Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Vanmorgen dan ook voor de eerste keer aan de Brinta. Halve liter magere melk, 30 gram whey, 100 gram Brinta en shaken maar. Daarna nog banaan in stukken gesneden en deze erdoor gedaan. Wat smaakt dat goed zeg!
hey dat brinta heb ik vanochtend op. Maar was niet echt lekker zo zonder iets. Ik heb geen whey producten, en heb gelezen dat suiker niet echt goed is en daar werd het ook niet veel lekkerder van..
Kan het ook gewoon met magere yoghurt? En hoeveel ml yoghurt en hoeveel gram brinta raden jullie dan aan? De verhouding daarin zegmaar.
Ja dat had ik ook gelezen ja Misschien aanrader voor morgenochtend.
Maar ik had ong 40 gram brinta op 225 ml melk, maar dat werd al vrij dik, maar zal morgen is 40 gram op 300 ml melk proberen en dan met een eetlepel appelstroop
Maar met magere yoghurt kan toch ook gewoon? Want dat lijkt me dan ook wel eetbaar
Eet nou sinds een weekje elke dag bord Brinta in de ochtend. Schep whey, 500 ml magere melk en 100 gram Brinta. Banaantje in stukjes snijden en erdoor gooien. Heerlijk, smaakt naar rijstenvlaai!
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Comment