ud2 prgramma

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik ben ook zeer benieuwd naar het resultaat, aangezien ik misschien UD 2.0 wil gaan toepassen in januari mocht dit te doen zijn met mijn eigen sporten zoals waterpolo en skitraining..
    "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Ramon1983 View Post
      Ik ben ook zwaar benieuwd hoe de resultaten zijn na 3 weken.

Vanaf volgende week ga ik ook met UD2 beginnen.
      Lekker brah! Ga je logge? Succes man.
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Ik kan alle drie met ja beantwoorden.
        gewicht is ongeveer 2 kilo afgenomen en ik zie er droger uit in de spiegel.
        Al hoewel het natuurlijk van 21% naar 19% niet erg goed te zien zal zijn met het blote oog.
        Volgende week laat ik vet weer meten met de tang zoals afgelopen keer.
        Wat mij opvalt is dat ik het in de derde week moeilijker heb gehad. Ik bedoel moeilijker voor de depletion training, meer brandende pijn in de spieren.
        Gevoel dat ik echt leeg begin te raken bij de derde dag van de low carb dag.
        Dit is de eerste keer dat ik ud2 doe en ik heb gelezen dat er meerdere zijn die het na de derde week zwaar krijgen. Mijn bedoeling is in ieder geval door te gaan tot de kerst.
        Voeding gaat goed, KH haal ik nu het meest uit groenten. Eet veel kip zo'n 400 gr per dag samen met dynobet zijn sotosoep.
        Daarnaast tonijn.
        Na de tweede powertraining had ik duidelijk vooruitgang geboekt. Met deadlift zelfs 10 kilo en had het gevoel dat iknog meer aan kon.
        Vrijdag proberen.
        Zal het dan weer plaatsen met het verschil van vorige power workout.
        Hou jullie op de hoogte

Comment

Kan het zijn dat het bij mij langzamer gaat.
          Lagere stofwisseling door de leeftijd?
          Zoek geen smoezen ofzo hoor maar vroeg me dat af.
          Benniet bang om keihard te trainen en te dieeten.
          Wie weet dar iets van?????

Comment

normaal gesproken is langzamer stofwisseling is geen probleem op ud2.
            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

carb load

Hierbij plaats ik het eten vanaf mijn tension workout, dus de carb load voor vanmiddag tot ne met morgen.
              Suggesties opmerkingen en veranderingen van harte welkom.
              Attached Files

Comment

niemand?

Comment

Eet je niets op je brood? Volgens mij ook erg veel creatine. Hoewel het denk ik niet zal schaden adviseerd Lyle 20gr meen ik.

Naar mijn mening erg veel eiwitten en weinig koolhydraten. Ik zou een beetje eiwitten bij de koolhydraten erbij doen. Indien mogelijk mag je ook nog wel iets lager in de vet. Hoewel 60 wel kan zou ik er toch iets van 40 van maken voor optimaal vet verlies.

Ik zou ook de suikers zoals (banaan en witbrood) ietsje meer richting het begin plaatsen en de complexere carbs (volkoren pasta e.d) naar achteren.
                  The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Op het brood eet ik kip en banaan

Comment

1021 kh vind je dat weinig?
                      Dit is voor 36 uur. Heb vandaag tot aan de training normaal gegeten.
                      Dat tel ik niet mee.
                      Ik weeg 80 met een vetpercentage van 20%.
                      Last edited by jos1203; 15-12-2010, 19:36.

Comment

Originally posted by jos1203 View Post
                        1021 kh vind je dat weinig?
                        Dit is voor 36 uur. Heb vandaag tot aan de training normaal gegeten.
                        Dat tel ik niet mee.
                        Ik weeg 80 met een vetpercentage van 20%.
                        Ik had niet goed naar je stats gekeken. Ik denk dat het dan wel genoeg moet zijn. Ik denk dat je het een beetje aan moet voelen. Zorgen dat je carbload genoeg is is uiterst belangrijk. Persoonlijk zou ik zorgen dat ik zeker weet dat ik genoeg load. Te weinig betekend dat je dus nog steeds catabool blijft en dat je de carbload en de powertraining voor jan doedel doet.

Eiwitten zou ik zowiezo wel iets omlaag doen. 1gr per 1lbs vvm moet genoeg zijn.

Dat zou in jou geval rond de 140-150 zijn.
                        The Sky Ain't The Limit

Comment

kom ik uit op 143 gram eiwitten per 24 uur.
                          dus als ik dan goed reken is dit op 36 uur ongeveer 215 gr toch?
                          Of bereken ik dit nu fout?

Comment

Heb de eiwitten aangepast en omlaag kunnen brengen tot 267 gr

Comment

over 36 uur een 250g eiwitten en 1000g carbs en 60g vet zou goed moeten zijn. iets meer eiwitten of carbs is niet heel erg. carbs zeer zeker niet.
                              More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Ik zit nu op 1061 KH
                                256 eiwitten en
                                68 vet.
                                Als het lukt laad ik nog iets meer KH door iddel van Havermouth te eten.
                                Morgen keihard trainen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X