Vlees/vis bereid of onbereid wegen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by stanleymarclar View Post
    Ongekookt bij kipfilet bij andere dingen weet ik niet
    Lol fakking veel geld weggegooid.
    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

De sheet gaat uit van bereide producten, tenzij anders vermeld. Gewichten van bereid voedsel t.o.v. onbereid voedsel is enorm variƫrend, dat maakt het bepalen van de voedingswaarde enorm complex. Hou het simpel en weeg voor bereiding.

Comment

Originally posted by jobr View Post
        even een oud topic bumpen, bored... je hoeft echt niet zo precies te zijn hoor als het gaat om hoeveel olie etc..... net alsof je elke training/dag evenveel energie verbruikt!
        Lastige is gewoon dat je erg snel meer binnenkrijgt dan dat je door hebt (eetlepel is vaak 10-15 ml, en een scheut is bij veel mensen het 3voudige). Hoeft lang niet altijd erg te zijn, maar kan gewoon wel voor misverstanden bij jezelf zorgen. En dat is wel altijd zonde

Originally posted by Nocerino View Post
        Lol fakking veel geld weggegooid.
        Waarom? Die behoefte uit zon calculator is maar een richtlijn. Als jij beter gaat op meer/minder eiwit, dan ga je dat. Dat van die calculator moet je niet al te serieus nemen, je moet gewoon kijken hoe jij op dingen reageert
        Zeg ik terwijl ik daarbij nooit objectief naar mezelf kan kijken
        Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Het doel van een calculator is een startpunt te bepalen. Daarna begint het finetunen op jouw behoeften en doelen.

Comment

Startpunt ja. Klinkt helderder dan een richtlijn

Originally posted by quibus View Post
            Doe een bakje op je weegschaal, druk op tarre doe er de hoeveelheid olie in die je normaal gebruikt, voila het gewicht.
            Ik kan echt niet overweg met die digitale weegschalen. Vooral op mijn werk niet, daar doen ze vaak raar (ik dacht eerst omdat alles daar schots en scheef staat, maar dat zou niet mogen uitmaken?). Ook al zitten er nieuwe batterijen in een duurdere, soms doet dat ding echt raar.
            Reageren die dingen soms ergens op? Staal (magneten) zou die toch niet op mogen reageren?

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
              Lastige is gewoon dat je erg snel meer binnenkrijgt dan dat je door hebt (eetlepel is vaak 10-15 ml, en een scheut is bij veel mensen het 3voudige). Hoeft lang niet altijd erg te zijn, maar kan gewoon wel voor misverstanden bij jezelf zorgen. En dat is wel altijd zonde

Waarom? Die behoefte uit zon calculator is maar een richtlijn. Als jij beter gaat op meer/minder eiwit, dan ga je dat. Dat van die calculator moet je niet al te serieus nemen, je moet gewoon kijken hoe jij op dingen reageert
              Zeg ik terwijl ik daarbij nooit objectief naar mezelf kan kijken

True true, maar het ging meer om het verhaal over bodybuilders op top niveau die zijn ook echt niet allemaal zo precies (kan ook niet 100%) al helemaal niet als ik bepaalde verhalen mag geloven
              SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

Originally posted by jobr View Post
                True true, maar het ging meer om het verhaal over bodybuilders op top niveau die zijn ook echt niet allemaal zo precies (kan ook niet 100%) al helemaal niet als ik bepaalde verhalen mag geloven
                Ja er wordt wel meer gezegd.... Maar er zitten hier zat jongens die moeilijk aankomen. Kan me voorstellen dat wanneer je 300meer kcal binnenkrijgt dan je door hebt, en ineens 300 schrapt zonder dat je het door hebt.... het onverklaarbaar lijkt. Zou zonde zijn.
                Maargoed ik neem aan dat een ieder dat wel voor zich weet

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                  Ja er wordt wel meer gezegd.... Maar er zitten hier zat jongens die moeilijk aankomen. Kan me voorstellen dat wanneer je 300meer kcal binnenkrijgt dan je door hebt, en ineens 300 schrapt zonder dat je het door hebt.... het onverklaarbaar lijkt. Zou zonde zijn.
                  Maargoed ik neem aan dat een ieder dat wel voor zich weet
                  Ja oke maar dat kleine beetje olie is echt geen 300 kcal
                  SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X