carb cycle

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Protasius View Post
    ben ik toch wel benieuwd wie het is,

zou een ub/lb schema hanteren. alles lekker 2 keer per week pakken. 60-90 seconde rust tussen de sets (90 bij benen rest 60) en rammen.
    Oke, thanks. Zal opzoeken wat dat schema inhoud, want heb er nog nooit van gehoord.

Zijn naam is Dominique surquin.

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
      Als je gewicht omlaag is gegaan terwijl je verpercentage gelijk is gebleven dan doe je iets niet goed.

Verder is het verhogen van het aantal reps omdat je nu aan het "cutten" bent onnodig.
      Ik weet het niet op te meten. Ik lees het af op mijn weegschaaltje die ik van de lidl heb gekocht. Zou dus heel goed kunnen dat daar niks van klopt. Dacht echter wel dat ik boven de 20% BF zit.

Comment

Kan iemand me vertellen hoe ik mijn bf beter kan bepalen? Of waar ik dat kan laten doen?

Comment

Originally posted by fix2222 View Post
          Kan iemand me vertellen hoe ik mijn bf beter kan bepalen? Of waar ik dat kan laten doen?
          Als je op internet je gewicht, lengte, nekomtrek en tailleomtrek in een calculator noteert krijg je een nauwkeuriger percentage dan zo'n weegschaal. Moet je even googlen naar "bf percentage berekenen" en je gegevens in een calculator invoeren. En anders een keer voor een meer professionelere meting bij een sportschool oid gaan.
          Food is an important part of a balanced diet.
          ~Fran Lebowitz

Comment

Zie je verschil in de spiegel?
            Zo ja fuck dat nummertje

Comment

Originally posted by quibus View Post
              Zie je verschil in de spiegel?
              Zo ja fuck dat nummertje
              Dat dus. Het is wel handig als voortgangstool trouwens. Nek/taille meting is voldoende daarvoor.
              Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Die nek, taille, heup omtrek.... Tjah. Het zal wel aan mijn lijf liggen, maar bij mij klopt er geen zak van. Ik kom uit op 9%, no way dat ik daar nu op sta. En een weegschaal die vet meet klopt sowieso niet: zelfs je hoeveelheid eelt kan dat resultaat beïnvloeden.

Maar heup-taille is tot op zekere hoogte wel mooi om je vooruitgang te meten. En uiteindelijk draait het toch om de spiegel
                Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                  Die nek, taille, heup omtrek.... Tjah. Het zal wel aan mijn lijf liggen, maar bij mij klopt er geen zak van. Ik kom uit op 9%, no way dat ik daar nu op sta. En een weegschaal die vet meet klopt sowieso niet: zelfs je hoeveelheid eelt kan dat resultaat beïnvloeden.

Maar heup-taille is tot op zekere hoogte wel mooi om je vooruitgang te meten. En uiteindelijk draait het toch om de spiegel
                  Bij jezelf meten is ook erg onnauwkeurig:ik wil wel meten bij jou.
                  DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rain View Post
                    Bij jezelf meten is ook erg onnauwkeurig:ik wil wel meten bij jou.
                    Hahahahahahahahahahha Nou je bent welkom hoor

Comment

Deal!

Mijm metingen zijn altijd met happy end Xenia Onatopp.
                      Last edited by rain; 09-09-2015, 07:52.
                      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Happy end Xenia Onatopp? Wat is dat? Krijg ik ijs? IJs is altijd goed

Comment

Zwelingen en beurse plekken moet je koelen met ijs inderdaad.

Google>Xenia=Famke Jansen als femme fatale met de stalen dijen in de James Bond film GoldenEye.
                          DIVIDE ET IMPERA

Comment

Hahahahahaha! Geniaal, nooit van gehoord.
                            Maar jij wil dus beweren dat een meting zo eindigt?

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                              Hahahahahaha! Geniaal, nooit van gehoord.
                              Maar jij wil dus beweren dat een meting zo eindigt?

Een tweepersoonsmeeting dan he.

Jammer dat Inferno54321 , Nep Roady en DinkyToy(hoe is het daarmee trouwens?) vorige keer ons romantische diner-voor-twee verstoord hebben.
                              DIVIDE ET IMPERA

Comment

Hahahaha!

Nieuwe BN meet zou trouwens wel leuk zijn

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X