Welke supplementen gebruik je en waarom?
Collapse
X
-
Originally posted by Body-Food View PostZijn er dan ook anderen die kunnen staven op 25 jaar ervaring, in voedingssupplementen. Ik vind het knap dat ook jij weet wat ik zou kunnen gaan denken. Als jij al 20 jaar in de sport zit en je kunt advies geven aan anderen, dan loop je daar niet mee te koop, maar kun je anderen helpen.
Als ik iemand iets adviseer op supplement gebied dan is dat zo miniem mogelijk.
Overigens ik heb helemaal niet aangegeven wat jij denkt.
Krijg alleen wel de indruk dat je mede hier op dit forum zit, om zoveel mogelijk klanten te winnen, ook al maak je alleen maar reclame in het desbetreffende gedeelte.
Originally posted by Body-Food View PostBij sommige mensen duurt de ene discussie langer, dan bij een andere. Ik hoef niet het laatste woord te hebben, maar je krijgt altijd een antwoord van mij. Castaway het is mij al een paar keer opgevallen, als er een discussie wat langer doorgaat dan anders. Dat jij er dan even tussenkomt commentaar geeft en dat o.a GeneralIX meteen stopt.
Krijg toch de indruk dat je zeker wel het laatste woord wil hebben, ook in andere discussies zoals met power supplements.
Je wil in mijn ogen gewoon je gelijk halen en haalt alles uit de kast om dit te bewerkstelligen en kom toevallig dan met weetjes op de proppen, die een normale consument niet weet.
Of dat men een verkeerde benaming gebruikt waarop jij dan weer ellenlang doorgaat.
Maar mister body food ik stop ook met deze discussie, omdat ik hier niet echt veel het nut van inzie. Jij mag het laatste woord hebben.
Grtz.Last edited by Castaway; 25-01-2008, 04:43.
Comment
-
@Castaway
ik hoef het laatste woord helemaal niet te hebben, ik reageer alleen.
Bodynet is een discussieforum, géén chatbox.
Net zoals ieder mens maakt men foutjes, maar als je die durft te erkennen is er weinig tot niets aan de hand. Als voedingsdeskundige kun je beter adviseren wat goede dagelijkse voeding is, dat haal je niet uit supplementen. Voedingssupplementen zijn een aanvulling op de dagelijkse voeding.
Ik zit niet op dit forum om klanten te winnen, ik geef alleen aan dat ik besta. Ben de laatste 5 jaar als Body-Food weg geweest op het internet, maar er komen wel iedere dag nieuwe sporters bij. Ik mag alleen maar reclame maken op Supplementen, daarnaast maak ik gebruik van een betaalde banner hier op Bodynet. Of heb je die nog niet gezien?
Jij mag op Supplementen ook gratis reclame maken, als voedingsdeskundige.
Daar zou je vele sporters een plezier mee doen, breng je kennis over op anderen die vol met vragen zitten. Maak gebruik van je talenten die heb je gekregen, niet om in de kast te zetten maar om te vermeerderen.
Ik hoef mijn gelijk niet te hebben, maar als iets ZWART is kan niemand mij overtuigen dat het WIT is. Ik probeer eerlijke voorlichting te geven, of dat nou aan de consument of een ander bedrijf is, het maakt mij niet uit.
Eerlijkheid en recht door zee, daar ben ik ver mee gekomen.
En als een geboren Rotterdammer is mijn lijfspreuk.
" Een Man, Een Man, Een Woord, Een Woord"
M.v.g.
Mister BodyFoodLast edited by Body-Food; 25-01-2008, 11:06.
Comment
-
Even terugkomend op die fatburner die ik op het moment gebruik...
Normaal is het veel werk en geraak ik circa 0.7-1kg vet per week kwijt. Nu heb ik minder gesport en ben 2-2.5kg kwijt geraakt. De eerste 2-3 dagen trippen, shaken...je kent het wel. Maar daarna was het er nauwelijks meer. Ook qua cardio geen moeite met hartslag die ongewoon hoog laag.
Vandaag was het anders. Het kan aan de rauwe eieren liggen, het feit dat ik opeens brinta heb gegeten voor het trainen terwijl ik dat normaal niet doe...maar ik voel me kut. Voor het trainen schijten, tussen de oefeningen door naar de plee...me maag was van slag. Hartslag ging erg snel omhoog. 3e set Deadlift na 3reps heb ik de BB neergelegd omdat ik duizelig werd en gevoel had bijna flauw te vallen. Niet echt lekker kunnen trainen en ben naar huis gegaan. Hartslag is weer normaal, maar me maag alles behalve.
Comment
-
@ Falstyr
Zou er dan even mee kappen kerel. Klinkt namelijk gewoon klote. Je lichaam hangt volgens mij aan de noodrem, zou dus ook even stoppen met cutten. Gewoon weer op onderhoud om je lichaam weer te resetten.
@ topic
Ben nu begonnen met glucosamine, dit omdat ik benieuwd ben of ik er wat van zal merken."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Ik eet al tijden op wat voor mij onderhoud is en ben zelfs me kcal inname de afgelopen 2 weken aan het verhogen omdat me metabolisme wakker geschut is en meer verbrand.
Net even 30mins geslapen en voel me weer goed. Wellicht was ik gewoon oververmoeid. Slaap de afgelopen paar dagen ook slecht. Wordt in de nacht wakker met honger en drink dan water om vervolgens weer wakker te worden omdat ik naar de wc moet.
Maar ja even een paar dagen geen burner gebruiken klinkt goed.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment