Maizena hype

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Maizena? Gebruik dat spul altijd als m'n fleshlight sleeve kleverig is

Comment

• zit niet zo op elkaar te fitten. gaat hier om de maizena. niet wat de ander doet op het werk, daar hebben we andere topics voor. Zo niet maak je die aan
      Wat vreet jij uit op je werk?

Comment

• Nog even geduld luitjes, info komt er aan.
        Heb toch wel een enorme hoeveelheid gevonden en ben nu de belangrijkste punten er uit aan het halen.
        It takes some time guys, sorry for that.
        Vanavond staat het er zeker op.

Comment

• Ben heel benieuwd maar merk dus dat jij er geen voorstander van bent. Heb je het wel eens gebruikt?

Comment

• Originally posted by robdegekste View Post
            Ben heel benieuwd maar merk dus dat jij er geen voorstander van bent. Heb je het wel eens gebruikt?
            Wat denk je zelf?
            Ik heb het zelfs hier, een 2,5kg emmer.
            Ben er zeer zeker wel een voorstander van. Echter niet als post-workout carbload.

Comment

• Wat heeft het dan als doel? Heb het ook gehaald maar weet nog steeds niet precies wat het doel is. Heb gelezen dat ik het kan combineren met mijn whey shake na de training om er droger uit te zien, beaam je dit?

Comment

Wat heeft het dan als doel? Heb het ook gehaald maar weet nog steeds niet precies wat het doel is. Heb gelezen dat ik het kan combineren met mijn whey shake na de training om er droger uit te zien, beaam je dit?
                nee hij neemt het op andere momenten, meen dat snuff het als ontbijt oid nam.
                maar vanavond post hij nog wat info mbt tot het pwo verhaal

Comment

Wat heeft het dan als doel? Heb het ook gehaald maar weet nog steeds niet precies wat het doel is. Heb gelezen dat ik het kan combineren met mijn whey shake na de training om er droger uit te zien, beaam je dit?
                  Nee, want je neemt geen carbload na je training om er droger uit te zien.
                  Je dient je spiercellen van glycogeen te voorzien om in een anabole staat te verblijven. Doe je dit niet zal de cortisol z'n gang gaan.
                  Daarom dien je als een razendsnlle windhond dit te doen door een suiker te nemen die niet alleen snel wordt afgebroken maar tevens ook snel wordt opgenomen. Hoe sneller het is opgenomen deste korter de tijd van catabole toestand.
                  Nu heeft dextrose, oftewel glucose 1 heel groot voordeel op alle andere koolhydraten. Het hoeft niet afgebroken te worden want glucose is het eindprodukt in het lichaam. Dus die stap is hij op alle andere carbs voor.
                  En de opname gaat ook zeer vlot.

Nu heeft maize een eigenschap dat wanneer het is opgenomen glucose enorm snel de spiercellen kan intrekken.
                  Daarom lijkt mij het een zeer goed idee om maize voor de training in te nemen. Dan heeft het lichaam voldoende tijd het af te breken. Na de training zal de maize dus klaar staan om de dextrose, die je na je training neemt, op te vangen en dit zeer snel naar de spiercellen te transporteren.

Comment

• Goede shit. Dit is mijn schema

Begin met een whey shake+ maizena+ 250ml melk
                    Training
                    Whey shake met magere kwark en musli + 2 eieren

Zo goed om de dag te beginnen

Comment

Goede shit. Dit is mijn schema

Begin met een whey shake+ maizena+ 250ml melk
                      Training
                      Whey shake met magere kwark en musli + 2 eieren

Zo goed om de dag te beginnen
                      Je wilt geen vetten rond je training, dit vertraagt alles.

Comment

• Wat is dan vet? musli? Neem voor me training alleen whey met melk.
                        Over de hele dag neem ik ongeveer 100 gram onverzadigd vet uit vis/noten

Comment

• Je eieren na je training, deze bevatten vet nl het eigeel..
                          "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                            Je dient je spiercellen van glycogeen te voorzien om in een anabole staat te verblijven. Doe je dit niet zal de cortisol z'n gang gaan.
                            Daarom dien je als een razendsnlle windhond dit te doen door een suiker te nemen die niet alleen snel wordt afgebroken maar tevens ook snel wordt opgenomen. Hoe sneller het is opgenomen deste korter de tijd van catabole toestand.
                            Alleen jammer dat de spiercellen na een KT sessie te beschadigd zijn om veel te kunnen doen met die hoge bloedsuikerspiegel en gepaard gaande insuline afgifte.

Betekend dus dat de meeste glucose via via naar je vetcellen gaan

En wat die glycogeenaanvulling aangaat, gemiddelde KT sessie leegt de glycogeen vooraad maar voor een klein deel. uur KT verminderd de hoeveelheid glycogeen met ca 100mmol/kg spier. Aanvulling gebeurd onder optimale omstandigheden met een maximale snelheid van 5 mmol/kg spier/uur (-Bergstrom et al-) wat betekend dat je lichaam 20uur een constante stroom van glucose nodig heeft om de verbruikte glycogeen weer aan te vullen.

Die 5mmol/kg spier/uur komt trouwens neer op 0,9gr/kg spier/uur
                            As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
                            Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
                            Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

• Originally posted by Waterpoloboy View Post
                              Je eieren na je training, deze bevatten vet nl het eigeel..
                              Precies, in elke eidooier zit ongeveer 4,3gr. aan vetten.
                              En dan hangt het ook nog maar af wat voor een melk je gebruikt.
                              Je dient je whey met water aan te maken.
                              Eh gatver zul je zeggen, maar dat valt reuze mee, voor je het in de gaten hebt weet je niet beter meer.

Comment

• Okay, even voordat ik commentaar geef: " ik heb niet heel het topic gelezen alleen de topics starters post
                                2 ik ben zeker geen expair en ga uit van wat ik heb geleerd afgelopen 1.5 jaar

OT: het gebruiken van mais.. (corn) lijkt mij gevaarlijk.
                                Mij is uitgelegt waarom baby dik worden.. Mensen zeggen altijd het ligt aan eten en bewegen..
                                Hoe worden baby's dan dik? Dat moet aan het eten liggen dat we voorschotelen.. Is het eten veranderd, in basis nee.. Kcal eiwit kh en vet zijn ongeveer hetzelfde .. Ingredienten? Nee.. Groeten fruit beetje vlees en aardappels ofz..

Want hoe kan het dat mensen en (baby's) die bijna niks eten en hun eetpatroon aanhoudt.. ( in vergelijking) toch dikker worden met de tijd..? En dan bedoel ik dik als >23% ..

Mij is verteld dat dit komt door ons gerommel met natuur producten.
                                Maakt niet uit wat voor product het is, zolang het uit verschillende ingredienten bestaat wordt er "maiszetmeel" aan toe gevoegt.
                                Veel wetenschapper denken dat dit een van de oorzaken is voor overgewicht.
                                Vooral in america zit (corn statch) in bijna alle producten (denk aan brood, beleg, vlees alles)
                                Dit komt omdat na de tweede wereld oorlog, de overheid zich ging bemoeien met de voedsel industry die moest namelijk weer opgebouwd worden, dit deden ze door subsidies te geven aan verschillende productgroepen en producenten. De producenten van mais gingen daardoor ongeloofelijk veel mais verbouwen voor het geld.

De hoeveelheid geld was zo enorm dat de regering na de wederopbouw van de voedselindustrie de subsidies niet ineens meer konden stil zetten i.v.m stakingen etc..
                                Dus wordt mais verbouwen nog altijd gesubsidieerd, en omdat de boer het geld "moet" hebben, verkoop hij mais al alle groothandels die ze het willen hebben.
                                Zo is mais in al ons voedsel gekomen.

Mais maakt dik is een theorie die gebasseerd is op dieren
                                Als een boer zijn dieren "snel" wil laten groeien (vetmesten) voedt hij ze mais..
                                En alleen maar mais. Zo kan een kip na 9 weken van leven al klaar zijn voor de slacht..

Daarom probeer ik maiszetmeel te vermijden,
                                Waar mais uit bestaat weet ik Niet maar het zal veel suiker zijn,

Goed voor na de training dat klopt (in de bulk dan) maar ik denk dat mais na de training veel meer problemen kan veroorzaken voor je lichaam dan je alleen uit de catabole toestand halen.

Nou ja mijn mening, en hopelijk zijn jullie weer wat kennis rijker..

Ik raad om op youtube te zoeken naar de insdustry of corn.. Dan kom je misschien op het filmpje wat ik 1 jaar geleden heb gezien.

Grzz
                                Last edited by Xomgeek; 05-03-2011, 14:43.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X