Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Dat is dus ook dezelfde ephedra die nogsteeds verboden is in nederland?
Beetje confused, omdat er tegenwoordig zoveel beweerd wordt met allerlij stackers met zogenaamd dezelfde werking als ephedra, kan nog niet helemaal geloven dat dit dezelfde is dan die in april 2004 verboden werd hier.
@kevf......hier krijg je ook tintels van tijdens je training, Niacin-500 mg pak twee tabletten voor je training met twee grote glazen water. Kan je kopen bij de drogist of reformhuis. Ik zou het op prijs stellen als je antwoorden geeft waarover het gaat. Wij zitten hier dacht ik niet op een roddelforum, waar verdachtmakingen eerder normaal dan abnormaal zijn. Als je een echte kerel bent, dan kun je de op en/of aanmerkingen, beledigingen enz: zenden aan [email protected] dan kan diegene ook een reactie geven, als hij daar behoefte aan heeft. Alvast bedankt voor de sportieve medewerking Fanatic, orthomoleculair voedingsdeskundige en sporter.
@kevf......hier krijg je ook tintels van tijdens je training, Niacin-500 mg pak twee tabletten voor je training met twee grote glazen water. Kan je kopen bij de drogist of reformhuis. Ik zou het op prijs stellen als je antwoorden geeft waarover het gaat. Wij zitten hier dacht ik niet op een roddelforum, waar verdachtmakingen eerder normaal dan abnormaal zijn. Als je een echte kerel bent, dan kun je de op en/of aanmerkingen, beledigingen enz: zenden aan [email protected] dan kan diegene ook een reactie geven, als hij daar behoefte aan heeft. Alvast bedankt voor de sportieve medewerking Fanatic, orthomoleculair voedingsdeskundige en sporter.
Het is het soort replies wat je 'verdacht' maken. Maar ik laat het verder rusten, ben tenlotte geen mod
toch maar even bemoeien met deze topic gezien het board daarom vraagt.
Goede morgen forum leden.
Efedra, waarom de fascinatie voor efedra producten als je dealer, gewoon pure ephedrine kan leveren of clen. Zoek je een goede 'fatburner' dan is het tijd om te kijken naar de nieuwe generatie - AMP, Svelta, Oxygeno, Superloss Stackers.
Het spijt me voor je maar 25mg ephedra zet geen zoden aan de dijk, die ephedra zit hoofdzakelijk in de genoemde ingrediënten als efedrine. Ephedra is verboden en blijft verboden, maar men blijft zoeken naar vervangers. Zet op je product dat er ephedra inzit en het verkoopt, tenslotte kan niet iedereen weten hoe het in elkaar zit.
Yohimbe was toch ook effectief, en is nu toch ook verboden of ben ik nu gek?
Yohimbe was toch ook effectief, en is nu toch ook verboden of ben ik nu gek?
Klopt ook Yohimbe is verboden en Melatonine en DHEA, al deze goede producten zijn een concurrentie voor de pharma industrie. En wat in concurrentie is haalt de regering van de markt. Nu staat Glucosamine Sulfaat 2KCL op de nominatie
Klopt ook Yohimbe is verboden en Melatonine en DHEA, al deze goede producten zijn een concurrentie voor de pharma industrie. En wat in concurrentie is haalt de regering van de markt. Nu staat Glucosamine Sulfaat 2KCL op de nominatie
Denk je dat die pillen door de duane heen komen?
Lijkt mij wel interessant in de toekomst, als ik de laatste % eraf wil halen
Ik wist niet dat de wettelijke dosis is omlaaggeschroefd nee. Kende ze alleen in de 0,05mg variant. Nochtans zei jij toch echt dat ze verboden waren. Vandaar dat ik zei dat ik ze nog zat staan. Daarnaast snap ik niet waar je heen wilt, wil je nou aantonen dat ik niet alles weet of wil je een nuttige bijdrage leveren aan het forum?
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Comment