Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ben erg benieuwd naar wie deze zomer door bulkt.
en wat zijn je doelen !
en hoelang je nog gaat bulken
EDIT.
en op hoeveel kcal bulk je meer !
Na 22 mei lichte bulk, en puur om zat spiermassa aan te zetten en geen vetmassa, dus cal naar behoefte op droge spiermassa.
Dus 250cal extra is zat meestal. Of iets meer maar dan vnl aan eiwitten.
ik bulk al 3 jaar lang word vanzelf weer x ziek of krijg een drukke week met veel tegenslagen waardoor ik veel afval. dus tot die tijd blijf ik gewoon lekker eten. op moment nog geen vast voedingsschema kan dus geen kcal indicatie bepalen. ga het meer op gevoel doen. blijf ik hangen ga ik meer eten. ik denk dat ik laatste jaren teveel gefocust heb op het aantal kcal en te verhoopt heb proberen aan te komen. dus nu ff nieuwe manier proberen
Om de 10 weken bulk een 4 weken cutten. Allereerst om bf niet te hoog laten stijgen, andere voordeel is dat dit mijn eetlust ook een grote boost geeft voor de volgende bulk.
Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Wie volgt er alemaal een bulk voedingsschema.
tot mijn verbaasing merk ik dat veel mensen zonder voedingsschema (in mijn sportschool).
dus de bb'rs daar gewoon zeggen ik heb geen eetschema of iets ik eet gewoon alles.
en die mensen zijn gewoon groot en gespierd etc.
weet niet hoe maar soms krijg ik de nijging om ook gewoon geen schema te volgen als ik naar hun kijk.
but fuck it
Wie volgt er alemaal een bulk voedingsschema.
tot mijn verbaasing merk ik dat veel mensen zonder voedingsschema (in mijn sportschool).
dus de bb'rs daar gewoon zeggen ik heb geen eetschema of iets ik eet gewoon alles.
en die mensen zijn gewoon groot en gespierd etc.
weet niet hoe maar soms krijg ik de nijging om ook gewoon geen schema te volgen als ik naar hun kijk.
but fuck it
Hmm die mensen zijn misschien al enkele jaren bezig en hebben al pakken ervaring, zodat ze weten wat te eten zonder daar een echt schema voor te hebben. Voor een beginner als wij denk ik dat je toch beter kan beginnen met schema
Klopt ik volg ook een schema.
maar het word soms kut om heletijd je eten klaar te zetten als je bijvoorbeeld op visite gaat ofso.
maar ik ben vast niet de enige die zich echt strak aan een schema houwt
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment