Low incline is 1 klikje omhoog ipv 2 ofzo?
gleke's log
Collapse
X
-
Originally posted by melvinafca View PostLow incline is 1 klikje omhoog ipv 2 ofzo?
net gedaan met men been training, heb er nog wat triceps achter gesmeten, deze lopen toch achter.. Volgende keer triceps is ten vroegste met borst op zondag, dus krijgen ze wel rust genoeg.
Goeie workout, goeie gewichten en lekkere pomp.
Kreeg daarna wel 2 minuten lang kramp in men voet :/
straks gaan babysitten (ik zie het echt niet zitten)..
ik ga daar wat slapen ofzo.
morgen rug en biceps.
Ik moet zeggen dat ik steeds meer en meer tevreden begin te worden met men lichaam.. Er is nog een lange weg te gaan, maar ik ben wel al blij met wat ik bereikt heb. Enkel biceps en triceps moeten echt nog flink aantal centimeters groter
Natuurlijk mag al de rest ook nog veeeeel groterOn a long road to insanity.
SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg
Comment
-
Originally posted by melvinafca View PostOk, Laat maar eens wat foto's zien dan
ik weet nog niet of ik nu al foto's schiet en post of pas over enkele maanden..On a long road to insanity.
Comment
-
Originally posted by gleke View Postja
Ik moet zeggen dat ik steeds meer en meer tevreden begin te worden met men lichaam.. Er is nog een lange weg te gaan, maar ik ben wel al blij met wat ik bereikt heb. Enkel biceps en triceps moeten echt nog flink aantal centimeters groter
Natuurlijk mag al de rest ook nog veeeeel groter
Hoeveel houdt je eigenlijk over na je vet/vocht verlies aan gewicht?"Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by Waterpoloboy View PostOkay, gaat lekker dan. Als je er zelf tevreden over bent of begint te worden is het inderdaad gewoon top . Haha ik ken het, ik begin bij mezelf ook langzaam weer verschil te merken alleen mijn armen mogen ook nog wel een paar cm's hebben . De rest natuurlijk ook, maarja.
Hoeveel houdt je eigenlijk over na je vet/vocht verlies aan gewicht?On a long road to insanity.
Comment
-
net rug en biceps workout, wel leuk dat men benen nu wat verdooft zijn, heb ik die constante spierpijn eens even niet.
met men rechter elleboog gaat het steeds beter en beter
bij men biceps lijkt het ook een beetje de juiste richting uit te gaan, eens zien hoe het over maandje gaat..
morgen borst en triceps.On a long road to insanity.
Comment
-
net borst en triceps getraind
en gadver, wat was dat lekker
ging heerlijk, triceps lijken eindelijk stilaan bij te trekken..
zalig gewoon
donderdag staan benen op het programma!!
ik kan niet wachten tot danOn a long road to insanity.
Comment
-
Originally posted by Revius View Posthoe kan je nou weer veel verschil in triceps zien in zo'n korte tijd?
voorbeeld triceps oef van roelly deed ik 3 weken geleden iets van:
50-40-30of20
nu
60-50-35On a long road to insanity.
Comment
-
Originally posted by Revius View Postdat is gewoon gewenning aan de oefening
verder zeg ik niet dat je iets slecht doet of zo hoor
is wel motiverend als je resultaat ziet/denkt te zien
Men triceps lijken toch veel beter uit te komen, kan ook zijn doordat ze met die oefening meer opgepompt zijn.. maar goed, we zien wel over paar maandjes of het effectief wat opleverdOn a long road to insanity.
Comment
-
gleke,
nog succes met alles maar ik heb een vraag,
ik ga morgen beginnen met bulken en ik vroeg me af,
stel ik wil meer chin ups kunnen (voor toelatingstest cios) moet ik dan gewoon meer chin ups doen of kan ik ook andere rug oefeningen doen zodat ik aankom in kracht zodat ik dan wel 12 chins red?
want ik kan ernu net 5
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment