Bij de Albert Heijn, moet je die van euroshopper pakken. Zit in een papieren zak. Openmaken is redelijk bewerkelijk (meestal scheur je te diep of iets dergelijks), maar voor dat geld.
havermout/brinta
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Striker NL View Post@ Kevf:
Melk is niet goed voor je? Flauwekul
Krijg je sterke botten van
Kga ook maar eens havermout kopen dan. Is het zelfde vorm als brinta ongeveer?
Ik geloof dat de calcium niet werkt door het ontbreken van magnesium, maar dat weet ik niet meer zeker.
Verder krijgen wij in Nederland door onze voeding al meer dan genoeg calcium binnen.
Melk is bedoeld om jonge kalfjes ed groot te brengen en is dus niet voor uitgegroeide beesten zoals wij (magere melk is,door het ontbreken van de dierlijke vetten, een betere optie)
Wij hebben zelf ook altijd de ES-zak van de AH. Cheap en prima te doen, ook het open scheuren heb ik al onder de knie.
Comment
-
Waarom calcium goed voor je is: hier bijvoorbeeld. Dat de calcium in melk slecht wordt opgenomen is niet helemaal waar. Hier de link naar hoe goed de calcium in melk wordt opgenomen t.o.v. calcium carbonaat los, en hier (en hier) het verschil in opname tussen calcium carbonaat en calcium citraat.
Hier nog een promelk onderzoek.Last edited by GeneralIx; 08-05-2008, 22:01."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Gaan we nou ook al slingeren met pubmed reports zo laat op de avond?
Heb het even vluchtig doorgenomen. Je link waarom het goed voor je is klopt wel maar elke normale bb-er haalt genoeg calcium uit zijn voeding. De link waarin meerdere vormen worden opgenomen laat daarnaast vooral zien dat het bij elk melkproduct even slecht wordt opgenomen...andere twee helemaal niet goed gelezen. Zit met een knikkend hoofdje voor de laptop. Misschien lees ik morgen de onderzoeken wel even goed. No offence
Comment
-
True het laat zien dat ze niet geweldig worden opgenomen, maar dat was niet het punt. Het was om te laten zien dat calcium uit melk net zo goed wordt opgenomen als calcium carbonaat los. Die andere twee onderzoeken laten zien dat er qua opname geen significant verschil is tussen de opname van calcium carbonaat en calcium citraat. Oftewel dat calcium uit melk slecht wordt opgenomen is niet geheel onzin, maar in vergelijking tot suppletie maakt het geen barst uit. Laatste onderzoek laat zien dat melk een goede pwo shake is."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Vandaag havermout gekocht van Quaker.
Heb het volgende bereid:
Bakje halfvolle magere yoghurt + havermout + 1 schepje suiker
Vond het best lekker maar mijn voorkeur gaat toch uit naar brinta. Kun je brinta en havermout ook mixen zodat het lekker is?
Heb de voedingswaardes eens op de tabellen van brinta en havermout zitten vergelijken en havermout is toch net iets voedingsrijker. (meer energie/koolhydraten en eitwitten)
iemand lekkere recepten icm havermout?18 jaar, 85~87,5 kg @ 14 bf (1.92m)
Comment
-
Euhmm..lekkere recepten voor havermout? Waarom denk je dat ik dit topic ben gestart? Iets verder lezen dan de eerste pagina bro
Overigens is melk met havermout beter te doen, ff twee minuten in de magnetron en hoppa, diner's served. Voor toevoegingen etc even dit topic doorspitten.Achievements comes in cans, not can'ts.
Comment
-
ik heb maar 1x havermout gegeten (dacht dat het netals brinta was..niet hoeven te koken)
dus wat denk je dat ik gedaan heb
heb 138gr tonijn gebakken met 80gr eiwitten
goed doorgebakken
heb mageremelk in de microwave gezet 2 minutjes..peep peep hoorde ik..ah melk lekker warm..
zet ongeveer 60gr havermout erin...denk bij mezelf he..waarom wordt het niet dik en zakt het naar de boden..maar jah komt nog wel
plur me tonijn en eiren erin...meng de hele boel door elkaar...inmiddels had me eten een bruinachtige kleur gehad van de olijf olie...hmmm wat rook het NIET LEKKER
heb 2 happen genomen...de rest weggeflikkert...kon iemand me maar zeggen havermout koken.... heb er nu trauma van geef me maar quaker of brinta
sad...doet me hartje nogsteeds zeer
Comment
-
Moet je havermout koken dan?
Brinta bereid ik altijd op de volgende manier:
Melk in kom + suiker
dat in de magnetron 2 min.
dan brinta er doorheen mengen totdat het een dikke pap is.
Dacht dat je dit met havermout op dezelfde manier doet, of moet je de havermout meekoken in de melk (in de magnetron) ?18 jaar, 85~87,5 kg @ 14 bf (1.92m)
Comment
-
@ SK
Krijg al bijna braakneigingen tijdens het lezen..yuk. Melk én havermout bij elkaar in de magnetron als je het warm wilt hebben Mijn havermout (100gr) neem ik tegenwoordig ongekookt in shakevorm op melkbasis (500ml). Zéer goed te doen met twee stuks fruit erbij (banaan en appel) en ( in mijn geval) een handje nootjes (100 gr). Ziedaar de megabulkshake. Geschat aantal kcal 1750, verder rijk aan eiwitten, kh en vetten. Als je bulkt moet je het goed doen he o.a. prima als ontbijt, wel zorgen dat je honger hebt
@striker
Ongekookt kan idd hoor Maar warm (gekookt) is toch net dat beetje lekkerderLast edited by erikv; 15-05-2008, 10:13.Achievements comes in cans, not can'ts.
Comment
-
Originally posted by erikv View PostKrijg al bijna braakneigingen tijdens het lezen..yuk. Melk én havermout bij elkaar in de magnetron als je het warm wilt hebben Mijn havermout (100gr) neem ik tegenwoordig ongekookt in shakevorm op melkbasis (500ml). Zéer goed te doen met twee stuks fruit erbij (banaan en appel) en ( in mijn geval) een handje nootjes (100 gr). Ziedaar de megabulkshake-ontbijt. Geschat aantal kcal 1750, verder rijk aan eiwitten, kh en vetten. Als je bulkt moet je het goed doen he Prima als ontbijt, wel zorgen dat je honger hebt
Alles in de blender en dan in een bidon gieten ofzo ? Ben niog niet echt in de shake-wereld :P
Edit: Hoe kook je dat dan? met water in de pan en dan water afdruppelen? Net zoals rijst?18 jaar, 85~87,5 kg @ 14 bf (1.92m)
Comment
-
Je hoeft het niet te koken
en warme meuk shaken wil je niet, dat spuit alle kanten op. Ik kan het weten
Ik gooi gewoon twee shakebakers vol met 100gr (droge) havermout en 25-30 whey per beker. Neem dat mee naar mijn werk en op de juiste tijdstippen water erbij en klaar
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...1 day ago -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
6 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment