maak je eigen proteinereep!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Posseltje View Post
    alles netjes gewogen
    ala chef dynobet
    massa was wel onttzetten plakkerig mss nog wat melk erbijmoeten doen. dacht dat hij aardig goed was maar het verdelen van de repen viel vies tegen eerste 4 ging nog wel toen gedacht fuck it plakkerige tyfus bende gewoon nog 6 proteine ballen gedraaid. in aluminumfolie gekwakt beetje verspreid en in de vriezer gelegd

recept smaakt wel lekker. oefening baart kuns denk ik. en ze moeten wat harder zijn.

graag jullie ervaringen en tips
    Als de massa na het kneden van de massa nog steeds plakkerig is, heb je teveel melk gebruikt. Ik gebruik altijd net genoeg melk zodat het wel nog 1 grote kneedbare blok wordt. maar niet zoveel, dat het plakkerig is. (dat vergt wat oefening).als je die hele grote blok hebt dan neem je steeds stukken van 80 gram. die zijn kneedbaar en vorm te geven, maar plakken niet.de bars leg je op een plaat/bord. choco eroverheen strijken (optioneel, maar wel erg lekker). de bars met plaat/bord in de koelkast zodat choco hard wordt. daarna alles inpakken in alu folie, en invriezen. ik leg er dan 2 in de koelkast, en als die op zijn, dan haal ik er 2 uit de vriezer en leg ze in de koelkast. Ik vind ze echt geniaal lekker. eet er zeker 2-3 per dag. Mijn collega vandaag op het werk vond dat het een beetje smaakte als een snicker. lekker met een groot glas melk samen.
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Ik krijg honger jongens bedankt maar, Reinier vond het niks xD hij kan ook helemaal niet koken/bakken xD
      Calisthenics / Street workout

Comment

ff over die reep, hoeft nie persé choco whey... ik heb m met vanille gemaakt en dat is erg lekker.

Comment

ze smaken idd naar snicker

Comment

Volgende week choco whey binnen dan maar eens proberen.

Die browies he, whey verhitten is toch eiwitten kille....?
            Mind is everything.

Comment

Big T op DBB zegt iig van niet. Moet je het topic daar even opzoeken, daar legt ie het helemaal uit.

Maar trust me, echt niet te eten

Comment

Hier het topic: proteine brownie
                "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

hmm teveel melk oke :P dan is het echt meetwerk hbe echt kleine scheutjes toegevoegd

anyways ijsblok niet zeuren zelf durf je ze niet te maken
                  waag van de week nog wel poging en dan met choco topping deze waren niet zo lekker ook.

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                    Hier het topic: proteine brownie
                    ok duidelijk
                    Mind is everything.

Comment

iedereen vindt die van mij lekker trouwens: broertje, schoonzus, vrouw etc

De meest gehoorde reactie: lekker, snickers!

Ik laat ze wel in de vriezer trouwens, ik vind ze ijskoud het lekkerst. Volgende keer doe ik ze in van die rubbervormen

Comment

Die brownies zijn master!
                        snel, veel eiwitten, en lkkr
                        Mind is everything.

Comment

gisteravond volgens het recept van dynobet gemaakt.
                          ik zou er standaard 160ml melk bijdoen.

t was niet echt een succes. kreeg ze niet in een goede vorm en het plakt enorm. ik ben ook geen held in de keuken dus zal ermee te maken hebben.
                          vind het niet zo lekker dat ik zeg 'ik doe het nog een x' en het past ook niet echt in mijn cutschema.

Comment

deze ga ik ook zeker make.ziet er goed iut

thx voor het poste

Comment

hey, goed filmpje ga ik binnenkort ook maar proberen.

Comment

ik ook lijkt een beetje op brood !! bedankt voor de tip
                                Geschiedenis herhaalt zich, sehr stolz!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X