gleke's log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vandaag weer rug en biceps getraind, nix speciaals..
    enkel DB row eens 40 kg genomen, ging 2 keer tot 12.
    Volgende keer stijgen, men onderarm kon ze echter niet goed vast blijven houden waardoor ik in 1 set hem 2 à 3 keer op de grond moest zetten. Heeft dit een negatieve invloed op het trainen van mijn rug?
    On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

• Nette gewichten al gleke!
      Je kunt straps gebruiken voor je grip?!
      Make it happen, shock everyone!

Comment

• deadstops kan wel bij rows
        Groeten

Comment

• Originally posted by gain is pain View Post
          Nette gewichten al gleke!
          Je kunt straps gebruiken voor je grip?!
          Straps heb ik al een heel tijdje beleden besteld bij fitness seller, maar ik heb men bestelling nog steeds niet gekregen

Originally posted by Revius View Post
          deadstops kan wel bij rows
          ok, bedankt.

Comment

• ik ga je volgen

Comment

• daarnet borst getraint, waren maar zwakke gewichtjes, 75 kg BP leek wel bijna 90 te zijn..
              wel een ongelofelijke pomp voor triceps en voorkant schouders
              zaterdag of zondag benen en core.

Comment

• Alleeen BP gedaan of nog meer?

Comment

• Originally posted by Martardt View Post
                  Alleeen BP gedaan of nog meer?
                  BP
                  incline BP
                  close grip BP
                  low incline flyes
                  triceps rope pull down ofzo iets, verzuurden men triceps + schouders echt helemaal van.. niet dat het echt nodig is, maar had ik nog eens zin in
                  maar gewichten waren allemaal niet spectaculair, zeker niet
                  komt mss omdat ik nog eens alleen trainde, dus moest ik de barbell niet meer kunnen houden, kan spotter me niet helpen.
                  Heb dus bij BP en incline BP niet tot uiterst kunnen gaan.

Comment

• gewoon voluit gaan met benchen. gewichten waar jij mee traint kun je makkelijk van jezelf afrollen als je het niet meer houdt. train je meteen je abs. pas na 120kg wordt het lastig.

Comment

• Aah ja ik train altijd alleen en ga ook gewoon 'zwaar' (dik onder 120 nog xD) gewoon geen knijpers erop doen mocht je dat niet dat gewicht op je willen doe je gewoon de barbell scheef en glijden ze eraf niks om je zorgen over te maken

Maar lekker bezig geweest dus succes!

Comment

• laatst had ik 80 kg op me liggen, wat zoals je zegt niet veel doet, gewoon abs aanspannen. Na training zag ik dat ik een dikke rode lijn had staan, van aders die gesprongen waren ofzo, na enkele dagen was het al weg.. maar goed, zoals jij zegt inderdaad, volgende keer voluit gaan
                        zal nog een extra motivatie zijn om te blijven gaan

Comment

• net benen getraind, ging rot slecht, waarschijnlijk door verkoudheid..
                          wat lopen (heuvel op en neer)
                          standing calf raises
                          100kgx20 + 6xreps
                          100kgx20 + 6x reps
                          verloor bijna hele tijd grip

squat
                          12x46kg
                          12x70kg
                          1x90kg (wat een fail, onmiddenlijk verlaagt en 8x80kg + 6 x reps)
                          4x90kg

moest gewoon veel meer lukken, zeker 10x90kg

cable lying leg hip raises
                          12 reps
                          15 reps
                          geen idee wat gewicht, door weerstand van banden enzo kan ik het gewicht echt niet correct weergeven
                          maar wat doet het er toe.. het was lastig

voelde me duizelig en missenlijk na squat
                          nu snel slapen en hopen dat ik morgen van die verkoudheid verlost ben..

Comment

• Originally posted by gleke View Post
                            net benen getraind, ging rot slecht, waarschijnlijk door verkoudheid..
                            wat lopen (heuvel op en neer)
                            standing calf raises
                            100kgx20 + 6xreps
                            100kgx20 + 6x reps
                            verloor bijna hele tijd grip

squat
                            12x46kg
                            12x70kg
                            1x90kg (wat een fail, onmiddenlijk verlaagt en 8x80kg + 6 x reps)
                            4x90kg

moest gewoon veel meer lukken, zeker 10x90kg

cable lying leg hip raises
                            12 reps
                            15 reps
                            geen idee wat gewicht, door weerstand van banden enzo kan ik het gewicht echt niet correct weergeven
                            maar wat doet het er toe.. het was lastig

voelde me duizelig en missenlijk na squat
                            nu snel slapen en hopen dat ik morgen van die verkoudheid verlost ben..
                            dat is alles? of door je verkoudheid eerder gestopt ofzo

Comment

• Snap niet precies waarom je met cardio en kuiten begint als je squat niet zo lekker loopt?

Verder wat is dit voor 'hardcore' gedoe met niet zeiken maar gewoon tot falen trainen en de bar van je af rollen?

Als je een spotter haalt, zegt blijf met je klauwen van de bar af tot ik zeg dat je moet helpen en dan sleur je hem omhoog, bespaar je jezelf de vernedering van failen (that's right I said it, failen op de bench press is vernederend in een public gym tenzij je massive weight moved en dan is het nog steeds een 'wtf is dit voor raar gebeuren'), de bar van je afrollen, wat niet alleen compleet kansloos is als je genoeg andere opties hebt, maar ook nog eens kracht en herstel tijd kosten. En het is nog eens zwaar arelaxt ook, gaat toch ook niet voor de lol met een barbell over je borst/buik rollen, waarom zou je dit jezelf aandoen als je BP'd. Of je doet de reps die je kunt, je weet toch wel wanneer je een fail gaat pressen voordat je de rep doet, als 2e rep een enorme grinder is ga je die 3e nooit halen. Of je gaat gewoon tot falen en haalt er een spotter bij om te voorkomen dat je buried onder de bar wordt.

Tuurlijk is een spotter zoeken niet super, en ja je hebt mensen die geen idee hebben wat je nou wilt, maar als je zegt afblijven tot ik wat zeg, capiche, ja, ok mooi. Dan moet je wel echt een debiel hebben wil hij wat doen als je heel erg duidelijk hebt gemaakt dat van de bar en uit je zicht moet blijven tot je om hulp roept. Ergste geval fail je, ligt de bar op je chest en dan zeg je help ff, boem pats klaar. Zie wel eens chicks een kerel spotten, nou zou ik me niet bijster veilig voelen, maar het kan dus ook

Bewijst niks tegenover niemand als je faalt of het je nou wat kan schelen wat anderen van je denken of niet, beter wordt je er sowieso niet van.

Verder gesprongen aders is wel een beetje overstatement, schuurplek/drukplek van de bar is stuk aannemelijker
                              The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

• Originally posted by Yawgmoth View Post
                                Snap niet precies waarom je met cardio en kuiten begint als je squat niet zo lekker loopt?
                                Ik heb het idee van the ultimate mass workout, werkt echt goed voor kuiten.. Nouja, ik kan dan wel minder squaten, maar ze zijn ook geraped op het einde dus.. Niet zo pussy zijn dat je minder kan nemen

Verder wat is dit voor 'hardcore' gedoe met niet zeiken maar gewoon tot falen trainen en de bar van je af rollen?

Als je een spotter haalt, zegt blijf met je klauwen van de bar af tot ik zeg dat je moet helpen en dan sleur je hem omhoog, bespaar je jezelf de vernedering van failen (that's right I said it, failen op de bench press is vernederend in een public gym tenzij je massive weight moved en dan is het nog steeds een 'wtf is dit voor raar gebeuren') Dat is dan ook het voordeel van thuis trainen , de bar van je afrollen, wat niet alleen compleet kansloos is als je genoeg andere opties hebt, maar ook nog eens kracht en herstel tijd kosten. En het is nog eens zwaar arelaxt ook, gaat toch ook niet voor de lol met een barbell over je borst/buik rollen, waarom zou je dit jezelf aandoen als je BP'd. Of je doet de reps die je kunt, je weet toch wel wanneer je een fail gaat pressen voordat je de rep doet, als 2e rep een enorme grinder is ga je die 3e nooit halen. Of je gaat gewoon tot falen en haalt er een spotter bij om te voorkomen dat je buried onder de bar wordt.

Tuurlijk is een spotter zoeken niet super, en ja je hebt mensen die geen idee hebben wat je nou wilt, maar als je zegt afblijven tot ik wat zeg, capiche, ja, ok mooi. Dan moet je wel echt een debiel hebben wil hij wat doen als je heel erg duidelijk hebt gemaakt dat van de bar en uit je zicht moet blijven tot je om hulp roept. Ergste geval fail je, ligt de bar op je chest en dan zeg je help ff, boem pats klaar. Zie wel eens chicks een kerel spotten, nou zou ik me niet bijster veilig voelen, maar het kan dus ook

Bewijst niks tegenover niemand als je faalt of het je nou wat kan schelen wat anderen van je denken of niet, beter wordt je er sowieso niet van.

Verder gesprongen aders is wel een beetje overstatement, schuurplek/drukplek van de bar is stuk aannemelijker
                                Onderhuidse bloeding wijst toch op gesprongen aders? Eerder haarvaatjes ofc, moesten je aders springen zit je aardig in problemen
                                Daarom train ik ook graag thuis, doe je wat je wilt zonder dat andere mensen er zich mee bemoeien.. En ik train meestal met paar vaste trainingsmaten, we zien wanneer het de laatste rep is en weten van elkaar hoeveel we aankunnen enzo..

Vandaag nog eens 2 x20kg in winkel gaan halen..

@mel: normaal gezien ook nog SLDL en plank holds, maar gewoon verkouden en moe en het was al laat, enige wat ik wou doen was slapen..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X