Welke supplementen gebruik je en waarom?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Moest meteen denken aan die domme komedie gisteravond. Hele stad boeren zet gezamenlijk een advertentie dat ze vrouwen zoeken :P

Die gasten werken ook 18uur op het land. Geen tijd om te feesten en uit te gaan, dus ook geen dates

Comment

• Originally posted by XXL Nutrition View Post
      Ja sinds boer zoekt vrouw wel ja haha...

Ik neem 2 maaltijden per dag met wat ananas verse dan. Voor de rest eet ik niet veel groenten dat moet ik even anders doen. Bij elke maaltijd wel altijd wat wortels, tomaat en paprika (steeds andere kleur). Maar groenten eten kan en moet beter..

Nou..fijn weekend allemaal....

René
      Geloof dat je ook eens champignons moet gaan eten. Interessante groente.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Jep..champignons werken anti-oestrogeen. Net als de kruisbloemigen zoals alle koolsoorten, uien, knoflook en selderie.
        Geniet, en drink met maten!

Comment

• Champignons kwam ik op door jou hoor, heb alleen de studie er weer bij gezocht.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

• Voedingsmiddelen

"Mens sana in corpore sano"
            Een gezonde geest in een gezond lichaam.

Comment

• Kijk ook eens onder Supplementen onder de topic, moet de WheyGigant terugkomen?
              Plaats ook daar je op- en aanmerkingen, omtrent de genoemde producten.

Comment

• Supplementen

Ik gebruik NITRO-TEC Hardcore, dit is een Whey Protein formule met creatine en amino acids. Dit spul is echt ongelooflijk, ik heb 2 jaar in Amerika gevaren en ben toen in aanraking gekomen met dit produkt. Het maakt je sterk, je herstelt sneller en de pomp en energy die ik ervan krijg is beestachtig...

Voor gewichts controle en nerveuse energy gebruik ik dagelijks de Hydroxycut hardcore, maar 3 capsules per dag in de ochtend. Bij zes (maximale hoeveelheid) sta ik te veel te stuiteren en dat voelt niet lekker..

Voor mijn dagelijkse extra vitaminen neem ik Mega Men Sport 2 per dag.

Comment

• @camilo
                  Whey Protein formule met creatine en amino acids.

In een eiwit zitten toch al amino acids? Eiwitten zijn toch opgebouwd uit amino's. Het soortelijk gewicht van Creatine is toch zwaarder dan die van Whey, volgens mij kun je dat niet droog vermengen met elkaar.

De meeste aanbieders verkopen Whey en Creatine apart, dan kun je hetzelf mengen en weet je zéker dat je ook daadwerkelijk, de creatine binnenkrijgt.

Comment

• Ik lees puur de verpakking en mijn ervaringen zijn zeer positief. Hoe of wat ben ik niet zo in thuis.

Nitro-Tech Hardcore is scientifically engineered protein designed with a state of the art Nitrogen Delivery System. It accelerates amino acid transport through the blood and across cell membranes into muscles. Nitro-Tech Hardcore and it's scientifically engineered, patent-pending formulation is designed with a state-of-the-art Nitrogen Delivery System that accelerates amino acid transport through the blood and across the cell membrane into the muscle. It is powered by Nanomolecular Hyperdispersion Technology, Nitro-Tech Hardcore’s rapid diffusing ingredients saturate the muscles with it's potent, perfected amino acid formula for dramatic muscle and strength-building results fast.

INGREDIENTS: Protein blend (featuring nano-diffuse whey protein conentrate), SynthePro [Creatine monohydrate, Calcium Alpha-Ketoglutarate, L-methionine, L-phenylalanine, Phenylalanine methyl ester HCL, Glutamine Alpha-Ketoglutarate, Glutamine Ethyl Ester HCl, Glutamine Methyl Ester, L-Histidine, L-Threonine, L-Valine, Valine ethyl ester, L-Lysine monohydrochloride, L-Leucine alpha-ketoglutarate, L-Leucine pyroglutamate, L-Isoleucine ethtyl ester HCl, L-Isoleucine, Lactoferrin], Insulogen (Anabolic Insulin Drivers) [Guar Gun, D-meyo-inositol, Taurine, Glucomannan (root), Alpha Lipoic Acid, D-pinitol, L-leucine, Leucine ethyl ester HCL, Leucine methyl ester HCL, C12 Peption (casein hydrolysate), Taurine ketosocaproic acid, Taurine alpha-ketoglutarate], Nitroxen (amplified nitric oxide accelerators) [Glutamine peptides, L-glutamine, American ginseng extract (root), N-acetyl cysteine, L-citrulline, N-acetyl tyrosine], cocoa powder, natural and artificial flavors, maltodextrin, soy lecithin, aspartame, salt, silicon dioxide, acesulfame-potassium.
                    Last edited by camilo; 08-02-2008, 01:32. Reason: update

Comment

• Wauw, daar zit een boel in.
                      Ken je dat hier ook ergens kopen.

Comment

• Ik hou nooit van dat soort verpakkingen.

Dat die ingredienten erin zitten zegt me weinig. Het gaat erom hoeveel er overal van inzit.
                        Becoming a human juggernaut!!!

Comment

• Originally posted by Heineken View Post
                          Ik hou nooit van dat soort verpakkingen.

Dat die ingredienten erin zitten zegt me weinig. Het gaat erom hoeveel er overal van inzit.
                          Hoeveel moet erdan vanin ziten

Comment

• creatine van muscletech: voor sneller herstel ivm veel lesgeven naast trainen

whey proteine van muscletech: voor spieropbouw

Comment

• help

Originally posted by Body-Food View Post
                              @camilo
                              Whey Protein formule met creatine en amino acids.

In een eiwit zitten toch al amino acids? Eiwitten zijn toch opgebouwd uit amino's. Het soortelijk gewicht van Creatine is toch zwaarder dan die van Whey, volgens mij kun je dat niet droog vermengen met elkaar.

De meeste aanbieders verkopen Whey en Creatine apart, dan kun je hetzelf mengen en weet je zéker dat je ook daadwerkelijk, de creatine binnenkrijgt.

Nu begrijp ik dat jij alle spullen verkoopt maar kun je ook een advies voor beginners geven Ik heb bijvoorbeeld een Whey product en een weight gainer en creatine en multivitamine

De 100 grweight gainer gebruik ik smorgens samen met 50 gr havermout
                              en 250 ml vetvrije melk
                              creatine neem ik smorgens met vruchtensap
                              de whey chake met 250 ml water voor het trainen en na het trainen dus savonds maar nu merk ik tijdens het trainen dat ik suiker of zoiets te kort heb
                              omdat ik een beetje lusteloos en chakie word tijdens zware training.

graag advies ????

Comment

• Mr Bodyfood is gebanned, dus ik betwijfel of hij je antwoord gaat geven. Als je per sé antwoord van hem wilt kun je hem waarschijnlijk mailen via zijn site.
                                Over je suikertekort heb ik mijn zegje al gedaan en de rest kan volgens mij wel zo, maar je kunt altijd beter ook wat adviezen van anderen hebben en dan kiezen wat jij het beste vind.

sigpic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X