Biergist pillen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Daffyeend View Post
    Ik heb vanalles gelezen op internet dat de stoffen die in zoon pill zitten, je aan liet komen ect..
    Ow dus daarom ben ik zo tonnetje rond geworden! Damn!

Post dat 'vanalles op internet' eens.
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Daffyeend View Post
      ik doe geen krachttraining ( op buik/rug spieren na ) omdat dit op het moment nog niet nodig is, op het moment dat ik hoger op kom, heb ik dit wel nodig.
      Beetje vage logica. Beter is als je nu wel kracht training doet zodat je voorbereid ben als je op dat hogere niveau komt. Niet dat je in een gat terecht komt met de concurentie en tijd kwijt gaat zijn om dat gat te dichten. Beetje vooruit denken is handig als je competitief wilt zijn.

Comment

Iemand van 57 kg die "dol is op eten"....vaag

Ik zou andere dingen denken bij zo'n lichaamsgewicht.
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
          Iemand van 57 kg die "dol is op eten"....vaag

Ik zou andere dingen denken bij zo'n lichaamsgewicht.
          komt omdat jij er een 1 voor hebt staan en neit van eten houd

wat is je lengte en leeftijd?
          en een voedingschema kan jou helpen lichter te maken, die dietisten is echt niet nodig.
          Calisthenics / Street workout

Comment

Gewicht heeft niet zo zeer met topsnelheid van doen... Acceleratie wel, dus is je eindsnelheid op de baan minder.. 2kg=geen halve PK, ik weet niet hoe je rekent... PK verlies, is onmogelijk door n gewicht... 1PK = 1 kg in 1 sec 1m kunnen verplaatsen....

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
              komt omdat jij er een 1 voor hebt staan en neit van eten houd

.
              Ik begrijp de grap niet....

Comment

volgens mij heb ik hier op de site gelezen dat biergistpillen er ook voor zorgen dat je minder pieken in je bloedsuikerspiegel krijgt en dat is dan juist positief omdat je dan minder snel vet opslaat.

Comment

Originally posted by Demian View Post
                  volgens mij heb ik hier op de site gelezen dat biergistpillen er ook voor zorgen dat je minder pieken in je bloedsuikerspiegel krijgt en dat is dan juist positief omdat je dan minder snel vet opslaat.
                  Het zou er aan bij dragen ja, net zoals omega 3 (visolie) dat ook doet.
                  Biergist bevat ook veel B-vitamines en chroom. Chroom is een element dat je hongergevoel zou onderdrukken. Allemaal erg handig in de cut.
                  Maar het handigste aan biergist is dat het puistvorming tegen gaat bij een verhoging van je eiwitinname.

Comment

daarom heb ik laatste tijd meer last van puistjes.. biergist ftw..
                    kan je dit gewoon bij elke normale winkel halen of is er verschil in kwaliteit.
                    is een bepaalde merk goed ofzo?

Comment

Originally posted by Babo View Post
                      daarom heb ik laatste tijd meer last van puistjes.. biergist ftw..
                      kan je dit gewoon bij elke normale winkel halen of is er verschil in kwaliteit.
                      is een bepaalde merk goed ofzo?
                      Het is gewoon bij supermarkten te koop. Maar ik persoonlijk vind de beste kwaliteit biergist de trappistenbiergist die je bij reformwinkels kunt kopen:
                      biergist

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X