Originally posted by cihad42
View Post
Calve mayonaise
Collapse
X
-
Originally posted by beat-boxer View PostVriend... Je moet alleen op rustdagen wat minder koolhydraten nemen en je vetten meer omhoog gooien. Je hebt nog veel te leren. dus probeer die kuren uit je hoofd te halen. lees de stickies goed door.
en ik zei alleen dat ik die vetten vergat van 1gr per kg tijdens trainingsdagen.
rustdagen heb ik altijd op 120gr ongeveer.
ik zit nu al 2 jaar op fitness maar 1jaar ongeveer sirieus, ik hoop binnen 2 jaar echt te beginnen met kuren, ik zie resultaten die heel traag opkomen.
maar het is nu nog te vroeg om erover te praten, kijken wat 2 jaar te bieden heeft voor mij.
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View Postindd cihad..beat boxer wou het ook toen hij in het begin kwam. En is er ook vanaf gestapt.Never send a boy to do a mans job!
Comment
-
Originally posted by beat-boxer View PostIk wou het niet doen. maar ik werd teveel overgehaald dat ik niet meer wist wat ik moest doen. drm kwam ik op bodynet voor raad. naturel is het beste.Ik had een vraagje. ik wil binnenkort een winstrol kuurtje gaan nemen. Ik train al een 2 jaar. waarvan 1 jaar ik alleen thuis heb getrained (veel push ups, sit ups, losse dumbell curls) en waarvan ik 1 jaar serieus op de sportschool train. waarvan ik ook 5 jaar lang aan intensief wedstrijd zwemmen doe. ik ben al langer bekend op dit forum. ik heb van alles en nog wat lezen. en ik dacht dat het tijd was om een kuurtje van 6 weken te gaan volgen. het werd me geadviseerd. ik doe mijn best om zoveel mogelijk naturel te trainen. van buiten zie ik er wel 21 jaar oud uit. maar van binnen ik 17. ik denk dat ik me groeipunt heb bereikt. ben 1,85. 80kg. ik volg langer dan een jaar een goede voedingschema.Ik train volgens schema. sommige mensen dachten zelfs dat ik aan de anabolen zat. maar dat was niet het geval. ik voel me lekker in me vel. en waar ik mee bezig ben. ik doe het allemaal met liefde. maar zat er aan te denken om een licht kuurtje te gaan volgen. Ik hoop dat ik jullie genoeg info heb gegeven en dat jullie mij helpen. bedankt voor jullie hulp en tijd
Comment
-
ik begrijp het, ik ben momenteel 73kilo en wat vet verloren denk ik, maar 13% bf zie je bij mijn lichaam als 18% dat ik ook echt foktop. maarjah dat wordt ook cutten tot 8% ongeveer.
wat ik totaal niet snap ik ik heb op mijn bovenlichaam niet zoveel vet alleen zwembandje. had ik levenslang al last van, vroeger was ik ook 85kg met hoge BF een dikzak dus, zou dat invloed kunnen hebben? of met hormonen ofzo?
ennehh betreft over kuren, jullie hebben mij beetje motivatie gezorgd dus, voorlopig zet ik kuren ff uit mijn hoofd. ik hoop dat ik binnen dit jaar 82kg kan behalen met lage bodyfat.
thx.
Comment
-
Originally posted by cihad42 View Postik begrijp het, ik ben momenteel 73kilo en wat vet verloren denk ik, maar 13% bf zie je bij mijn lichaam als 18% dat ik ook echt foktop. maarjah dat wordt ook cutten tot 8% ongeveer.
wat ik totaal niet snap ik ik heb op mijn bovenlichaam niet zoveel vet alleen zwembandje. had ik levenslang al last van, vroeger was ik ook 85kg met hoge BF een dikzak dus, zou dat invloed kunnen hebben? of met hormonen ofzo?
ennehh betreft over kuren, jullie hebben mij beetje motivatie gezorgd dus, voorlopig zet ik kuren ff uit mijn hoofd. ik hoop dat ik binnen dit jaar 82kg kan behalen met lage bodyfat.
thx.Never send a boy to do a mans job!
Comment
-
Iedere beginner hoort verhalen over A.S. en is gelijk razend enthousiast er over.
Zonder bij na te denken wat de nadelen zijn en dat je het goed wil doen echt moet weten wat je doet.
Je zal zien als je strict aan je voeding en training houd hoe ver je ken komen gewoon naturel.
En natuurlijk veel inleren over BB en niet zomaar als geloven wat je hoort.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment