Efedra mag weer in de states (en te bestellen)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

check de link uit mijn 2e reply. Staat gewoon: efedra

ook op het potje.

Comment

Dat is dus ook dezelfde ephedra die nogsteeds verboden is in nederland?

Beetje confused, omdat er tegenwoordig zoveel beweerd wordt met allerlij stackers met zogenaamd dezelfde werking als ephedra, kan nog niet helemaal geloven dat dit dezelfde is dan die in april 2004 verboden werd hier.
      Last edited by bbMike; 16-03-2008, 16:42.
      Het wordt weer zomer

Comment

Originally posted by bbMike View Post
        Dat is dus ook dezelfde ephedra die nogsteeds verboden is in nederland?
        Welke andere is er nog meer dan

Ik heb Lipodrene hier in huis en Hyperdrive (hyperdrive heeft btw geen efedra)

Beide werken. Al is Hyperdrive wel heel erg heftig.

Morgen zal ik de moeite nemen om van beide eens wat neer te pennen.
        Last edited by ijzer; 16-03-2008, 16:46.

Comment

Originally posted by Kevf View Post
          Welke andere is er nog meer dan

Ik heb Lipodrene hier in huis en Hyperdrive (hyperdrive heeft btw geen efedra)

Beide werken. Al is Hyperdrive wel heel erg heftig.

Morgen zal ik de moeite nemen om van beide eens wat neer te pennen.

Klinkt interessant! Zal eens naar wat meer informatie gaan zoeken op die site, wie weet heb ik het binnekort ook in huis
          Het wordt weer zomer

Comment

@kevf......hier krijg je ook tintels van tijdens je training, Niacin-500 mg pak twee tabletten voor je training met twee grote glazen water. Kan je kopen bij de drogist of reformhuis. Ik zou het op prijs stellen als je antwoorden geeft waarover het gaat. Wij zitten hier dacht ik niet op een roddelforum, waar verdachtmakingen eerder normaal dan abnormaal zijn. Als je een echte kerel bent, dan kun je de op en/of aanmerkingen, beledigingen enz: zenden aan [email protected] dan kan diegene ook een reactie geven, als hij daar behoefte aan heeft. Alvast bedankt voor de sportieve medewerking Fanatic, orthomoleculair voedingsdeskundige en sporter.

Comment

Originally posted by Fanatic View Post
              @kevf......hier krijg je ook tintels van tijdens je training, Niacin-500 mg pak twee tabletten voor je training met twee grote glazen water. Kan je kopen bij de drogist of reformhuis. Ik zou het op prijs stellen als je antwoorden geeft waarover het gaat. Wij zitten hier dacht ik niet op een roddelforum, waar verdachtmakingen eerder normaal dan abnormaal zijn. Als je een echte kerel bent, dan kun je de op en/of aanmerkingen, beledigingen enz: zenden aan [email protected] dan kan diegene ook een reactie geven, als hij daar behoefte aan heeft. Alvast bedankt voor de sportieve medewerking Fanatic, orthomoleculair voedingsdeskundige en sporter.
              Het is het soort replies wat je 'verdacht' maken. Maar ik laat het verder rusten, ben tenlotte geen mod

Wat gaat niacin voor me doen dan?

Comment

toch maar even bemoeien met deze topic gezien het board daarom vraagt.
                Goede morgen forum leden.

Efedra, waarom de fascinatie voor efedra producten als je dealer, gewoon pure ephedrine kan leveren of clen. Zoek je een goede 'fatburner' dan is het tijd om te kijken naar de nieuwe generatie - AMP, Svelta, Oxygeno, Superloss Stackers.

Waarom blijven leven in 2006 ?

Comment

Het spijt me voor je maar 25mg ephedra zet geen zoden aan de dijk, die ephedra zit hoofdzakelijk in de genoemde ingrediënten als efedrine. Ephedra is verboden en blijft verboden, maar men blijft zoeken naar vervangers. Zet op je product dat er ephedra inzit en het verkoopt, tenslotte kan niet iedereen weten hoe het in elkaar zit.
                  Yohimbe was toch ook effectief, en is nu toch ook verboden of ben ik nu gek?

Comment

Originally posted by Liquidfire- View Post
                    Yohimbe was toch ook effectief, en is nu toch ook verboden of ben ik nu gek?
                    Klopt ook Yohimbe is verboden en Melatonine en DHEA, al deze goede producten zijn een concurrentie voor de pharma industrie. En wat in concurrentie is haalt de regering van de markt. Nu staat Glucosamine Sulfaat 2KCL op de nominatie

Comment

Melatonine zie ik toch echt nog in de supermarkt liggen... Als ze glucosamine sulfaat 2KCL in de ban doen zijn ze echt geschift.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Klopt ook Yohimbe is verboden en Melatonine en DHEA, al deze goede producten zijn een concurrentie voor de pharma industrie. En wat in concurrentie is haalt de regering van de markt. Nu staat Glucosamine Sulfaat 2KCL op de nominatie

Denk je dat die pillen door de duane heen komen?

Lijkt mij wel interessant in de toekomst, als ik de laatste % eraf wil halen

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                          Melatonine zie ik toch echt nog in de supermarkt liggen... Als ze glucosamine sulfaat 2KCL in de ban doen zijn ze echt geschift.
                          Melatonine bevatte voorheen 3 mg per tablet, nu is dat 0.05 mg dus je moet heel wat tabletjes innemen om aan die 3 mg te kunnen komen.

Comment

Originally posted by Liquidfire- View Post
                            Denk je dat die pillen door de duane heen komen?

Lijkt mij wel interessant in de toekomst, als ik de laatste % eraf wil halen
                            Bij mij iig wel!

Probeer het te bestellen via e-bay. Dan wordt het nl vaak als gift verstuurd.

@ Fanatic: dat van die 0,05mg is al jaren zo. Ik nam er dan ook 10-15 per dag.

Comment

Jij weet het ook, maar GeneralIx wist het niet.

Comment

Jij weet het ook, maar GeneralIx wist het niet.
                                Ik wist niet dat de wettelijke dosis is omlaaggeschroefd nee. Kende ze alleen in de 0,05mg variant. Nochtans zei jij toch echt dat ze verboden waren. Vandaar dat ik zei dat ik ze nog zat staan. Daarnaast snap ik niet waar je heen wilt, wil je nou aantonen dat ik niet alles weet of wil je een nuttige bijdrage leveren aan het forum?
                                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X