havermout/brinta

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Pinada View Post
    Maar zoals al eerder gezegd, wat eten betreft moet je vooral niet op mij afgaan, ik eet vrijwel alles zonder problemen.
    Klinkt bekend, alhoewel ik je rosbief met water in de blender toch niet aan kan raden.
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

• Originally posted by Shredmaster View Post
      Klinkt bekend, alhoewel ik je rosbief met water in de blender toch niet aan kan raden.

Beetje melk en roomijs erbij.. Rosbiefmilkshake
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Beetje melk en roomijs erbij.. Rosbiefmilkshake
        sweeeeeeeeeet

Comment

• Ik eet mn havermout met melk. Ik warm ze wel op in de magnetron en nadien een grote lepel pindakaas of chocopasta derdoor voor de smaak
          The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

• Is ook zonde om rosbief in de blender te keilen man. Mafketel.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• ik flikker er altijd lekkere muesli doorheen. Heb van alles geprobeerd siroop, suiker, honing maar ik denk bij de eerste 2 happen altijd lekker en daarna ga ik er van over mn nek
              "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

• Ok, kheb vandaag ff brinta gedaan met koude melk. Kijk, dat is al 1000x beter. Kreeg zowaar m'n bordje leeg zonder problemen, al was het nog niet superlekker. Ga ervan uit dat dit net zo is als met kwark, wat vaker vreten en je mikt het zo naar binnen.

Comment

• koud is erger dan warm

Comment

• Originally posted by tums View Post
                    Ok, kheb vandaag ff brinta gedaan met koude melk. Kijk, dat is al 1000x beter. Kreeg zowaar m'n bordje leeg zonder problemen, al was het nog niet superlekker. Ga ervan uit dat dit net zo is als met kwark, wat vaker vreten en je mikt het zo naar binnen.
                    Brinta met water, half minuutje in de magnetron kaneel er doorheen en smullen maar. mmmm hoe smaakt ontbijt ok al weer.....
                    Go heavy or go home!

Comment

Brinta met water, half minuutje in de magnetron kaneel er doorheen en smullen maar. mmmm hoe smaakt ontbijt ok al weer.....
                      Geen flauw idee, laatste ontbijt dat ik had was in frankrijk met verse croissants enzo...
                      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Ik versta echt niet wat zo slecht is aan havermout 50 a 60gr met 300ml melk, 3 min op 600W in de microgolf, wat pindakaas of choco derdoor. Laten afkoelen en smullen
                        The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Geen flauw idee, laatste ontbijt dat ik had was in frankrijk met verse croissants enzo...
                          Hehe mijn eerste ontbijt zal zijn als ik in Barcelona ben denk ik 26 juli.
                          Power to the IF-ers !
                          Go heavy or go home!

Comment

Hehe mijn eerste ontbijt zal zijn als ik in Barcelona ben denk ik 26 juli.
                            Power to the IF-ers !
                            Hell yeah!

Comment

• Ach, Kwark vind iedereen in het begin ook goor, na een tijdje heb je geen zin meer om het te mixxen/blenderen en eet je het gewoon in een minuut op uit je bakje.

Hetzelfde geldt voor brinta/havermout, eerst vies, maar na een tijdje drink je het zo weg....

Comment

• Originally posted by Broes View Post
                                Ach, Kwark vind iedereen in het begin ook goor, na een tijdje heb je geen zin meer om het te mixxen/blenderen en eet je het gewoon in een minuut op uit je bakje.

Hetzelfde geldt voor brinta/havermout, eerst vies, maar na een tijdje drink je het zo weg....
                                Juistem ...en als je er een beetje eiwit bij doet met water is het goed te doen! Kwark is ook lekker btw.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X