Originally posted by inferno_0666
View Post
Alcohol!
Collapse
X
-
Originally posted by kwarkkrawk View Postprecies! want normaal had je ook gewoon 14 cola gedronken in diezelfde tijd, puur omdat het lekker is! toch? xD
Originally posted by inferno_0666 View PostPrecies. De manier waarop het geschreven is wekt een beetje de indruk dat je die voedingsstoffen alleen in bier aantreft. Het lijkt een beetje op verkapte reclame voor bier.
Als je 14 flesjes drinkt dan is het allang niet meer omdat het lekker is. Op en duur drink je het geforceerd omdat je niet onder wilt doen voor je vrienden en vaak laat je dan flesjes achter die nog voor 1/4 deel gevuld zijn.
Maar goed, je bent 16 jaar oud dus je weet niet beter en je wilt lekker de bink uithangen. En de dag daarna erover opscheppen "Zoooo, ik had wel 14 biertjes op man!"Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Oehf, die discussie hoort ook wel weer bij de tijd van het jaar en het weer.... Alcohol draagt niet bij aan je doelen, maar als je dat wil dan moet je er gewoon lekker van genieten. Net als andere dingen.
En dat het geen invloed heeft op je herstel? Ga eens flink doorzakken na een deftige beentraining.Passion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Bier is best geschikt als drankje tijdens of na je workout. Het is een isotone drank die ongeveer evenveel kcal en koolhydraten bevat als andere sportdranken. voorwaarde is wel dat het een alcohol vrij biertje betreft.
Vooral weizen (bier op basis van tarwe) staat bekend om zijn voordelen (aanvulling elektrolyten en mineralen, en polyfenolen). Bieren die goed smaken en hiervoor geschikt zijn, zijn onder andere paulaner alcoholvrij en erdinger alcoholvrij.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by pescatore View PostJe klinkt als iemand die gaat kwispelen als ie in het weekend eindelijk weer naar de scouting mag, ben ik niet van je gewend. Kan begrijpen als mensen ervoor kiezen dit gedrag niet te kopieëren maar ga je mening niet op iedereen projecteren die er anders over denkt. Een paar biertjes drinken in het weekend maakt van deze jongen meteen een menneke dat stoer probeert te doen etc. Hou op zeg.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostJa, want als je 16 jaar oud bent dan drink je met je vrienden 14 flessen bier omdat het echt zo ontzettend lekker is dat je er niet vanaf kunt blijven. Het heeft totaal niets met stoer gedrag te maken. Als hij die "paar" biertjes wilt drinken dan moet hij dat vooral doen. Ik ben zijn vader niet. Zo beter?Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Ben blij dat ik de "switch" gemaakt heb om enkel nog alcohol te drinken voor het "effect" en niet voor de lekker, scheelt een hoop "verlangen" al zeg ik het zelf. Vroeger wel gedronken, omdat ik het lekker vond. Vind het nog steeds wel lekker, maar daar drink ik het niet meer voor.
Taart vind ik namelijk ook lekker, maar dat eet ik ook niet"Straight outta gym"
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...1 day ago -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
6 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment