Een mooi lichaam maakt het weer makkelijker dat compenseert.
Sixpack en alchohol
Collapse
X
-
Originally posted by jayjay010 View PostHaha achja.. die domme opmerkingen zijn wel grappig af en toe.
.
Haha, ja, wat je zegt.
Domme voedingsschema's ook trouwens.
kom op, meen je dit schema nu echt serieus???
Succes dan maar."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Comment
-
Originally posted by jayjay010 View Post@IJsBlok
- Ik heb niet echt een rede dat ik een sixpack wil. Wil gewoon ergens naartoe werken zonder al te groot te worden.
- Ja ik train in een sportschool.
- Ik train mijn buik om de dag. Als ik mijn buik niet train train ik mijn onderrug.
Trainingsschema is:
Maandag: Borst + triceps + buik + cardio
Dinsdag:Schouders + Onderrug + cardio
Woensdag buik + Cardio
Vrijdag : boven en onder rug + biceps + Cardio
Zaterdag: Buik + (cardio)
Ik wissel mijn sessies af om de 2 maanden meestal.
2 maanden veel gewich weinig herhalingen, dan 2 maanden minder gewicht meer herhalingen
veel been oefeningen gebruik je spieren in je buik.
oefeningen zoals squaten & lunges.
cardio vind ik wat veel en zou daarom de woensdag verruilen in een vrije dag (rust = groei)
en zaterdag ipv cardio benen training: squaten, lunges, leg press (45graden als ze die hebben) en dan eventueel nog wat leg curls + leg extensions en nog calf raise of seated calf raise (voor de kuitjes).
doordat benen zo grote spiergroep is maakt je lichaam veel testosteron aan (mannelijke hormoon) en groeit de rest ook harder. nog een voordeel is doordat het een grote spiergroep is kost het veel energie het trainen en schiet je stofwisseling ook omhoog.
En omdat je lichaam niet uit verhouding wilt groeien moeten die benen ook groeien om de rest mee te krijgen. Wil je meer weten google: waarom benen trainen.Calisthenics / Street workout
Comment
-
Originally posted by jayjay010 View Posthet klopt dat de benen ook gedaan moeten worden. Maar ik heb mijn voorste kruisband gescheurd met voetbal. Dus dat kan helaas nog niet.
en @stealthy zoals wat dan, behalve rijst toch niet zoveel?
http://www.tweestedenziekenhuis.nl/u...onstructie.pdfCalisthenics / Street workout
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
5 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
5 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
1 week geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment