Wat eet je nu

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Woow ,, mijn diet gaat niet super,, gister wezen wokken, bij E10 en straks pizza shoarma

Comment

• Originally posted by arturiano View Post
      Woow ,, mijn diet gaat niet super,, gister wezen wokken, bij E10 en straks pizza shoarma
      Als je echt iets wilt moet je er wel voor gaan he.
      17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Woow ,, mijn diet gaat niet super,, gister wezen wokken, bij E10 en straks pizza shoarma
        Tien shotjes (lees: blikken) tonijn op waterbasis voor jou al straf!

Comment

• 150g volkoren tarwemeel
          water
          kaneel
          25g kokosolie
          mixed that shit up
          en daarna gegooid in een pan en gebakken, het werd een soort uitgesmeerde grote naar boterham smakende substantie. Best te doen en easy carbs. I like.
          "Straight outta gym"

Comment

• shoarma
            focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

• Hahah ik kon er niks aan doen sliep bij een vriend dus beetje onbeschoft om te zeggen nee dat eet ik niet,, maar ja ik heb hiervoor 4 weken strict gegeten, en met 2x kom je niet aan ofwel?"D

Comment

Hahah ik kon er niks aan doen sliep bij een vriend dus beetje onbeschoft om te zeggen nee dat eet ik niet,, maar ja ik heb hiervoor 4 weken strict gegeten, en met 2x kom je niet aan ofwel?"D
                4 weken striKt eten? heb diverse berichten gezien van jou waarin je een junkmeal had XD is ook niet erg, en nee je zal er waarschijnlijk amper van aankomen maar goed is anders

Comment

• hmm zoals..? oow ja fuck had 2 weken of 1 week geleden bios geweest helemaal vergeten xD,, naja dat was maar een paar chipies en 3-4 snoepjes dus ,, maar veel zal er niet mee gebeuren hoop ik tenminste me ma zegt dat het er nog precies hetzelfde uitziet me buik dus ben nog tevreden

Comment

• Originally posted by Teddek View Post
                    shoarma
                    Tis Chinees geworden....

Comment

• Gisteren naar Bruce Springsteen geweest in yet Goffert Park in Nijmegen.
                      Van 17:00 gestaan tot 24:00, daarvoor nog 3 uur naar e sportschool geweest.
                      in Nijmegen niks gegeten en toen ik thuis kwam om 01:00 nog even pasta gegeten met gehaktsaus en om 01:30 gaan slapen.
                      You don't quit when you're tired.
                      You quit when you're done.

Comment

• Kwarkje naar binnen werken 250 gram en daarna liggen slapen denk ik voel met niet super

Comment

• 200 gram rijst, 450 gram rode kool met appeltjes, 500 gram kip in 3 maaltijden. 2 down, 1 to go
                          Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Pangasius filet met twee eieren en groente . Zometeen 500gram kwark + 10ml olijfolie.
                            Benchpress: 1x110 Deadlift: 1x215 Squat 1x150

Comment

• Pinda's

Comment

• net 2 boterhammen met pindakaas, 00:30 gaan er een paar entrecote's de pan in ! Lekkerrrrrr
                                - Get out of your comfort zone ! -

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X