havermout/brinta

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by GeneralIx View Post
    Ik koop pakken van 500gr, en zorg dat die in 3x op is. Afwegen heb ik helemaal geen zin in.
    Slik, ik doe er toch 7 a 10 dagen mee.
    Jullie zijn echte beesten
    Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

In me "cut" heb ik 500gr en doe er ook 7-10 dagen mee. Doe zo'n 50gr (2 maatbekertjes) in de bak. Meeste dusver was 75gr bij ontbijt.

Comment

beetje veel whey

Comment

Lijkt mij ook zwaar overdreven.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Vanmorgen dan ook voor de eerste keer aan de Brinta. Halve liter magere melk, 30 gram whey, 100 gram Brinta en shaken maar. Daarna nog banaan in stukken gesneden en deze erdoor gedaan. Wat smaakt dat goed zeg!

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
              In me "cut" heb ik 500gr en doe er ook 7-10 dagen mee. Doe zo'n 50gr (2 maatbekertjes) in de bak. Meeste dusver was 75gr bij ontbijt.
              Zoveel extra heeft geen nut. Dertig gram is zat.
              Geniet, en drink met maten!

Comment

Hoezo extra? Ik eet geen havermout er naast ofzo hoor :P
                We hebben het hier trouwens over brinta niet whey ofzo.

Comment

Brinta is niet lekker... ik heb brinta gewoon helemaal aan de kant gelegd... in plaats daarvan gooi ik nu 130gram havermout in mijn shake.

Comment

hey dat brinta heb ik vanochtend op. Maar was niet echt lekker zo zonder iets. Ik heb geen whey producten, en heb gelezen dat suiker niet echt goed is en daar werd het ook niet veel lekkerder van..

Kan het ook gewoon met magere yoghurt? En hoeveel ml yoghurt en hoeveel gram brinta raden jullie dan aan? De verhouding daarin zegmaar.

Comment

• Als je brinta niet té dik is kun je er bijv. één of twee theelepels appelstroop of honing doorheen mengen. Best lekker!
                      Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

• Ja dat had ik ook gelezen ja Misschien aanrader voor morgenochtend.

Maar ik had ong 40 gram brinta op 225 ml melk, maar dat werd al vrij dik, maar zal morgen is 40 gram op 300 ml melk proberen en dan met een eetlepel appelstroop

Maar met magere yoghurt kan toch ook gewoon? Want dat lijkt me dan ook wel eetbaar

Comment

• Eet nou sinds een weekje elke dag bord Brinta in de ochtend. Schep whey, 500 ml magere melk en 100 gram Brinta. Banaantje in stukjes snijden en erdoor gooien. Heerlijk, smaakt naar rijstenvlaai!

Comment

• 100 gram met 500 ml melk is voor mij echt teveel denk
                            Had vanochtend al moeite met die 40gr/225ml..
                            Maarja misschien dat, dat er nog inkomt.

Die appelstroop is nog zo slecht nog niet. geen vetten, alleen wel suikers, maarja die kan je op de vroege ochtend nog wel hebben toch?

Comment

• Zou ook eerder voor havermout gaan. Wordt geen beton, en kun je zo weggieten.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• en persoonlijk zou ik havermout nemen en misschien wa brinta dáar dan weer bij..printa wordt beton, havermout veel minder

edit: en ik was net te laat
                                Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X