Efedra mag weer in de states (en te bestellen)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ze zijn van het merk sleepzzz ze bevatten 0,1 mg je hebt ook een sterkere variant die is ook gewoon te koop en bevat 0,3 mg per tablet.

Comment

Originally posted by Tjaaaa View Post
      Ja dat zie je goed

Oké, wat is de meerwaarde van melatonine in tablet vorm tegenover een zonnebankje dan?

Comment

Als je elke dag gaat zonnebanken heb je over 3 jaar geen levende huidcel meer op je lichaam zitten.

Comment

Nee mijn schoonzusje doet dat ook dagelijks en nog lang achter mekaar ook. Ze heeft nu zo vaak gezonnebankt dat haar huid op haar 32e zo droog en rimpelig is geworden als papier mache.
          Ohhh en ik moet uiteraard niet vergeten te vermelden dat ze rookt als een keter (meer dan 50 sigaretten per dag)
          Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by Liquidfire- View Post
            Oké, wat is de meerwaarde van melatonine in tablet vorm tegenover een zonnebankje dan?

Zal het niet weten jongen, ben geen exprert en gebruik het zelf alleen voor het slapen

Comment

Originally posted by quibus View Post
              Ze zijn van het merk sleepzzz ze bevatten 0,1 mg je hebt ook een sterkere variant die is ook gewoon te koop en bevat 0,3 mg per tablet.
              Dat is de legale versie ja, op doktersrecept kan je pillen van 3 mg en 5 mg krijgen.

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                Nee mijn schoonzusje doet dat ook dagelijks en nog lang achter mekaar ook. Ze heeft nu zo vaak gezonnebankt dat haar huid op haar 32e zo droog en rimpelig is geworden als papier mache.
                Ohhh en ik moet uiteraard niet vergeten te vermelden dat ze rookt als een keter (meer dan 50 sigaretten per dag)
                Denk dat de oorzaak hoofdzakelijk het roken is..

Comment

Denk dat de oorzaak hoofdzakelijk het roken is..
                  Roken is ook zeker slecht maar ik heb laatst een filmpje gezien met mensen die regelmatig onder de zonnebank lagen en toen lieten ze een soort rontgenfotos maken van hun kop en je zag gewoon dat er kankercellen aan het ontwikkelen waren.
                  Ik heb een zonnebank op de zolder staan maar gebruik dat ding dus echt niet meer.

Comment

Roken is ook zeker slecht maar ik heb laatst een filmpje gezien met mensen die regelmatig onder de zonnebank lagen en toen lieten ze een soort rontgenfotos maken van hun kop en je zag gewoon dat er kankercellen aan het ontwikkelen waren.
                    Ik heb een zonnebank op de zolder staan maar gebruik dat ding dus echt niet meer.
                    Dat zet je inderdaad wel aan het denken.. En wat verstaan hun onder regelmatig? Zou toch bijna een zonnebankfobie krijgen als ik dat zo hoor.

Comment

Dat zet je inderdaad wel aan het denken.. En wat verstaan hun onder regelmatig? Zou toch bijna een zonnebankfobie krijgen als ik dat zo hoor.
                      Ik geloof dat 8x per jaar de max is maar voor mij is 0 de max,

ps zonnebank kopen ik heb er nog een over.

Comment

Ik geloof dat 8x per jaar de max is maar voor mij is 0 de max,

ps zonnebank kopen ik heb er nog een over.
                        Ik zit gelukkig nog niet aan die 8 keer en nee dankje, niet zo gezond voor me

Comment

ik heb laatst een filmpje gezien met mensen die regelmatig onder de zonnebank lagen en toen lieten ze een soort rontgenfotos maken van hun kop en je zag gewoon dat er kankercellen aan het ontwikkelen waren.
                          Was dat ergens op een site? Linkje?
                          Life's what you make it!

Comment

Zal het niet weten jongen, ben geen exprert en gebruik het zelf alleen voor het slapen

Handig ^^.

Op de mensen hierboven, je kan ook gewoon een UV lamp aanschaffen, dan heb je geen zonnebank stralen maar alleen de goede straling =).

Die philips wake-up lights etc.

Comment

Heb een philips wakeuplight sinds mijn verjaardag, maar is geen uvlamp hoor.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by sis View Post
                                Was dat ergens op een site? Linkje?
                                Ja nu ga je vast lachen maar ik heb dat bij dr. Oz gezien bij oprah,
                                mijn vrouw kijkt dat altijd en als dr. oz er is kijk ik vaak mee is soms erg interresant.
                                Ik ga effe kijken of ik het ergens op youtube kan vinden.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X