Efedra mag weer in de states (en te bestellen)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Amerika mag het trouwens gek genoeg wel. Importeren is dus een optie.

Comment

Originally posted by Kevf View Post
      Amerika mag het trouwens gek genoeg wel. Importeren is dus een optie.
      En dat mag dus weer niet, in Europa is het verboden om Melatonine van 3 mg op de markt te brengen. Uitsluitend verkrijgbaar in deze dosering op recept.@ GeneralIx vertel jij mij maar waar ik heen moet, wat zou ik moeten aantonen ik probeer een positieve bijdrage te leveren. En ik krijg alleen maar negatieve berichten terug. Wist je dat je van elkaar kan leren, of is dat hier niet van toepassing.

Comment

Melatonine is toch het slaap hormoon, in principe als je genoeg zonnebankt/licht krijgt.

En je biologische klok is niet van slag, dan zou je eigen lichaam dit toch genoeg moeten aanmaken?

Comment

@ Fanatic
          Val nou steeds niet iedereen zo aan als je een keer kritiek krijgt.
          Reageer er nou eens positief op. Je bent zeer zeker niet alwetend. Wij overigens ook niet.
          Geniet, en drink met maten!

Comment

Ik slik dagelijks 6 mg melatonine op doktersrecept. De melatonine die je vindt in de supermarkt of drogist is weggegooit geld, vanwege de lage dosering.

Comment

Originally posted by Liquidfire- View Post
              Melatonine is toch het slaap hormoon, in principe als je genoeg zonnebankt/licht krijgt.

En je biologische klok is niet van slag, dan zou je eigen lichaam dit toch genoeg moeten aanmaken?
              Is inderdaad een lichaamseigen stof om je slaap te komen.

Comment

even terugkomen op de topic.. ga je ook loggen met betrekking tot hyperdrive en lipodrene? lijkt me wel interessant

Comment

Originally posted by Tjaaaa View Post
                  Is inderdaad een lichaamseigen stof om je slaap te komen.

Mijn vraag was niet helemaal duidelijk denk ik.
                  Als melatonine een lichaamseigen stof is, dan zou het lichaam in principe met genoeg zonlicht het toch zelf in grote getalen moeten kunnen aanmaken?

Of zie ik iets over het hoofd?

Comment

Ik kop melatonine omdat ik in de ploegendienst zit ik koop sinds kort nieuwe die bij alle drogisten te koop zijn 500pilletjes voor nog geen 10 euro ben nu niet thuis maar zal het merk later wel effe posten.

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                      @ Fanatic
                      Val nou steeds niet iedereen zo aan als je een keer kritiek krijgt.
                      Reageer er nou eens positief op. Je bent zeer zeker niet alwetend. Wij overigens ook niet.
                      Graag zinnige reacties omtrent het onderwerp. Dank U!!

Comment

Originally posted by Fanatic View Post
                        @GeneralIx
                        Vertel jij mij maar waar ik heen moet, wat zou ik moeten aantonen ik probeer een positieve bijdrage te leveren. En ik krijg alleen maar negatieve berichten terug. Wist je dat je van elkaar kan leren, of is dat hier niet van toepassing.
                        Ik snap niet waarom je probeert te benadrukken dat ik het niet wist. Zie daar het nut niet van in, maar welllicht kun je me daar bij helpen.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                          Ik wist niet dat de wettelijke dosis is omlaaggeschroefd nee. Kende ze alleen in de 0,05mg variant. Nochtans zei jij toch echt dat ze verboden waren. Vandaar dat ik zei dat ik ze nog zat staan. Daarnaast snap ik niet waar je heen wilt, wil je nou aantonen dat ik niet alles weet of wil je een nuttige bijdrage leveren aan het forum?
                          Ik kende eerst de 3 mg variant, later is de 0.05 mg variant ervoor in de plaats gekomen. Het berust dus op een misverstand, het is niet mijn bedoeling om als betweter over te komen. Maar om mijn kennis te delen met diegene die daar voor open staan. Ik sta ook open voor kennis van anderen, maar dan graag opbouwend, negatievelingen lopen er hier al genoeg rond.

Comment

Originally posted by Liquidfire- View Post
                            Mijn vraag was niet helemaal duidelijk denk ik.
                            Als melatonine een lichaamseigen stof is, dan zou het lichaam in principe met genoeg zonlicht het toch zelf in grote getalen moeten kunnen aanmaken?

Of zie ik iets over het hoofd?
                            Ja dat zie je goed

Comment

Originally posted by Fanatic View Post
                              Ik kende eerst de 3 mg variant, later is de 0.05 mg variant ervoor in de plaats gekomen. Het berust dus op een misverstand, het is niet mijn bedoeling om als betweter over te komen. Maar om mijn kennis te delen met diegene die daar voor open staan. Ik sta ook open voor kennis van anderen, maar dan graag opbouwend, negatievelingen lopen er hier al genoeg rond.
                              Fair enough.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Een jongen hier op de sportschool verkoopt oude stackers (gesealed potje).. Neem ze nooit, wordt er aggresief en chag van.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X