Efedra mag weer in de states (en te bestellen)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Efedra mag weer in de states (en te bestellen)

En de eerste producten zijn alweer gewoon te bestellen. Voorbeeld:

Hi-Tech Lipodrene

Er staat van dit goedje nu een potje thuis. Al laat ik hem ws liggen. (voor Druifje)

Als er efedra in zou zitten, dan kunnen ze die andere bestanddelen er uit laten. Die moet je wel betalen, maar die werken voor geen ene meter.

Comment

Originally posted by Fanatic View Post
      Als er efedra in zou zitten, dan kunnen ze die andere bestanddelen er uit laten. Die moet je wel betalen, maar die werken voor geen ene meter.
      Die ingredienten lijken niet te kloppen. (edit: zie nu dat er twee verschillenden zijn)

Hier de juist incl de efedra

Hi-Tech Pharm. Lipodrene with Ephedra, 100 tabs

edit: dit is die van 1fast400

Hi-Tech Lipodrene

Comment

Het spijt me voor je maar 25mg ephedra zet geen zoden aan de dijk, die ephedra zit hoofdzakelijk in de genoemde ingrediënten als efedrine. Ephedra is verboden en blijft verboden, maar men blijft zoeken naar vervangers. Zet op je product dat er ephedra inzit en het verkoopt, tenslotte kan niet iedereen weten hoe het in elkaar zit.

Comment

Zou dit betekenen dat de oude stackers 3 of 4?? weer gemaakt gaan worden?
          Who's the Chef

Comment

Het spijt me voor je maar 25mg ephedra zet geen zoden aan de dijk, die ephedra zit hoofdzakelijk in de genoemde ingrediënten als efedrine. Ephedra is verboden en blijft verboden, maar men blijft zoeken naar vervangers. Zet op je product dat er ephedra inzit en het verkoopt, tenslotte kan niet iedereen weten hoe het in elkaar zit.
            ehh nog eens, waar heb je het over? Er zit efedra in, vervolgens zeg je dat het geen zoden aan de dijk zet en daarna weer dat het er niet in kan zitten.....

Ik heb onder de toonbank een tijd geleden het laatste potje mee gekregen incl efedra en daar zat ook 25mg in. En reken maar dat ik dat merkte. Maar ik neem er morgen wel eentje om te testen

@ Been: zou mooi zijn

fuck! Dit was Kevf

Comment

Originally posted by druifje View Post
              ehh nog eens, waar heb je het over? Er zit efedra in, vervolgens zeg je dat het geen zoden aan de dijk zet en daarna weer dat het er niet in kan zitten.....

Ik heb onder de toonbank een tijd geleden het laatste potje mee gekregen incl efedra en daar zat ook 25mg in. En reken maar dat ik dat merkte. Maar ik neem er morgen wel eentje om te testen

@ Been: zou mooi zijn

fuck! Dit was Kevf
              Soms is het moeilijk om iets te kunnen begrijpen, wat voor een ander geen punt hoeft te zijn. Kevf post het verkeerde product, krijgt daar een reactie op en ziet dat hij het verkeerde product heeft gepost. Daarna post hij een ander product en wederom ontvangt hij een reactie. Dan is er een lieftallige dame die het niet allemaal goed gelezen heeft, die vraagt onnodig waar de reactie over gaat. Deze lieftallige dame gebruikt een product dat onder de toonbank vandaan komt, maar daar gaat het niet over. Het gaat over dat efedra weer verkrijgbaar is volgens Kevf en dat is NIET WAAR. Als je een heel klein beetje verstand van supplementen hebt, en je leest wat er in het Hi-Tech Pharm. Lipodrene with Ephedra zit dan zie je dat er onnodige stoffen inzitten. Immers om af te vallen WAS het product Ephedra voldoende in combinatie met wilgenbast of paracetamol en caffeïne. Weet je lieftallige dame waarom je er zo goed op gaat, omdat je prachtige lichaam niet is vervuild is met vleesresten je bent immers vegetarisch. Ieder supplement dat jij inneemt hoeft niet eerst door die halfverteerde vlees resten heen. Daarom reageer jij al op 25mg pseudo efedrine, maar neem maar van mij aan EFEDRA is verboden en blijft verboden. Dus als er stackers op de markt komen of er al zijn, dan zit het er niet in. Alleen in de gebruikte grondstoffen komt pseudo efedrine voor, maar wordt omschreven als efedra.

Comment

Mooi betoog met een probleempje. De reactie waar je op reageerde was van Kevf, niet van Druifje. En Kevf is geen vegetariër hoor.
                Heb geen idee of wat je zegt waar is, maar deze keer gok ik het erop.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Als kevf post op druifje en druifje post op kevf, dan wordt het wel héél onoverzichtelijk. Maar dan moet kevf de complimenten over druifje maar overbrengen aan druifje. Of druifje brengt het over aan kevf, kijk ook eens onder dagelijkse voeding of kevf wel of géén vegetariër is.

Comment

Als kevf post op druifje en druifje post op kevf, dan wordt het wel héél onoverzichtelijk. Maar dan moet kevf de complimenten over druifje maar overbrengen aan druifje. Of druifje brengt het over aan kevf, kijk ook eens onder dagelijkse voeding of kevf wel of géén vegetariër is.
                    Kevf edit altijd z ijn eigen naam onder de posts van druifje als hij van haar computer gebruik maakt. maak je niet druk man.
                    Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                      Kevf edit altijd z ijn eigen naam onder de posts van druifje als hij van haar computer gebruik maakt. maak je niet druk man.
                      Ik maak mij niet druk kerel, jij.

Comment

Wat jij wilt.."bodyfood"
                        Geniet, en drink met maten!

Comment

Bodyfood kaapt weer eens een topic.....zucht

No offence, maar op dit forum gedraag je je op zijn zachtst gezegd vreemd. Is het de leeftijd waardoor je niet in staat bent om je helder uit te drukken via het medium internet of ben je in het dagelijks leven ook zo wispelturig, vaag en denigrerend als het maar kan?

Wel zonde want je beschikt verder best wel over aardig wat voedings/supp-kennis. Al zou je nooit toegeven als je eens een keer ongelijk hebt of open staan voor een ander zijn mening.

Genoeg of-topic. Vanochtend na het ontbijt één genomen en het was geen stack II maar heerlijk genoten van de tintels en training

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                            Wat jij wilt.."bodyfood"
                            FANATIC IS DE NAAM.

Comment

Ontopic: Is het nou weer terug of niet? Of is het een namaak van ephedra?
                              Het wordt weer zomer

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X