Wat eet je nu

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Corneel View Post
    Net 4 eieren en .5l groene thee op.

Welke site/app is dit?
    Ziet er net uit!
    Free Calorie Counter, Diet & Exercise Journal | MyFitnessPal.com , is niet echt helemaal 100% maar ligt daar niet ver vanaf, met logic sense ( zoals net bijvoorbeel, tik in zonnebloem olie 40 gr olie in 2 gr vet?? ) is het heel accuraat, is ook appje voor op je telefoon.
    Rainman: "Be a Sickcunt, not a sadcunt"

Comment

• Net klaar met barbecueën 2 frikandellen, 1 Kipfilet, en stokbrood met kruidenboter ! lekker

Comment

• Ben al heel de dag risotto met courgette paddestoelen en paprika aan het vreten helaas geen boter en niet te veel kaas erdoor anders paste het niet in mn schema. Maar het smaakte prima!
        Ernstig noh!

Comment

• Rijst + kip + groente! Yammyammie
          Benchpress: 1x110 Deadlift: 1x215 Squat 1x150

Comment

• Originally posted by Robbie1970 View Post
            Rijst met vis, straks ff trainen, liggende frontsquat!
            Gister toevallig gedaan, toevallig morgen walking benchpress op 't schema?
            "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

• Nee die heb ik eergisteren gedaan, gevolgd door rear front overhead flyes

Net bakje roomijs op met aardbeien, walnoten met honing en een bak kwark met pindakaas en honing, zo voor het slapen gaan een chocomelletje
              "You are what you eat..."
              That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

• Ik vroeg me af of je van melk sneller gaat fietsen?

Comment

• Ja, daar ga je sneller van fietsen.
                  "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Left overs van m'n tonijn met rijst maaltijd van vanmiddag en een bakje kwark met noten.
                    People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

Comment

• En van melk word je groot en sterk!

Comment

• Die koeien toch ook he. Al die fabrieken stoer doen, maar ondertussen..

Comment

• ...ondertussen heb ik me chocomelletje op en nu ga ik slapen, vanavond voor het eerst sinds 10 jaar full squats gedaan, voel ze nu al goed kut sport.

Comment

• Originally posted by Robbie1970 View Post
                            Zullen we daten dan?
                            Nou uhh.....het is allemaal nieuw voor me...

First round
                            "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Originally posted by Wietse90 View Post
                              Ik vroeg me af of je van melk sneller gaat fietsen?
                              zekers....melk de witte motor
                              Winners are not those who never fail, but those who never quit!

Comment

• Lekker hoor, een boterhamburger. Zit er wel rauwkost tussen?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X