Welke supplementen gebruik je en waarom?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

wat hij dus ook toegaf dat hij niet wist dat er in melk zetmeel zat.

Vergissen is menselijk hé, en als je dan nadien bereid bent je mening bij te stellen is vergissen zelfs een goede zaak

Comment

Originally posted by Spectral View Post
      wat hij dus ook toegaf dat hij niet wist dat er in melk zetmeel zat.

Vergissen is menselijk hé, en als je dan nadien bereid bent je mening bij te stellen is vergissen zelfs een goede zaak
      Een hele goede zaak zelfs, maar doe dat dan met alles.
      Onderzoek dan eerst voor dat je adviezen ga geven, aan anderen.

Comment

Ik denk dat de meeste niet eens weten dat er in melk zetmeel zit, staat namelijk niet op de verpakking.
        En Ergogenics is niet altijd de betrouwsbaarste in hun informatie, zover ga ik met Body Food mee, maar Generallix is geen draaikont, vind ik.

Maar ook op Body Food is wel wat aan te merken, Zo profileert hij zich wel als enige die kennis heeft van voeding en supplementen en dat ook wil laten blijken, want regelmatig. zie je opmerkingen langskomen zoals ik zit 25 jaar in het vak, of mail mij maar en ik geef je gratis advies, m.a.w. hier schrijven toch alleen maar mensen die niks ervan weten (zo vat ik het op no offense).
        Ik zit 20 jaar in de sport, met al hun facetten, loop er alleen niet mee te koop.

Maar men vergeet dat dit een forum is, waar goede discussies niet geschuwd hoeven te worden, maar dat het nergens voor nodig is om met een discussie net zolang door te gaan zodat de ander opgeeft of dat hij gelijk heeft gekregen, of dat een member waaronder ik commentaar gaat geven.

Grtz.

Comment

En dat is het leuke in die wereld. Zet een dozijn "experts" naast elkaar en ze hebben allemaal hun eigen visie op wat het beste is en werkt.

Comment

Originally posted by Castaway View Post
            Ik denk dat de meeste niet eens weten dat er in melk zetmeel zit, staat namelijk niet op de verpakking.
            En Ergogenics is niet altijd de betrouwsbaarste in hun informatie, zover ga ik met Body Food mee, maar Generallix is geen draaikont, vind ik.
            Je mening wordt gerespecteerd.

Maar ook op Body Food is wel wat aan te merken, Zo profileert hij zich wel als enige die kennis heeft van voeding en supplementen en dat ook wil laten blijken, want regelmatig. zie je opmerkingen langskomen zoals ik zit 25 jaar in het vak, of mail mij maar en ik geef je gratis advies, m.a.w. hier schrijven toch alleen maar mensen die niks ervan weten (zo vat ik het op no offense).
            Ik zit 20 jaar in de sport, met al hun facetten, loop er alleen niet mee te koop. Zijn er dan ook anderen die kunnen staven op 25 jaar ervaring, in voedingssupplementen. Ik vind het knap dat ook jij weet wat ik zou kunnen gaan denken. Als jij al 20 jaar in de sport zit en je kunt advies geven aan anderen, dan loop je daar niet mee te koop, maar kun je anderen helpen.

Maar men vergeet dat dit een forum is, waar goede discussies niet geschuwd hoeven te worden, maar dat het nergens voor nodig is om met een discussie net zolang door te gaan zodat de ander opgeeft of dat hij gelijk heeft gekregen, of dat een member waaronder ik commentaar gaat geven.
            Bij sommige mensen duurt de ene discussie langer, dan bij een andere. Ik hoef niet het laatste woord te hebben, maar je krijgt altijd een antwoord van mij. Castaway het is mij al een paar keer opgevallen, als er een discussie wat langer doorgaat dan anders. Dat jij er dan even tussenkomt commentaar geeft en dat o.a GeneralIX meteen stopt.

Gaappppppppp.
            Hebben jullie niks beters te doen dan dit hakke tak.
            Grtz.

Dan zijn we wel 50 permalinks verder.
            Het zou je sieren als je ook commentaar zou geven, dan alleen maar lezen en onnodig commentaar geeft op een discussie.
            Grtz.

Comment

Laatste reactie omdat ik het nu toch echt wel klaar vind. Ik leg alles helder uit, ik schuw geen discussie. Helaas echter komt het bij jou altijd neer op ervaring, ik hou het liever bij de wetenschap. Dat ergogenics een tussensite is maakt hem verder niet slechter dan bijvoorbeeld pubmed, het maakt hem wel incompleter.

Ik heb toegegeven dat ik niet wist dat in melk zetmeel zat (ga dit overigens nog eens proberen te testen), daarmee laat ik zien dat ik fouten kan maken en altijd wil leren.

Ik ben nog nooit een discussie gestopt omdat een andere member dan jij tegen me in ging. Ik ben discussies gestopt omdat ik de enige ben die zich volwassen genoeg gedraagt om een discussie af te kappen voordat de rest er last van gaat ondervinden, en omdat ik die persoonlijke aanvallen echt niet kan waarderen. Een discussie op de man spelen is altijd een zwaktebod.

Ik onderzoek altijd voordat ik adviezen geef, zoveel zelfs dat je een keer hebt gepost dat ik wat minder op ergogenics moet rondneuzen. Ik geef ook altijd aan volgens mij. Dit omdat ook onderzoeken fout kunnen zijn, de wetenschap is niet foutvrij. Lijkt me gewoon gezonde nuchterheid.

Castaway helpt waar hij vindt dat het nodig is. Dat lijkt me zijn goed recht.

Het micellar caseïne verhaal ging over een shake die ik voor het slapengaan aan zou bevelen. Dit omdat de persoon in kwestie vroeg om een shake. Jij raadde jouw shake aan, ik de caseïne. En niet om lullig te doen, maar als iemand vraagt om een geschikte shake ga ik hem geen kwark door de strot duwen, en ik vertel gewoon eerlijk waarom ik denk dat die caseïne shake beter is dan de jouwe. Daar mag je het mee oneens zijn, vind het echter geen aanleiding om maar te beweren dat iemand geen verstand van voedingssupplementen heeft.

Het John beton verhaal ging erover dat hij laat in de avond trainde. Vandaar de toevoeging van wei aan de kwark. Geen dingen uit hun verband trekken. De wei is voor zo snel mogelijk spierherstel, de kwark voor de rest van de nacht.

Dat mensen niet meer weten wat ze moeten geloven komt doordat je mensen aanvalt op wat ze beweren. Ik geef adviezen, onderbouw ze voor zover mogelijk. Jij valt en mensen en adviezen aan waardoor mensen geen idee meer hebben of iemand het vertrouwen waard is.

Nogmaals, dit is mijn laatste aandeel in deze discussie, verdere berichten zullen on topic zijn.
              Last edited by GeneralIx; 24-01-2008, 16:22.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

@ Body food

GeneralIx bezoekt niet slechts een site voor zijn informatie. Ik weet dat hij het hele net afstruint!
                Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                  Laatste reactie omdat ik het nu toch echt wel klaar vind. Ik leg alles helder uit, ik schuw geen discussie.
                  Nogmaals, dit is mijn laatste aandeel in deze discussie, verdere berichten zullen on topic zijn.

Helaas echter komt het bij jou altijd neer op ervaring, ik hou het liever bij de wetenschap. Dat ergogenics een tussensite is maakt hem verder niet slechter dan bijvoorbeeld pubmed, het maakt hem wel incompleter.
                  Ik heb het niet zo op wetenschap, papier is zo geduldig.
                  Ervaring en gebruik heeft meer waarde, in mijn ogen.

Ik heb toegegeven dat ik niet wist dat in melk zetmeel zat (ga dit overigens nog eens proberen te testen), daarmee laat ik zien dat ik fouten kan maken en altijd wil leren. Iedereen leert van zijn fouten, door schade en schande wordt je wijs.

Ik ben nog nooit een discussie gestopt omdat een andere member dan jij en dat is niet persoonlijk tegen me in ging. Ik ben discussies gestopt omdat ik de enige ben die zich volwassen genoeg gedraagt om een discussie af te kappen voordat de rest er last van gaat ondervinden, en omdat ik die persoonlijke aanvallen echt niet kan waarderen. Een discussie op de man spelen is altijd een zwaktebod.

Niemand heeft last van een discussie op een discussieforum, personen met
                  de opmerking van Gaappppppppp. Hebben jullie niks beters te doen dan dit hakke tak. Die weten niet wat een discussieforum inhoud en doen héél erg onvolwassen. Je mag het volgen c.q lezen het moet niet.

Permalink 54 op de discussie
                  Afvallen voor iedereen onder de Topic Afslanken.
                  Je hebt gelijk. Ik kap onmiddelijk met de discussie.

Ik val je niet persoonlijk aan, dan noem ik je wel bij je voor en achternaam.

Ik onderzoek altijd voordat ik adviezen geef, zoveel zelfs dat je een keer hebt gepost dat ik wat minder op ergogenics moet rondneuzen. Ik geef ook altijd aan volgens mij. Dit omdat ook onderzoeken fout kunnen zijn, de wetenschap is niet foutvrij. Lijkt me gewoon gezonde nuchterheid.
                  Je onderzoekt soms maar meestal niet, tot een ander aangeeft dat het niet klopt, zat caseïne ook niet in vlees.

Castaway helpt waar hij vindt dat het nodig is. Dat lijkt me zijn goed recht.
                  Hij kwam, Hij poste en Weg was Hij. Dat zijn van die stille genieters, daar heb ik niet zo'n hoge pet van op. Ik zit 20 jaar in de sport, met al hun facetten, loop er alleen niet mee te koop. Deze castaway heeft nog nooit gehoord van kennis overdracht?

Het micellar caseïne verhaal ging over een shake die ik voor het slapengaan aan zou bevelen. Dit omdat de persoon in kwestie vroeg om een shake. Jij raadde jouw shake aan, ik de caseïne. En niet om lullig te doen, maar als iemand vraagt om een geschikte shake ga ik hem geen kwark door de strot duwen, en ik vertel gewoon eerlijk waarom ik denk dat die caseïne shake beter is dan de jouwe. Daar mag je het mee oneens zijn, vind het echter geen aanleiding om maar te beweren dat iemand geen verstand van voedingssupplementen heeft.

Members kijk op Dagelijkse Voeding de Topic Eiwitten, hier staat het bewijs of je iemand er verstand van heeft of niet.

Het John beton verhaal ging erover dat hij laat in de avond trainde. Vandaar de toevoeging van wei aan de kwark. Geen dingen uit hun verband trekken. De wei is voor zo snel mogelijk spierherstel, de kwark voor de rest van de nacht.

Bron Dagelijkse Voeding "just an ordinary day..."
                  07:00 whey
                  07:30 4x geroosterd brood, pinda kaas, 4 ei-eiwitten
                  08:00 vitaminen (animal pak)
                  09:00 whey
                  09:30-10u30 TRAINEN
                  10:30 carbs + creatine + bcaa
                  11:00 whey
                  12:00 kip/vis/rund/paard, rijst, verschillende groenten
                  15:00 whey + snack (cashewnoten, fruit,...)
                  17:00 kip/vis/rund/paard, rijst, verschillende groenten
                  20:00 whey

20u is bij voor het slapengaan want om 20u30 zit ik al in dromenland! Voorlopig volstaat de whey

John Beton traint zeker héél laat, van 09.30 tot 10.30

Dat mensen niet meer weten wat ze moeten geloven komt doordat je mensen aanvalt op wat ze beweren. Ik geef adviezen, onderbouw ze voor zover mogelijk. Jij valt en mensen en adviezen aan waardoor mensen geen idee meer hebben of iemand het vertrouwen waard is.

Ik val geen mensen aan, als dat het geval is moet je aangifte doen bij de politie. Ik geef commentaar op adviezen en beweringen die niet kloppen.

De bovenstaande gegevens laten volgens mij toch iets anders zien.
                  Maar als het anders is, kunnen de members spreken.

Ik vind het prima je adviezen zijn aan mij niet besteed.
                  Maar niet meer reageren, is een teken van zwakte.

M.v.g.
                  Mister BodyFood

Comment

Originally posted by Body-Food View Post
                    De basis hangt af van wat je wilt bereiken, ik moet dan meer gegevens hebben. Dat kun je het beste doen in een pm en als je het aan anderen wilt vertellen, dan kun je dat zelf posten. Ik heb al antwoord op je pm gegeven omtrent jouw vragen.

Mijn algemene advies, eet s'morgens als een Keizer, eet s'middags als een Koning, eet s'avonds als een President. Eet tussendoor als een Lakei

75% haal je uit je dagelijkse voeding, 20% uit je training en 5% uit mijn aanbevolen producten.
                    @ body-food, het gaat niet over mij, ik heb denk ik wel genoeg ervaring, de vraag die ik u steld via pm was in verband met de maltodextrine zelf.

De vraag die ik u nu stel is gewoon voor de members die niet genoeg ervaring hebben in sups en niet in het zak willen gezet worden bij andere verkopers

Grtz
                    stil growing

Comment

• Originally posted by snipke View Post
                      @ body-food, het gaat niet over mij, ik heb denk ik wel genoeg ervaring, de vraag die ik u steld via pm was in verband met de maltodextrine zelf.

De vraag die ik u nu stel is gewoon voor de members die niet genoeg ervaring hebben in sups en niet in het zak willen gezet worden bij andere verkopers

Grtz
                      Welke vraag?

Comment

@ body food : Dat je ervaring hebt en de mensen op een eerlijke manier wil helpen ga ik helemaal niet tegenspreken, echter zoals je ook aangeeft zijn in de buisnis veel andere mensen die niet zo te werk gaan en enkel maar veel willen verkopen op korte tijd wat altijd spijtig is.

Maar wat ik eigenlijk wilde weten, wat is voor u de basis, is dat een whey shake en een suplement als creatine, glutamine of iets anders, wat is voor u de basis

Grtz
                        Ik denk deze vraag

Comment

Grtz
                          Om een advies te kunnen geven van wat iemand nodig heeft, zijn er meer gegevens nodig. O.a. je leeftijd, lengte, gewicht, vetpercentage welke sport beoefen je, hoeveel keer in de week train je en het eventuele voedingsschema dat je nu gebruikt.
                          pm deze gegevens naar mij en ik zal kijken, of ik kan helpen.

Comment

• Originally posted by quibus View Post
                            Ik denk deze vraag
                            Bedankt hé.

Ik heb er haast een dagtaak aan, om iedereen te kunnen beantwoorden.
                            Maar ik doe het met veel plezier, als het zonnetje weer gaat schijnen ben ik weg.
                            Lukt het afslanken?

Binnenkort wordt het product heel groot op de markt gezet, het is dan te koop bij iedere drogist, apotheek, reformwinkel en kruidenzaak.
                            Op het etiket beelden ze een filosoof af, die diep aan het nadenken is

M.v.g.
                            Mister BodyFood

Comment

• heb daarnet je aarbei geprobeerd.

moet zeggen de oplosbaarheid is top, zelfs nog ietsiepietsie beter als die van XXL nutritions.

zeer milde smaak zoals ik hiervoor al vermelde. Zal morgen de andere shake is met 250cl aanmaken, ben het gewoon van die andere whey van er 500cl bij te doen omdat anders de smaak redelijk straf is.

heb ook gemerkt dat na het shaken de inhoud vermeerderd is, zwelt precies, iets dat ik bij de andere shake ook niet had

Comment

• Originally posted by Spectral View Post
                                heb daarnet je aarbei geprobeerd.

moet zeggen de oplosbaarheid is top, zelfs nog ietsiepietsie beter als die van XXL nutritions.

zeer milde smaak zoals ik hiervoor al vermelde. Zal morgen de andere shake is met 250cl aanmaken, ben het gewoon van die andere whey van er 500cl bij te doen omdat anders de smaak redelijk straf is.

heb ook gemerkt dat na het shaken de inhoud vermeerderd is, zwelt precies, iets dat ik bij de andere shake ook niet had
                                Goed hé
                                The Best There Is

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X