havermout/brinta

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ehhm.. ik heb net kwark gehaald bij de ah alleen zat ik toen niet op te letten en heb perongeluk magere kwark meegenomen (was ook gelijk de enigste normale kwark die ze hadden)... de rest bestond uit fruit en al die andere dingen als ingredienten.

Is magere kwark wel goed?

Comment

Magere kwark is de enige kwark die je zou moeten eten kerel.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ohh.. ja dan weet ik dat ook weer. Thanks..

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
          Ik gooi het gewoon in de blender met een halve liter melk, en een schep chocolade wei. Lekker hoor.
          goeie tip man, net ff gedaan heerlijk normaal heb ik moeite om brinta....maar dit ging super

kijk ik lees nu havermout hmm weer iets nieuws om te proberen
          ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
          We like it
          ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
            goeie tip man, net ff gedaan heerlijk normaal heb ik moeite om brinta....maar dit ging super

kijk ik lees nu havermout hmm weer iets nieuws om te proberen
            Blij te horen dat je het lekker vind kerel.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

ik vind havermout ook lekkerder dan brinta

Comment

Brinta...is dat niet van het merk Knauff??
                Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by punani View Post
                  ik vind havermout ook lekkerder dan brinta
                  Ik ook en er zitten mooi wat gezonde vetten in.

Comment

Originally posted by Kevf View Post
                    Ik ook en er zitten mooi wat gezonde vetten in.
                    En 10% meer fosfor.

sigpic

Comment

Originally posted by kyoto View Post
                      Heb onlangs dit gevonden weetabix. ik vind de smaak lekker, kan gemengd worden met fruit, en is te etem met melk, yoghurt, ... persoonlijk met magere mel en wat fruit (varieert) lijkt dit iet of beter niet meer eten.

:: The Weetabix Food Company
                      Dat zijn toch die langwerpige dingen die makkelijk uit elkaar vallen?
                      Heb het leren eten in het buitenland, was het dagelijkse ontbijd van een aantal kiwi's. Moet zeggen dat het naar een aantal dagen de neus uitkomt (en dat bedoel ik een enkele keer helaas letterlijk) ik neem het niet meer.

Comment

Vond Weetabix heerlijk, maar ze zijn niet langwerpig. Denk dat jij het hebt over Kellogs all bran van 44% vezels. Ook goed te eten, maar beide zijn me niet clean genoeg.

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                          Vond Weetabix heerlijk, maar ze zijn niet langwerpig. Denk dat jij het hebt over Kellogs all bran van 44% vezels. Ook goed te eten, maar beide zijn me niet clean genoeg.
                          Ik dacht aan die dingen die circa 10cm lang zijn en 2cm breed. Ik zal wel het verkeerde voor me hebben. Zal het in ieder geval niet aanraden zoals blijkt!

Comment

weetabix

weetabix bestaat in verschillende vormen, dus ze kunnen wel langwerpig zijn want ik heb ze hier in mijn keukenkast staan.

Beter om havermout te nemen, maar 1x per week kan volgens mij geen kwaad.

Comment

De weetabix die ik maanden terug had waren zo droog als de pest. Moest veel drinken anders plakte het aan me gehemelte en droogde me mond op. Deed het daarom door me magere kwark bij het ontbijt. Ben er mee gekapt. Vind het een kut produkt.

Comment

ik doe altijd 0,4 liter melk in een schaal + brinta (totdat het dik word, niet meer drinkbaar) en zet het in de magnetron tot het lekker warm is en dan doe ik er 2 a 3 theelepels suiker bij.

Krijg ik weer dat suiker niet goed is etc.. maak me niet uit. Heb vanalles geprobeert (honing, zoetjes, appelstroop etc) maar vind het allemaal niet lekker. En lekker boeiend die paar scheppen suiker. In cola/sisi of wat dan ook zit ook loads of suiker in.

Zo is de brinta wel lekker
                                18 jaar, 85~87,5 kg @ 14 bf (1.92m)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X