vocht).

Comment

goedemorgen allemaal,

gister op de stond er het zelfde op de schaal als die dag ervoor (103.6).. Vanochtend gewogen en nu staat er 102.8 op, dus al met al gaat het weer naar beneden! Lekker door blijven gaan zo..

Alleen heb ik even jullie advies nodig.. Ik ga volgende week een weekje naar turkije all incl. Wil me daar niet vol gaan proppen, maar gewoon op me eten letten..

Zouden jullie me wat aan kunnen raden of heeft iemand ervaring met een beetje normaal eten in turkije met all incl.. Wat kan ik zoals het beste eten etc.. Zal wel veel water drinken dus dat zit wel goed..

Fijne dag allemaal!

Comment

tip weeg niet elke dag.. vocht en dergelijke kunnen verraderlijk zijn
                          SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

Originally posted by jobr View Post
                            tip weeg niet elke dag.. vocht en dergelijke kunnen verraderlijk zijn
                            Jobr, ik moet wel elke dag wegen omdat ik onder begeleiding van dynobet sta. Die wil graag elke dag mijn gewicht zien.. Vandaar..

Comment

no offence maar ik heb nogal de indruk dat je vrij veel uitzonderingsdagen hebt .
                              Ik vermoed dat je ook in Turkije puur groenten en een gezond stukje vlees kan eten

Ik heb gelezen en gehoord dat bij zo een extreem laag koolhydraten dieet zondigingsdagen uit den boze zijn omdat je lichaam direct uit ketose gaat. Ik heb het alleszinds enorm strikt aangepakt.

Comment

Originally posted by Spectral View Post
                                no offence maar ik heb nogal de indruk dat je vrij veel uitzonderingsdagen hebt .
                                Ik vermoed dat je ook in Turkije puur groenten en een gezond stukje vlees kan eten

Ik heb gelezen en gehoord dat bij zo een extreem laag koolhydraten dieet zondigingsdagen uit den boze zijn omdat je lichaam direct uit ketose gaat. Ik heb het alleszinds enorm strikt aangepakt.
                                De enigste dag dat ik in dit dieet gezondigd heb is met koningsdag, maar klopt, had ik inderdaad niet hoeven doen!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X