gleke's log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• die db rows zijn niet strict he, is mij ook gelukt anderhalf maand geleden maar de eigenaar werd boos omdat ze niet strict waren.
    sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

• pffft wat gezaag weeral :/
      gewoon je eigen ding doen

Dumbbell Bent-over Row
      Ik voer hem wel redenlijk strikt uit, maar niet perfect.
      On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

• bij mij gaat de 50kg er zo uit zien

YouTube - EliteFTS.com - 225x25 Kroc Row

niet strict dus maar je voelt hem heeeerlijk. en ga er harder op dan dat stricte gedoe.

Comment

• Originally posted by gleke View Post
          pffft wat gezaag weeral :/
          gewoon je eigen ding doen

Dumbbell Bent-over Row
          Ik voer hem wel redenlijk strikt uit, maar niet perfect.
          Okay, lekker bezig dan alsnog!

Originally posted by wzoet View Post
          bij mij gaat de 50kg er zo uit zien

YouTube - EliteFTS.com - 225x25 Kroc Row

niet strict dus maar je voelt hem heeeerlijk. en ga er harder op dan dat stricte gedoe.
          Ja, ik voel hem ook wel goed als ik niet helemaal strict ga, maar ook als ik hem wel strict doe. Ik zit dus te twijfelen om eerst mijn huidige te verbeteren ermee voordat ik de 30kg voorbij ga, want anders voor je de oefening het merendeel niet eens goed uit, lijkt mij..
          "Straight outta gym"

Comment

• Als ik jou was zo ik gewoon ongeacht je schema db rows wat zwaarder pakken. moet je maar even kijken of het lekker voelt ofniet.

Comment

• Je kan DB rows op een bepaald moment gewoon niet meer strikt doen omdat het gewicht tenopzichte van je eigen lichaamsgewicht zo groot is. (lijkt mij)
              Maar naarmate dat je rug sterker wordt kan je ze wel strikter doen, maar je moet je zelf wat pushen om meer te nemen. Vroeger kon ik 40 kg bijvoorbeeld niet strikt, nu gaat 40 kg gemakkelijk strikt..

Comment

Je kan DB rows op een bepaald moment gewoon niet meer strikt doen omdat het gewicht tenopzichte van je eigen lichaamsgewicht zo groot is. (lijkt mij)
                Maar naarmate dat je rug sterker wordt kan je ze wel strikter doen, maar je moet je zelf wat pushen om meer te nemen. Vroeger kon ik 40 kg bijvoorbeeld niet strikt, nu gaat 40 kg gemakkelijk strikt..
                Okay, ik heb vandaag dus 30kg gedaan eerste 6 redelijk strict, de laatste wat minder en de volgende keer probeer ik wel zwaarder..

Achja over een paar weken klaar met cutten en dan weer lekker bulken en verder rammen
                "Straight outta gym"

Comment

Ja echt ongeloofelijk 3 trainingen na elkaar 4x140 doen en de laatste rep op 2-3 cm na niet volledig doen :/
                  Volgende keer gewoon mentaal er echt in geloven en dat zal wel gaan
                  Ah shit, is echt wel rot van je deadlift. Doe je mixed grip?
                  Anders eventueel straps aanschaffen.. Bij DB row gebruik ik doe ook want 52 kg kan ik echt NOG niet blijven houden
                  hehe, ik neem gewoon normale grip, straps kan een optie zijn, maar doe t het liefst door mn onderarmen gewoon te vesterken

Comment

• Originally posted by Waterpoloboy View Post
                    Okay, ik heb vandaag dus 30kg gedaan eerste 6 redelijk strict, de laatste wat minder en de volgende keer probeer ik wel zwaarder..

Achja over een paar weken klaar met cutten en dan weer lekker bulken en verder rammen
                    In mijn optiek is de correcte uitvoering belangrijker dan een zwaar gewicht en GEEN correcte uitvoering..

De laatste reps hebben weinig zin zonder correcte uitvoering..

Beter eerst gewoon 8 reps correct en dan pas iets verzwaren..

Nogmaals..dit is mijn optiek..

Comment

• 5x140 DL, die moest eraan, ondanks dat ik onderrug nog veel voelde door romanian deadlift
                      DB row
                      12x42 strikt eens gedaan light weight
                      10x56

En dan nog wat de gewoonlijke shizel

Comment

5x140 DL, die moest eraan
                        TOPPIE makker!

en al evensnel eventjes regel van banning en shit style menu's afgeven pfffft, bij mij duurde het wa langer ze
                        Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

• nice gleke!!

Comment

• Originally posted by Triple Aces View Post
                            TOPPIE makker!

en al evensnel eventjes regel van banning en shit style menu's afgeven pfffft, bij mij duurde het wa langer ze
                            haha, maar gelukt toch?
                            Originally posted by wzoet View Post
                            nice gleke!!
                            Het is een begin rug en borst trainingen gaan laatste 4 maand gewoon vlot.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X