Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ik doe geen krachttraining ( op buik/rug spieren na ) omdat dit op het moment nog niet nodig is, op het moment dat ik hoger op kom, heb ik dit wel nodig.
Beetje vage logica. Beter is als je nu wel kracht training doet zodat je voorbereid ben als je op dat hogere niveau komt. Niet dat je in een gat terecht komt met de concurentie en tijd kwijt gaat zijn om dat gat te dichten. Beetje vooruit denken is handig als je competitief wilt zijn.
Gewicht heeft niet zo zeer met topsnelheid van doen... Acceleratie wel, dus is je eindsnelheid op de baan minder.. 2kg=geen halve PK, ik weet niet hoe je rekent... PK verlies, is onmogelijk door n gewicht... 1PK = 1 kg in 1 sec 1m kunnen verplaatsen....
volgens mij heb ik hier op de site gelezen dat biergistpillen er ook voor zorgen dat je minder pieken in je bloedsuikerspiegel krijgt en dat is dan juist positief omdat je dan minder snel vet opslaat.
volgens mij heb ik hier op de site gelezen dat biergistpillen er ook voor zorgen dat je minder pieken in je bloedsuikerspiegel krijgt en dat is dan juist positief omdat je dan minder snel vet opslaat.
Het zou er aan bij dragen ja, net zoals omega 3 (visolie) dat ook doet.
Biergist bevat ook veel B-vitamines en chroom. Chroom is een element dat je hongergevoel zou onderdrukken. Allemaal erg handig in de cut.
Maar het handigste aan biergist is dat het puistvorming tegen gaat bij een verhoging van je eiwitinname.
daarom heb ik laatste tijd meer last van puistjes.. biergist ftw..
kan je dit gewoon bij elke normale winkel halen of is er verschil in kwaliteit.
is een bepaalde merk goed ofzo?
daarom heb ik laatste tijd meer last van puistjes.. biergist ftw..
kan je dit gewoon bij elke normale winkel halen of is er verschil in kwaliteit.
is een bepaalde merk goed ofzo?
Het is gewoon bij supermarkten te koop. Maar ik persoonlijk vind de beste kwaliteit biergist de trappistenbiergist die je bij reformwinkels kunt kopen: biergist
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Comment