Woow ,, mijn diet gaat niet super,, gister wezen wokken, bij E10 en straks pizza shoarma
Wat eet je nu
Collapse
X
-
150g volkoren tarwemeel
water
kaneel
25g kokosolie
mixed that shit up
en daarna gegooid in een pan en gebakken, het werd een soort uitgesmeerde grote naar boterham smakende substantie. Best te doen en easy carbs. I like."Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by arturiano View PostHahah ik kon er niks aan doen sliep bij een vriend dus beetje onbeschoft om te zeggen nee dat eet ik niet,, maar ja ik heb hiervoor 4 weken strict gegeten, en met 2x kom je niet aan ofwel?"D
Comment
-
hmm zoals..? oow ja fuck had 2 weken of 1 week geleden bios geweest helemaal vergeten xD,, naja dat was maar een paar chipies en 3-4 snoepjes dus ,, maar veel zal er niet mee gebeuren hoop ik tenminste me ma zegt dat het er nog precies hetzelfde uitziet me buik dus ben nog tevreden
Comment
-
Gisteren naar Bruce Springsteen geweest in yet Goffert Park in Nijmegen.
Van 17:00 gestaan tot 24:00, daarvoor nog 3 uur naar e sportschool geweest.
in Nijmegen niks gegeten en toen ik thuis kwam om 01:00 nog even pasta gegeten met gehaktsaus en om 01:30 gaan slapen.You don't quit when you're tired.
You quit when you're done.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
36 minutes ago -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 day ago -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment