Wil me er verder geen olie op het vuur gooien maar als iemand interessante posts heeft is het maarten wel.
Tegenstrijdigheid hier op het forum, zie ik het verkeerd?
Collapse
X
-
Originally posted by quibus View PostWil me er verder geen olie op het vuur gooien maar als iemand interessante posts heeft is het maarten wel.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by quibus View PostWil me er verder geen olie op het vuur gooien maar als iemand interessante posts heeft is het maarten wel.
De laatste tijd zie ik, buiten de eigen logjes, vooral cynische en van alles insinuerende posts van mvos naar mensen wiens opmerkingen niet in zijn gedachtekader passen (denk aan dynamix enzo), inhoudelijk wordt bijna nooit ergens op ingegaan. Tel daarbij op dat ik, in tegenstelling tot de meerderheid van de actieve gebruikers hier, niet in het bijzonder 'respect' heb voor mensen die 'dedicated zijn' (hoogstens waardering) en dus misschien wat minder bevooroordeeld in mijn standpunt. Zelf meermaals op de man spelen 'Jij bent echt een geweldige toevoeging op dit forum' 'En dan is er niet eens gepraat over Rippetoe' en daarna de ander aanspreken op het feit dat hij 'op de man speelt' vind ik overigens vrij kansloos.
Maar goed, gezien het 'standpunt' (voor zover daar in deze tot zover finaal inhoudsloze discussie over gesproken kan worden) van 95% van de leden en het merendeel van de mods in elke discussie met mvos al van tevoren vast staat ongeacht of zijn standpunt enige inhoud heeft (vandoor ook mijn opmerking over mvos als het morele kompas van bodynet), lijkt het me verstandig deze discussie verder uit de weg te gaan voordat ik straks iets doms zeg en de hoek in moet (nee geen calimero gedrag ). Feit dat hij zelf spreekt over winnen of verliezen (waarbij ik de zichzelf in de weg zittende verliezer ben? xd) geeft al aan dat geen enkele zinnige woordenwisseling mogelijk is gezien het blijkbaar enkel gaat om wie er gelijk heeft (nooit geweten dat gelijk hebben de kern van een discussie was?) en de uitkomst per definitie vast staat.Last edited by akito; 07-04-2014, 11:54.
Comment
-
Originally posted by aktito View PostInteressant is vrij subjectief. Persoonlijk vind ik bijvoorbeeld bijna alle logjes oninteressant, dat omvat al het grootste deel van de posts.
De laatste tijd zie ik, buiten de eigen logjes, vooral cynische en van alles insinuerende posts van mvos naar mensen wiens opmerkingen niet in zijn gedachtekader passen (denk aan dynamix enzo), inhoudelijk wordt bijna nooit ergens op ingegaan. Tel daarbij op dat ik, in tegenstelling tot de meerderheid van de actieve gebruikers hier, niet in het bijzonder 'respect' heb voor mensen die 'dedicated zijn' (hoogstens waardering) en dus misschien wat minder bevooroordeeld in mijn standpunt. Zelf meermaals op de man spelen 'Jij bent echt een geweldige toevoeging op dit forum' 'En dan is er niet eens gepraat over Rippetoe' en daarna de ander aanspreken op het feit dat hij 'op de man speelt' vind ik overigens vrij kansloos.
Maar goed, gezien het 'standpunt' (voor zover daar in deze tot zover finaal inhoudsloze discussie over gesproken kan worden) van 95% van de leden en het merendeel van de mods in elke discussie met mvos al van tevoren vast staat ongeacht of zijn standpunt enige inhoud heeft (vandoor ook mijn opmerking over mvos als het morele kompas van bodynet), lijkt het me verstandig deze discussie verder uit de weg te gaan voordat ik straks iets doms zeg en de hoek in moet (nee geen calimero gedrag ). Feit dat hij zelf spreekt over winnen of verliezen (waarbij ik de zichzelf in de weg zittende verliezer ben? xd) geeft al aan dat geen enkele zinnige woordenwisseling mogelijk is gezien het blijkbaar enkel gaat om wie er gelijk heeft (nooit geweten dat gelijk hebben de kern van een discussie was?) en de uitkomst per definitie vast staat.
Neem een slok Berry de Mey shake en alles komt goed.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
-
Originally posted by inferno_0666 View PostBen je woedend, kookt jou bloed?
Neem een slok Berry de Mey shake en alles komt goed.
Maar ben niet boos hoor, probeer alleen m'n standpunt uiteen te zetten omdat een discussie hierover imo best zinvol is (in elk geval zinvoller dan waar we de vorige 2 pagina's mee bezig waren ).
Comment
-
Pesc heeft niks met mvos te maken meer met het feit dat ik gewoon veel waarde hecht aan leden met verstand van trainen en nuttige posts.
ja hij valt dynamix af..als je dat niet begrijpt..die gast lult meer bs dan nibor.
daarmee heeft aktito eerder aangegeven zelf nog weinig bij te dragen aan nuttige info..maar mijn post was niet anti aktito maar pro mvos..zou dat ook doen voor inferno..im..en zo zijn er nog zat.
Comment
-
Jullie hebben beide gewoon een andere visie op wat belangrijk is. Persoonlijk vind ik dat mvos zeker wel toegevoegde waarde heeft op het forum. Ik hecht zelf veel waarde aan ervaringen, ondanks dat ik totaal anders train dan hij doet. Maar juist doordat hij 100% zijn visie neerzet, kan ik ''the bigger picture'' beter zien en eventueel wat dingen overnemen of veranderen.
Wetenschappelijke artikelen zijn ook wel leuk enzo. Maar de duizendste artikel over hoeveel volume ik moet nemen, of welk product je metabolisme met 1% stimuleert. Is ook niet echt belangrijk imo.
En geloof mij...mvos is niet koppig als het gaat om verschillende meningen. Hoe meer feedback, hoe beter. Jij kent hem denk nog niet zo goed en baseert daarop je oordeel. Net als dat hij jou niet zo goed kent en daarop jou oordeelt(je laat immers niet veel van je vrij op dit forum). Maar goed, kleine mening van mij :P.
Comment
-
Kunnen we terug naar de orde van de dag en gewoon Dynamix afvallen ?
Nee, ff srs wijze woorden Q en Talal. Ik lees ook graag mee met iedereen vind logjes juist wel leuk als zijnde het verhaal en hoe mensen ermee omgaan. Niet zozeer om er veel van te leren, das ook lastig in logjes.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View PostJij kent hem denk nog niet zo goed en baseert daarop je oordeel. Net als dat hij jou niet zo goed kent en daarop jou oordeelt(je laat immers niet veel van je vrij op dit forum). Maar goed, kleine mening van mij :P.
Comment
-
Originally posted by Debris View Post@Protasius: Excuses dat ik in eerste instantie niet heb gereageerd op je reacties, maar ik werd afgeleid door Sjoerd en Sjarrel. Tuurlijk zal zijn manier prima werken en honderd andere manieren ook. Ik kreeg alleen een beetje het idee dat het eten van zoveel maaltijden noodzakelijk is. Nu was dat een beetje dom om te denken van mij, want natuurlijk zijn er meerdere manieren om een doel te bereiken. Ik zie ook dat het probleem is opgelost, bedankt hiervoor.
@Lethal Sjoerd: Fijn dat je nog steeds geen drol snapt van wat er allemaal aan de hand is, stop gewoon met typen man is zonde van je tengeltjes. Ik ga hier niet eens meer op in.
jij bedankt voor het melden =) we kunnen niet alles blijven lezen haha .
Het forum is over het algemeen net als alle sites een leidraad van hoe het kan..
het eten van zoveel maaltijden is natuurlijk niet noodzakelijk; je mag het ook in 4 maaltijden doen. vindt het zelf prettig om het in 6-7 maaltijden te doen omdat ik niet zo'n grote eter ben. Mijn vriendin vind het ook fijner omdat ze zo de hele dag mag eten ook al zijn het kleinere porties.
betreft de afleiding, is hier soms een kippenhok. =)
mocht je nog vragen hebben mbt iets mag je me altijd ff ene pm sturen
groetjes.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment