Welke supplementen gebruiken jullie en waarom?
Welke supplementen gebruik je en waarom?
Collapse
X
-
Op het moment gebruik ik:
Eiwit mix ter aanvulling op een maaltijd wanneer deze gebrekkig is qua... eiwit(verrassend). Tevens gebruik ik het momenteel ook na training en s'ochtend omdat mn whey op is en deze mix toch ook voor een deel uit whey bestaat.
Visolie capsules omdat ik te weinig vis eet.
Vitamines ter aanvulling op vitamines uit voeding.
Ik boek momenteel goede resultaten. Wanneer dit stagneert komt er iig creatine bij.Last edited by Heineken; 06-01-2008, 19:58.Becoming a human juggernaut!!!
-
Gainer:mammoth 2500 choco
Whey:whey maxx van pvl vanilla
creatine:green bulge van controlled labs
bad ass mass + jungle warfare van alri
de rest horen niet echt bij de supplementen...
en verder eten eten en etenpain is temporary pride is forever
Comment
-
@ the raven
Kijk uit met die jungle warfare, zit geloof ik dianabol in. Stond in een artikeltje op ergogenics.
@ topic
Ik gebruik alleen wei voor snel herstel en syntha6 om 's avonds ook een eiwitshake te kunnen pakken is als het nodig is. Wellicht binnenkort ook rpm om wat harder door de sportschool te gaan.Last edited by GeneralIx; 08-01-2008, 07:10."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
whaha welke niet
eiwit proteine WAAROM om spier herstel. (eigen gemaakt van mijn trainer)
creatine WAAROM om sneller te groeien. (interactive)
bsn no-explode WAAROM betere pomp. (bsn)
aminozuren WAAROM herstel spieren. (mdy)
de erst valt niet onder suplementen :P
greetzzzone goal: power and mass
Comment
-
Ik gebruik whey 2 go van MDY en NO Excuses creatine van MDY voor de spiergroei en het herstel. Na de training neem ik Amino-Explode vloeibare aminuzuren van MDY.
Verder alleen Centrum performance hooggedoseerde multivitamines om eventuele tekorten te compenseren. De rest moet uit de voeding komen.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostIk gebruik whey 2 go van MDY en NO Excuses creatine van MDY voor de spiergroei en het herstel. Na de training neem ik Amino-Explode vloeibare aminuzuren van MDY.
Verder alleen Centrum performance hooggedoseerde multivitamines om eventuele tekorten te compenseren. De rest moet uit de voeding komen.
Gebruik dezelfde whey als jou ben zeer tevreden.. heb ook no excuses binnen sinds vorige week.. ben jij er tevreden over?
Comment
-
Originally posted by Tjaaaa View PostGebruik dezelfde whey als jou ben zeer tevreden.. heb ook no excuses binnen sinds vorige week.. ben jij er tevreden over?
Ik ben na 3 creatine kuurtjes verspreid over 1 jaar tijd 20% in kracht toegenomen en ik ben van 68 kg droge massa naar 74 kg droge massa gegaan! Prima resultaat denk ik zo!Geniet, en drink met maten!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment