Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik heb de moeite eens genomen om deze hele discussie te lezen. Er staan waarheden en onwaarheden in. Maar beledigingen ben ik niet tegengekomen, van die bodyfood nog van andere members. Dus het lijkt mij sterk dat een bedrijf jou via pm beledigingen gaat toezenden. Zelf kom je wel regelmatig in diverse topics met beledigingen naar bodyfood toe, o.a boer dit en boer dat. Als buitenstaander vind ik dat niet verheffend naar iemand anders toe. Het blijkt dat je gewoon een meeloper bent achter de meute aan, deze opmerkingen dragen niet bij aan een discussie. Ik ben een klant van bodyfood en hij heeft mij gevraagd, omdat hij onterecht is gebanned jou van een tegen antwoord te voorzien, bij deze dus. Ik gebruik zelf vloeibare aminozuren voor en na de training in verband met directe opname in het lichaam. Whey-95 mix tijdens het ontbijt, 1 uur na de training en voor het slapen gaan. Runder albumine aminozuren op de dagen dat ik niet train, dagelijks een goede multivitamine soft capsule en visolie capsules. Zijn er meer members die deze uitstekend smakende vloeibare aminozuren gebruiken?
Ik heb de moeite eens genomen om deze hele discussie te lezen. Er staan waarheden en onwaarheden in. Maar beledigingen ben ik niet tegengekomen, van die bodyfood nog van andere members. Dus het lijkt mij sterk dat een bedrijf jou via pm beledigingen gaat toezenden. Zelf kom je wel regelmatig in diverse topics met beledigingen naar bodyfood toe, o.a boer dit en boer dat. Als buitenstaander vind ik dat niet verheffend naar iemand anders toe. Het blijkt dat je gewoon een meeloper bent achter de meute aan, deze opmerkingen dragen niet bij aan een discussie. Ik ben een klant van bodyfood en hij heeft mij gevraagd, omdat hij onterecht is gebanned jou van een tegen antwoord te voorzien, bij deze dus. Ik gebruik zelf vloeibare aminozuren voor en na de training in verband met directe opname in het lichaam. Whey-95 mix tijdens het ontbijt, 1 uur na de training en voor het slapen gaan. Runder albumine aminozuren op de dagen dat ik niet train, dagelijks een goede multivitamine soft capsule en visolie capsules. Zijn er meer members die deze uitstekend smakende vloeibare aminozuren gebruiken?
Hoe kun jij nou weten wat Bodyfood voor PM berichten stuurt naar andere leden? En dat jij nu in opdracht van hem vragen gaat stellen maakt jou in mijn ogen zelf een meeloper
Ik stel geen vragen, geef alleen mijn conclusie hoe iemand zou kunnen reageren, dat doe ik niet in opdracht. Bodyfood is er niet de persoon naar om iemand te beledigen, ik heb hem leren kennen als iemand die weet waar hij over praat. Alleen moet ik anderen wel toegeven, hij geeft niet gauw op. Hij kan uren over supplementen praten, daarnaast neemt hij ook de tijd voor je. Hij komt bij mij eerlijk en oprecht over, zijn producten zijn top en hij verkoopt alleen producten waar hij achter staat. Onzin producten moet je maar bij zijn collega's gaan halen, is zijn advies. In zijn ogen duurt eerlijk zijn nog steeds het langst, dat wil hij uitdragen naar anderen toe. Dat niet iedereen daar van gediend is kan ik begrijpen, ik ben er wel van gediend. Immers van iemand uit de praktijk daar leer je meer van, dan van diegene die achter de toonbank staat en het verschil niet eens weet tussen eiwit en proteïne. Ik mag dan zoals jij het zegt, graag meelopen op zijn kennis.
Ik ben het niet helemaal met je eens. Bodyfood is soms een best toffe peer alleen af en toe blijft hij iets te lang door drammen. Hij geeft dan zijn mening maar kan deze niet ondersteunen met harde feiten.
Daarnaast hield hij zich regelmatig niet aan de forumregels. Ik weet natuurlijk niet wat er precies gebeurd is maar ik irriteerde me ook wel eens aan bodyfood. Ook al heb ik mijn laatste whey bij hem gekocht. Ik denk niet dat je op dit forum snel een onterechte ban krijgt.
Je bent hier net Member en je gaat mee praten over iemand die hier al lang gebanned is! Heb jij alle discussies van Bodyfood gelezen dan? En al z'n PM? Dacht het niet! Ik ben zelf ook een goede klant bij Bodyfood omdat die gewoon puik spul heeft! Hij heeft mij zelfs een tijd terug nog 4kg Whey gratis gegeven! Maar dat wil nog niet zeggen dat ik het er mee eens ben dat hij rare PM naar members stuurt en ook aan de mods! Heb er zelf geen last van gehad maar dat er vreemde PM zijn rondgestuurd zijn is wel duidelijk! Dus wat lul je nou dan Fanatic?
Ik ben het eigenlijk wel eens met gais de german. Ook ik heb whey van Body-Food waar ik tevreden over ben. Maar op de manier waarop je schrijft en reclame maakt voor Body-Food B.V. zit ik eigenlijk te twijfelen of jij niet gewoon Body-Food bent onder een andere naam, Fanatic.
Maar goed, dat weet ik niet, en 't is ook gewoon speculatie. Dus daar laat ik me niet verder over uit.
@fanatic
Bodyfood is hier niet meer welkom en daar blijft het ook bij. Dit is een beslissing gemaakt door alle modjes die hier actief zijn, er word hier onderling veel overlegt en wij zijn tot deze conclusie gekomen.
Tevens weet jij helemaal niks over hoe het hier is gegaan met bodyfood dus je kan er ook helemaal niet over mee praten, want jij bent immers "net" member geworden. Hiermee wil ik dus duidelijk maken dat je hier geen oude koeien uit de sloot moet komen halen ook al ken je bodyfood goed. Dus we willen geen topic zien met gezeik over bodyfood. Laat dit duidelijk zijn..
Grtz..
Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Door hem ben ik lid geworden van dit forum. Ik heb mij eerst goed ingelezen om zijn stelling te kunnen staven. Volgens mij heb ik mij duidelijk genoeg uitgedrukt, het is mij ook duidelijk hoe men er over denkt. Maar dat is mijn probleem niet, dat is iets tussen de members, forumleiding en bodyfood. Inderdaad ben ik zoals aangegeven net member geworden, niet om oude koeien uit de sloot te halen. Ook niet om dreigementen of speculaties in ontvangst te nemen, ik ben net als die anderen gewoon een klant van hem. Ze hebben hem allemaal hoog zitten, maar het blijkt nu dat hij gewoon een trap na krijgt, mijn mening is dat hij dat niet heeft verdiend. Nee ik lul niet over dingen die ik heb van horen zeggen, hij heeft alle pm opgeslagen staan op zijn computer. Stuur hem eens een mail om te vragen, of jij daar ook in mag kijken ook van die sterke ophaler heeft hij nog een leuke pm staan (ouders). Nu ga ik gewoon weer berichtjes lezen en eventueel erover brainstormen, immers daarom ben ik lid van dit forum geworden. Elk nadeel, heeft ook zijn voordeel.
Waarom blijf je er terug om door hameren.
Je hebt je zegje in je eerste post gedaan klaar.
Gebruik het forum voor nuttige dingen en niet zulke oude discusie's.
Wij als mods hebben een besluit genomen en dat is gebaseerd op meerdere dingen waar een jij helemaal nix van weet.
Hou het simpel hou het netjes..
Veel plezier op het foren kerel.
Hij moet gewoon niet over mijn prive omstandigheden praten. Klaar.
Bovendien is dat niet de enige reden dat bodyfood gebanned is. Hij heeft hier wel meer dingen gezegd die de mods deze beslissing hebben doen nemen. Ik ben hier ook maar gewoon een member en ik heb geen enkele invloed gehad in die beslissing. Voor wat betreft bodyfood, het zal me een rotzorg zijn wat hij denkt en mij wil laten weten.
Waarom blijf je er terug om door hameren.
Je hebt je zegje in je eerste post gedaan klaar.
Gebruik het forum voor nuttige dingen en niet zulke oude discusie's.
Wij als mods hebben een besluit genomen en dat is gebaseerd op meerdere dingen waar een jij helemaal nix van weet.
Hou het simpel hou het netjes..
Veel plezier op het foren kerel.
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment